Ευχαριστώ με χαμόγελο την κυρία Πιρς που μου πρόσφερε οδηγίες για αυτόν τον άνθρωπο, αν και δεν τις το ζήτησα. Φαίνεται για ακόμη μια φορά πως κάποιος διάβασε τη σκέψη μου. Ελπίζω μόνο να μην έγινε σκόπιμα.
Κατευθύνομαι αργά ως την υπόλοιπη βιβλιοθήκη. Ελάχιστα άτομα κάθονται. Ορισμένοι καθηγητές αλλά και μαθητές ειναι στυλωμενοι πάνω από το βιβλίο τους και τα διαβαζουν προσεκτικά.
Κάθομαι λιγάκι απομακρυσμένη από τους υπόλοιπους διότι δεν ήθελα α δει κανείς το περιεχόμενο του βιβλίου. Ανοίγω διακριτικά το φωτακι της λάμπας που ήταν τοποθετημένη μπροστά μου και φωτίζεται η ξύλινη πλάκα.
Ανοίγω το βιβλίο μου στην σελίδα 100 ξανά και βλέπω τις εικόνες. Παρατηρώ τα κείμενα με τη μικρή γραμματοσειρά κι αρχίζω να τα διαβάζω. Γίνεται αναφορά μόνο για τα σχολικά του χρόνια, κατά τα οποία ήταν απομακρυσμένος από τους υπόλοιπους. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω κάτι για το παρόν.
Ένα χέρι ξαφνικά ακουμπαει τον ώμο μου. Γυρίζω γρήγορα και κλείνω το βιβλίο για να κρύψω την ενοχή μου. Από το σχολείο ζητήθηκε κανένας μαθητής να μην ψάξει για αυτόν τον άνδρα όμως είμαι αρκετά περίεργη για να συγκρατηθώ. Ο κύριος Σνέιπ στέκεται από πάνω μου. Μπορεί να είχε ώρα πάνω από το κεφάλι μου. Δεν θέλω να μάθω πως ήταν δυνατόν να καθόταν εκεί και παρατηρούσε, χωρίς να το αντιληφθώ. Πάντως ήταν πολύ αθόρυβος.
"Δεσποινίς Κλαρκ νομίζω πως αυτες οι πληροφορίες είναι περιττές" λέει με αυστηρότητα στο πρόσωπο μου. Περιμένω να μου πει πως αποβάλλομαι όμως δεν το κάνει. Σκύβω το κεφάλι μου δειλά κάτω και αναμένω. "Αν θέλετε να βρείτε σωστές πληροφορίες ελάτε στην αίθουσα φίλτρων" ψιθυρίζει για να μην τον ακούσει κανείς άλλος και εγώ τον βλέπω να απομακρύνεται ανεμίζοντας τον μανδύα του.
Δεν ήξερα αν ήταν σωστό όμως θέλω σαν τρελή να μάθω περισσότερα κι απ'οσο φαίνεται είναι το μόνο άτομο που μπορεί να με βοηθήσει σε όλο αυτό. Δεν το σκέφτομαι περαιτέρω. Μετά από δύο λεπτα ακολουθώ κι εγώ αφήνοντας το βιβλίο δίπλα στο γραφείο της κυρίας Πιρς. Βγαίνω από την βιβλιοθήκη και τρέχω ως την αίθουσα των φίλτρων. Ο κύριος Σνέιπ με περίμενε όρθιος. Τα χέρια του ενωνόταν μπροστα. Μου προσφέρει μια θέση και εγώ κάθομαι περιμένοντας να μιλήσει.
"Ο Βόλντεμορτ θεωρείται άκρως απάνθρωπος και σαδιστής ακόμη και στους δικούς του οπαδούς που τον υπηρετούν με ένα αίσθημα συνοδευόμενο από φόβο και σεβασμο. Θεωρείται ο πιο μοχθηρός μάγος εδώ και χρόνια. Επίσης τον περιγράφουν όσοι έχουν τη τύχη να τον αντικρίσουν ως έναν "ψυχοπαθή, που στερείται των φυσιολογικών ανθρώπινων αντιδράσεων στα βάσανα των άλλων ανθρώπων και που έλκει δειλούς, αλλά κακόβουλους ανθρώπους, οι οποίοι από ανανδρία στέκονται στη σκιά δυνατότερων ανθρώπων. Οι υποστηρικτές του ονομάζονταν θανατοφάγοι. Κάνει μια μεγάλη παύση δίνοντας μου τη δυνατότητα να σημειώσω τα σημαντικότερα. Οι πληροφορίες που λαμβάνω είναι τόσες πολλές που το μυαλό μου δύσκολα θα συγκρατούσε με την ταχύτητα που τα έλεγε ο κύριος Σνειπ. "Είναι μεγαλομανής και πιστεύει ότι είναι ανώτερος όλων σε τέτοιο βαθμό που συχνά αναφέρεται στον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο, αποκαλώντας τον Λόρδο Βόλντεμορτ"φαίνεται να μην φοβάται να προφέρει το όνομα αυτού του σκοτεινού, ξανά και ξανά. Ακόμη δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί κανένας δεν τον αποκαλούσε με το όνομα του. Άκουγα συνεχώς Τον Ριντλ, ο Ξέρεις-Ποιος ή ο Ακατανομαστος, όμως ποτέ το όνομα Βόλντεμορτ δεν ακουγόταν όσο τα υπόλοιπα."Ο Βόλντεμορτ είναι διψασμένος για εξουσία, ειναι ρατσιστής και έχει την ανθρώπινη ζωή σε πλήρη απαξίωση." συνεχίζει ασταμάτητα." Ο Βόλντεμορτ γεννήθηκε εξαιτίας της επίδρασης του ερωτικού φίλτρου. Εχει σχέση με την ανικανότητα του να καταλάβει την πραγματική σημασία της αγάπης. Γι'αυτό και προήλθε από μία ένωση ανθρώπων από όπου έλλειπε η αγάπη. Το μαγικό με το οποίο ο Άντον Χερτ έγινε πατέρας του Βόλντεμορτ είναι σημαντικό γιατί δείχνει εξαναγκασμό και δεν υπάρχει πιο επιζήμιος τρόπος για να έρθεις στον κόσμο από το αποτέλεσμα μιας ανάλογης ένωσης" τονίζει τελειώνοντας τον μεγάλο λόγο του.
VOUS LISEZ
stay draco
Fanfiction"Είσαι διπολικός και αυτό σε καθιστά τοξικό απέναντι στους άλλους" [...] Η Πηνελόπη Κλάρκ, αποτελώντας την εξαίρεση για την οικογένεια της, είναι κάτοχος μαγικών ικανοτήτων. Η πιο ικανή σχολή για μάγους και μάγισ...