25. Αυτό με τους ευσεβείς πόθους

117 13 28
                                    

"Ιουυυ" ούρλιαξα σχεδόν με όλη τη δύναμη της φωνης μου και γύρισα την πλάτη μου έτσι ώστε να μη τον κοιτάζω. "Τι κάνεις εσυ εδώ;"

"Ηρέμησε" σηκώθηκε από το κρεβάτι με αποτέλεσμα να κινείται προς το μέρος μου. Εγώ πανικοβλημενη προσπάθησα να βρω κάποιο μέρος που θα κάλυπτε καλύτερα το γυμνό μου σώμα εκτός από τα λεπτά και σχεδόν άχρηστα χέρια μου. "Πως κανείς έτσι, φοράμε απλώς εσώρουχα" εξέφρασε με περισσότερη άνεση απ'οση ήταν ικανή να αντέξει η αξιοπρέπεια μου.

"Απλώς εσώρουχα;" επανέλαβα και τον κοίταξα με αγριεμένο ύφος. Ήμουν έτοιμη να εκτοξεύσω καπνούς από τα αφτιά. "Για τον θεό Ντράκο έχει ξεφύγει το πράγμα και ... ΜΗΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ" ούρλιαξα στο τέλος ενώ τον έβλεπα να κινείται ακάθεκτος προς το μέρος μου. Εκείνος σταμάτησε προς στιγμήν ενώ δεν έπαυε να περιεργάζεται το σχεδόν γυμνό μου σώμα. Ένιωσα άσχημα αν και εμφάνιζε ένα χαμόγελο στο ωχρο πρόσωπο του χωρίς να αποκαλύψει την οδοντοστοιχία του. "Σταμάτα να με κοιτάζει γαμωτο. Γύρνα το κεφάλι από την απέναντι πλευρά και ρίξε κάτι πάνω σου" απαίτησα διατηρώντας τη νευρικότητα μου. Γύρισα το κεφάλι προς το υπόλοιπο δωμάτιο για να εντοπίσω κάτι που θα κάλυπτε το σώμα μου. Κατέληξα στα ρούχα που πριν λίγο ειχα πετάξει στο πάτωμα. Έβαλα το παντελόνι μου ενώ μόλις συνειδητοποίησα ότι η μπλούζα μου ήταν στα χέρια του Ντράκο. "Δώσε μου αυτή την αναθεματισμενη μπλούζα" είπα και άπλωσα το χέρι μου ενώ εκείνος είχε γυρισμένη την πλάτη του και υποτίθεται πως δεν ήθελε να κοιτάξει ή τον είχα εξαναγκάσει.

Απ'οτι φαίνεται μάλλον δεν είχε σκοπό να μου παραδώσει την μπλούζα μου. Την κρατούσε σφίγγοντας όσο περισσότερο γινόταν το ύφασμα στο εσωτερικό της παλάμης του. Ήμουν σχεδόν σίγουρη πως είχε αρχίσει να ιδρώνει γι'αυτό και όταν χαλάρωσε βρήκα την ευκαιρία και τράβηξα απότομα τη μπλούζα μου. Εκείνος κρατούσε αντίσταση τόσο σφιχτά και εγωιστικά ώστε η ραφή της μπλούζας να αρχίσει να ξεχειλώνει και σιγά σιγά η κλωστή να χάνει το σφιχτό σχέδιο που έκαναν οι κόμποι.

"Τι σε έχει πιάσει; Δώσε μου την μπλούζα. Θέλω να ντυθώ" είπα ενώ τον έβλεπα να γυρίζει και να με κοιτάζει σαν χαμένος. "Ειι με ακούς;" είπα καθώς έκανα κινήσεις πέρα δώθε με το χέρι μου για να τον ενεργοποιήσω.

"Έλα να την πάρεις." είπε και ύψωσε τα χέρια του με αποτέλεσμα να φτάσει την μπλούζα μου πολλά κεφάλια πάνω από εμένα. Τίναξε και τα δύο του φρύδια προς τα πάνω σαν να με προέτρεπε να σκαρφαλώσω πάνω του.

stay draco Where stories live. Discover now