22. Λούπιν, ο καθηγητής Σωτήρας

134 14 4
                                    

Μετά το βράδυ που ακολούθησε ήταν πιθανόν αδύνατον να βρίσκομαι σκεπασμένη στο κρεβάτι του δωματίου μου, στο "Χόγκουαρτς". Όταν ξύπνησα, σκέφτηκα πως όλα αυτά που συνέβησαν ήταν ένα κακόγουστο όνειρο. Αρχικά η Λούνα αποβλήθηκε. Μα ποιος ήταν ικανός να απολύσει ένα κορίτσι τόσο ήσυχο για μια ατυχία; Ο δράκος που οδήγησε εμένα και το Ντράκο εκεί όπου υποτίθεται θα σταματούσαμε το τρένο και θα περνάμε την Λούνα, το σπίτι του Ντράκο, οι γονείς του και τα παράξενα μικρά ξωτικά που σερβίρουν μαύρο τσάι. Τέλος, ένα αγόρι με μοχθηρό χαμόγελο και καστανα μάτια. Σίγουρα όλα αυτά ήταν στη φαντασία μου.

Έτριβα για λίγο τα μάτια μου καθώς  ήμουν ξαπλωμένη ανάσκελα και επιδίωκα να κοιτάξω το ρολόι του τοίχου. Με λίγη τύχη και ένα ελαφρύ κλείσιμο των ματιών κατάλαβα πως οι δείκτες έδειχναν έξι. Είχα προγραμματίσει αυτό το οδυνηρό πρωινό ξύπνημα διότι στόχευα να κάνω ένα ντουζ πριν από τα μαθήματα για να είμαι φρέσκια. Μιας και το πρωί δεν κυκλοφορεί κανένας στις ντουζιέρες και αυτό αποτελεί ανακούφιση για εμένα που φοβάμαι να δείξω έστω ένα ακόμη κομματάκι δέρματος εκτός των χεριών μου. Ωστόσο αν υπολογίζαμε τις μέρες που ζούσα στο σπίτι του θείου Μάγκνους, στο Μπρούκλιν, σίγουρα θα ξυπνούσα μετά το μεσημέρι. Ούτως ή άλλως έκανα μαθήματα το απόγευμα γιατί ο θείος Μάγκνους έλεγε πως είμαι πιο παραγωγική.

Άρπαξα λοιπόν δύο πετσέτες μαζί με σαμπουάν και αφρολουτρο από την βαλίτσα μου και κατευθύνθηκαν σαν σιφωνας ως τις ντουζιέρες. Πράγματι ήταν άδειες, όπως κάθε φορά, γιατί κανείς δεν ήταν τρελός σαν εμένα και δεν τον απασχολούσε τόσο να καλύψει το σώμα του.

Για ακόμη μια φορά το νερό ήταν ζεστό και ανακουφίστηκα όταν άνοιξα τη βρύση. Έτριβα για αρκετή ώρα το σαμπουάν πάνω στα μαλλιά μου, έτσι ώστε να γεμίσει αφρούς το κεφάλι μου και να σιγουρευτώ πως πλέον είμαι καθαρή. Ύστερα πέρασα το σώμα μου με λίγο αφρολουτρο και ξεβγαλα στα γρήγορα με άφθονο νερό. Καθώς αφαιρούσα το σαμπουάν από τα μαλλιά μου, άκουσα ένα βουητό που στην αρχή δεν του έδωσα σημασία, όμως μετά άρχισε να γίνεται πιο δυνατό. Το μοναδικό παράθυρο στην αίθουσα ετριζε και έτσι αποφάσισα να φύγω άρον άρον από τις ντουζιέρες, ελάχιστα αγχωμενη.

Φθάνοντας στο δωμάτιο μου, εντόπισα τα κορίτσια που ακόμη κοιμούνταν και στη συνέχεια το ρολόι. Άργησα λίγο παραπάνω σήμερα στο ντουζ και έπρεπε να βιαστώ για να φτιάξω τα μαλλιά μου και να ντυθώ. Επέλεξα να ασχοληθώ με την ενδυμασία για να μην έχω το άγχος για αργότερα. Έτσι φόρεσα όπως συνήθως ένα γιλέκο σε μαύρο χρώμα ενώ από κάτω παντελόνι και ζιβάγκο, επίσης μαύρα. Δεν ήθελα να βρέξω τον μανδύα μου οπότε έκανα πρώτα τα μαλλιά μου.

stay draco Where stories live. Discover now