Είναι παράξενο να βρίσκεσαι περικυκλωμένος από άτομα. Από την μία πλευρά η κυρία Ναρκισσα Μαλφόι, μια όμορφη και αδύνατη γυναίκα με αυστηρό πρόσωπο. Τα μαλλιά της ανήκαν στην πλευρά της παράξενης χρωματικής παλέτας. Τα μισά είχαν βαφτεί λευκά ενώ τα άλλα μισά είχαν καστανό χρώμα. Χωρίς καμία αμφιβολία, ήταν η μητέρα του Ντράκο. Όσο αυστηρή κι αν φαινόταν, ο χαρακτήρας της περιείχε πολλά ευγενικά στοιχεία. Μόλις άκουσε ότι υπάρχουν κορίτσια στην έπαυλη και τα έφερε ο λατρεμένος της γιος, ο Ντράκο, γεμάτη αναστάτωση έτρεχε να ετοιμαστεί ένα τραπέζι για δείπνο. Είναι μάλλον χαρούμενη που ξεφεύγει από την μονοτονία. Χωρίς να θέλω να φανώ αγενείς και επειδή αυτή η γυναίκα ήταν αρκετά καλοσυνάτη για να της πω πως πρέπει να γυρίσουμε στη σχολή, δέχτηκα να δειπνήσω μαζί της. Δεν αναρωτήθηκα καν τι ώρα είναι διότι μαζί με την μητέρα του Ντράκο οι στιγμές κυλούσαν τόσο γρήγορα που δεν είχα προλάβει να κάνω ούτε μια παύση.
Μας έβαλαν να καθίσουμε σε μια τεράστια τραπεζαρία, αρκετά προσεγμένη και φωτεινή. Παρόλα αυτά ο υπόλοιπος χώρος ήταν σκοτεινός και αρκετά ψυχρός αν δεν παρατηρηθεί η ζέστη που εκπέμπει το τζάκι του σαλονιού στην άλλη άκρη της αίθουσας.
Η κυρία Μαλφόι δεν δίστασε να με ρωτήσει για την οικογένεια μου. Ακόμη δείλιασα στην αρχή διότι φοβόμουν την μετέπειτα κριτική που θα ασκούσε ο άνδρας της, ο κύριος Λούσιους Μαλφόι. Είναι ένας άνδρας με διαπεραστικό βλέμμα, το οποίο ενείχε μια δόση υποτίμησης μόλις άκουσε για τους γονείς μου.
Φυσικά το να μην ανήκω σε μια οικογένεια με γονείς μάγους αποτελούσε πρόβλημα για τον κύριο Μαλφόι. Θεωρούσε ότι αυτά τα άτομα που δεν προερχόταν από οικογένειες μάγων, πόσο μάλλον αυτοί που ζουν ανάμεσα στους Μαγκλ, δεν έχουν καμία θέση στο αξιότιμο σχολείο για μάγους "Χόγκουαρτς". Με αποπηρε άλλωστε από την αρχή οπότε δεν καταδεχόταν να καθίσει απέναντι μου πόσο μάλλον και δίπλα μου.
ESTÁS LEYENDO
stay draco
Fanfic"Είσαι διπολικός και αυτό σε καθιστά τοξικό απέναντι στους άλλους" [...] Η Πηνελόπη Κλάρκ, αποτελώντας την εξαίρεση για την οικογένεια της, είναι κάτοχος μαγικών ικανοτήτων. Η πιο ικανή σχολή για μάγους και μάγισ...