TANIŞMA...

5K 286 72
                                    

Amy;

Sakinleştiğime emin olduktan sonra, arabada son kez aynama baktım. Düzgün göründüğüme karar verip yan koltukta duran evrakları alıp ihtişamlı VOGUE şirketine doğru yürümeye başladım...

Danışmadan görüşmenin, müdür odasında yapılacağını öğrendim. Sadece katı bilmiyordum danışman anlamış olacak ki " 10. Kat sağdan 2. Kapı hanımefendi. "  dedi. Danışmana teşekkür ettim ve asansöre binip 10 tuşuna bastım.  Agh! Bu kadar büyük olmak zorundamıydı bu şirket! Heyecandan kata çıkana kadar bayılmazsam iyi olur. - tatlım ! Unuttun mu kötülere bir şey olmaz ! ;) - İç sesime göz devirdim ve asansörden sonunda (!) Çıktım.

Sekreterlerin bulunduğu bölüme yanaştım;

" Merhaba, saat 14:00 'da olan iş görüşmesi için geldim. Bay Styles odasında mı? "
" İsminiz nedir hanımefendi ? "
"Amy .. Amy Black."
" Mmm.. Pekâlâ buyrun bay Styles sizi bekliyor. Sağdan 2. Kapı. "

Sekretere onaylayıcı bir bakış attım ve sağdan 2. Kapıyı tıklattım. İçeriden boğuk bir ses " Girin " dedi. Kapıyı açtım ve... Aman Tanrım! Bu.. bu çocuk... Şirketin patronu mu şimdi !? .. Ben daha yaşlı birini bekliyordum?

Kapının önünde dikilmekten vazgeçip ona doğru yaklaşım. Elimi uzatıp selam verecektim ama o benden önce davranıp elimi tutu, ve öptü. Öperkende gözlerimin içine baktı - ki ben gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım -

Harry;

Elini ani bir şekilde alınca şaşırdı. Yavaşça elini öptüm ve gözlerinin içine baktım. O ise hemen gözlerini başka tarafa çevirdi. Tanrım! Bu kız çok güzelmiş! Onun hakkında biraz araştırma yapmıştım ama fotoğraflarını incelemeye fırsat olmamıştı...
"Amy.. Amy'di değil mi ? "

Amy;
" Amy.. Amy'di değil mi ? "

Duyduğum ses ile ona baktım. Gerçekten genç biriydi. Ve.. yakışıklı? Ah tamam tamam herneyse ben işime odaklansam iyi olur.
"Evet. Amy..."  hey 1 dakika? Niye storları indiriyor bu çocuk?

Meraklı bakışlarımı ona yöneltince, " İş görüşmelerinde rahatsız edilmeyi sevmem."  dedi. Kafamı olumlu anlamda sallamakla yetindim ve onun yerine oturmasını bekledim.
" Evet Amy... dosyalarına bakılırsa iyi bir geçmişin var. İyi şirketlerle çalışmalar yapmışsın."
" Şey.. evet en son-" sözümü kesti ve soğuk bir ifadeyle sırıttı "İşe alındın. Muhasebede giriş işlemlerini ayarla." Dedi. Ne yani? Bu kadar kolay mı olacaktı ? Ben tam tersini düşünüyordum? Çünk-

İç sesimle olan konuşmayı bölen ses, ve saçımı geriye atan bir el kasılmama sebep oldu.
"Şimdi asıl konuya gelelim güzelim... Vücut hatlarını sevdim. "

●●●●
Selam hazzanın cupcakeleri ! :D Hahahaha umarım 2. Bölümü sevmişsinizdir ! :D yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum! :D
●●●●
Ve multi... Bu çocuk bu kadar yakışıklı olmasın !
●●●●
Son olarak da kitabın yeni kapağı için nisa_nisa 'ya çok teşekkürler ! :D Sizi çok seviyorum aşkmelatlarımm :D
Diğer bölümde görüşmek üzere ! :D
●●●●

MR. STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin