3. Ομάδα με χαρούμενα πρόσωπα

217 20 5
                                    

Ρολάρω τα μάτια μου υποδηλώνοντας την αδιαφορία μου για τα ανούσια σχόλια του. Στρώνω το γιλέκο μου και τον κοιτάζω για ακόμη μια φορά. Πεισμώνω. Ο φεμινισμός άρχισε να κυλάει με γρήγορους ρυθμούς στο αίμα μου και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αφήσω κανέναν άνδρα όσο ωραίος κι αν είναι να μου φέρεται σαν σκουπουδι. Ζυγίζω τα λόγια μου και ξεροκαταπίνω.

"Είσαι μπροστά μου, τι ακριβώς περιμένεις να κοιτάξω;" ρωτώ συνεχίζοντας τη παρατήρηση και εκείνος χαλαρώνει τον γιακά του από αμηχανία.

"Οι καινούριες βγάζουν τα νύχια τους έτσι;" σχολιάζει πιάνοντας με αδιαβαστη. Φαίνεται πως είχε ήδη γνωρίζει όλα τα κορίτσια από τα προηγούμενα χρόνια, γι'αυτό και διαπίστωσε ότι είμαι καινούρια.

"Θα σου πρότεινα να προσέχεις τις καινούριες. Η αγένεια σου ίσως τις απωθήσει" λέω τοποθετώντας το δάχτυλο μου στο κέντρο του θώρακα του. Τον έσπρωξα με όση δύναμη μπόρεσε να τον μετακινήσει στην άκρη και περπάτησα γεμάτη αυτοπεποίθηση προς τις άλλες θέσεις ψάχνοντας την περιβόητη κοριτσοπαρέα.

Στέκομαι υπομονετικά κοιτάζοντας με διακριτικότητα σε κάθε θέση. Ενώ τις βρίσκω η Λουνα μου κάνει νόημα να περάσω. Σπρώχνω ήρεμα το τζαμί και μπαίνω μέσα. Ένιωθα λιγάκι ασφυξία διότι ο χωρος ήταν υπερβολικά μικρός για να χωρέσει άνετα, αρκετά άτομα. Τρία αγόρια ήδη κάθονται κοντά στο παράθυρο και ξαφνικά κοιτάζουν εμένα, προσπαθώντας να επεξεργαστούν την παρουσία μου.

"Έχασες τον δρόμο;" με ρώτησε η Τζίνι αγκαλιάζοντας έναν ακόμη κοκκινομάλλη. Φαινόταν ντροπαλός.

"Με καθυστέρησε ένας ξανθός τύπος" λέω ενώ στέκομαι ακόμη όρθια.

"Ωχ φαντάζομαι ποιος είναι" υποθέτει η Ερμιόνη ενώ κάνει χορό για να κάτσω. Η έκφραση του προσώπου της είναι τώρα ανήσυχη και προβληματισμένη. Η διάθεσή της μεταφέρεται στους άλλους μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου.

"Ο Μαλφόι" ανακοινώνει εκνευρισμένα ένα αγορι με καστανά μαλλιά και μικρά κυκλικά γυαλιά.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
stay draco Where stories live. Discover now