Amy;Uyandığımda saat 12.15 ' ti ! Ve ben işe geç kaldım !? Aman Tanrım! Lanet olası alarm niye çalmadı !? Elimi sinirle saçlarıma geçirdim ve dün gece olanları hatırladım.
Beni evime, hatta odama kadar çıkarmıştı... Bunları tabii ki sabah idrak ettim. Arabada uyumamak için çok direnmiştim ancak dayanamamış, uykuya teslim etmiştim kendimi...
Yorganı ayaklarım ile itekledim ve üstüme baktım. Dün giydiğim, şuan kırışmış vaziyette olan elbisem üstümde idi. İyi ki üstümü değiştirmemiş. Yoksa onun yüzüne bir daha hayatta bakamazdım.
- Biliyordumm !! O çocuğa bakmak sana zevk veriyor !! Böyle devam et bebeğim !! - Agh! İç ses ! Öyle değil ! Yani utancımdan bakamazdım.
Bazen iç sesime ben bile laf yetiştiremiyorum. Durum o derece vahim yani... Her neyse yataktan, sonunda (!) Kalktığımda şifonyerin üstünde olan bir kağıt dikkatimi çekti.
" Yarın izinlisin. İyice dinlen - H x "
Ouww ! Bu çok iyi oldu ! Cidden, hâlâ yorgunluğu üzerimden bir türlü atamamıştım. Dinlenmek iyi gelecekti...
Hemen şort ve askılı tshirt'ümü dolaptan çıkarıp giyindim. Ayağıma ise pofuduk ev terliğimi geçirdim. Mutfağa gidip ne yesem diye düşünmeye başladım. Mmm... tost ?? Hayır. Hayır... Pekii.. omlet ??... Aghh! Unutun gitsin! Waffle her zaman 10 numara bir yemek olmuştur !! Kesinlikle waffle yemek istiyorum! Malzemeleri çıkardım ve yapmaya başladım...
Bittiğinde, yaptığım waffle'a çikolata ve karamelli sos döküp, yaptığım şahesere baktım... Uuu ! Dostum gerçekten çok iyi olduu ! Hızlıca tabağı masaya bıraktım. Çatal ve bıçak alıp, bir güzel yedim. Sonra ise boş tabağı, çatalı ve bıçağı makineye attıp odama çıktım.
Odama girdiğimde, yatağa zıplayarak girip hemen televizyonu açtım.
Kanalları zaplarken, hiçbir şeyin olmadığını fark ettim. İkinci alternatif olarak, laptopumu açıp The Vampire Diaries'ı açtım.
Damon'un o karizmatik, çekici ve sexy suratına bakmaya başladım. Tanrım! Bu çocuk çok yakışıklı !!
- Dibinde olanla ilgilen ! O. Artık. Ni-şan-lıı ! -
İç sesimin dediği şey yüzünden suratımı buruşturdum. Bunu ikide bir yüzüme vuruyordu ! Tam iç sesime cevap verecektim ki kapı çaldı. Lanet olsun ! Kim geldi ki şimdi !? Damon'un sahnesi bu ! Bırakıp gidemem ki ! Çalar çalar gider düşüncesi ile izlemeye devam ettim. Kapı ısrarla çalmaya devam ettiğinden, oflayarak filmi durdurdum ve aşağı inip, kapıyı hızlıca açtım...
Tam bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki, Harry'i görmemle ağzım açık olarak kalmış, ne diyeceğimi düşünüyordum. Heyy ! Ne yapayım !? Kapım da bir Styles görmeyi beklemiyordum ?? Hem onun burada ne işi var ki ?? Neden geldi ?? Niye geldi ?? Niçin geldi ??
Ben kafamdaki sorular ile boğuşurken, o ise sırıtmasını genişletip içeri adımladı ve şunları söyledi ;
" Mmm... izin günün de yanında olmaktan onur duyarım güzelim. Şimdi ağzını kapatıp yanıma gel. Ha kapatmazsan, kapatmak için dudaklarım sana yardımcı olmaktan zevk duyar ! "
●●●●
Merhaba ballar ! İşte yeni bölüm sizlerle ! :D biliyorum bu sefer akşam yayınladım ama dışarıdan yeni geldim. Bu arada size bir şeyler söylemem gerek. Biliyorsunuz, okullar açılıyor. Ve ben liseye gidiyorum. Bu yüzden yeni bölümler, Cumartesi- Pazar gelecek. Anlayış ile karşılayacağınızı umuyorum ! :D Ahahahahaha sizi çık siviyorum ! :D bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım !! :D●●●●
Multide Amy var :D Zaten artık hepiniz biliyorsunuz :D
●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.