Merhaba ! :D Aghh bu girişlerde pek de iyi olduğum söylenemez :D Herneyse, uzun bir süre sonrasında yeni bölüm işte yayında ! Aslında böyle bir gecikme yaşanmasını istemezdim fakat lanet okul ve yine onun lanet ödevleri yüzünden yazamadım. Ama sizler bunu anlayışla karşıladınız ♥
Veee bu kadar ciddiyet yiter ! Biz artık 6K'lık bir aileyiz !!! Sizlere çok ama çook tişikkirlir ! Son olarak ;
İyi Okumalar !! :D
•••Amy;
Kendinizi bir kaç dakikalığına benim yerime koyun. Karşınızda, pardon üstünüzde patronunuz olsa ne yapardınız ??
Hemde bakışları ile sizi ürküten bir patron...
Bakışları... Şey gibi... Ihmm... Boş ?? Ve belki de... Tutkulu ??
Ah, İkinci söylediğimi unutun gitsin. Harry şuan da odağını dudaklarıma sabitlemişti. Fakat gözleri oraya bakmıyor, bir şeyler düşünüyor gibiydi.
Ağzımı konuşmak için hafifçe araladım. Ama Harry benden önce, odağı hâlâ dudaklarımda iken konuşmaya başladı. Bende bu yüzden ağzımı kapatıp, merakla ne diyeceğini bekledim. Ama sadece bekledim. Çünkü Harry, konuşmak yerine inlemiş, kafasını boynuma yönlendirmişti. Boynumda ki hassas bölgeyi anında bulmuş, oraya öpücükler kondurmaya başlamıştı.
Elimde olmadan, titredim ve inlememek için kendimi sıkarak ona bağırma isteğimi batırıp konuşmaya başladım -daha doğrusu konuşmaya çalıştım-
"H-harry..." Evet. Evet. İçimde kopmaya hazır bir fırtına varken ben ağzımı açtığımda yanlızca onun adını söyleyebilmiştim. Ne kadar da mükemmel değil mi ??
Harry ise adını söylediğim için boynuma öpücükler kondurmayı sonlandırıp, nefesini az önce öptüğü yere üfleyip ve boğuk bir ses ile ;
"Shh..." dedi. Ardından kafasını boynumdan kaldırmadan, kulağıma yönelip ortamın sessizliğine uygun bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
"Seni şimdi, burada sert bir şekilde becerebilirim. Bunu istemezsin... değil mi güzelim ??" Dediği şey ile istemsiz bir şekilde gözlerim doldu kafamı hızlıca olumsuz anlamda sağa sola hareket ettirdim.
Harry'nin gülümsediğini kulağımın hemen altında gerilen dudaklarından anlamak zor olmamıştı.
"Güzel. Bende öyle düşünmüştüm. Ve tamam. Kabul. Seni becermeyeceğim. Ama buna karşılık, senden bir takım şeyleri düzeltmeni istiyorum." dedi.
Becermek ? Tanrı aşkına sizce de çok kaba bir kelime değil mi ??
Sert bir biçimde yutkunup, zorla konuşmaya başladım.
"N-ne gibi ?" Dedim. O ise bekletmeden cevap verdi."Öncelikle bundan sonra şu sikik, aşırı resmi 'bay Styles' ı yanlızca önemli iş toplantılarında ve davetlerde kullanacak, onun dışında ki zamanlarda resmi olmayacaksın. Anlaşıldı mı ??"
Kafamı hızlı hareketler ile, olumlu anlamda salladım.
"İkinci olarak, sadece şirketteki modellerin değil ; ben ve diğer şirket ortaklarının da stilistiliğini yapacaksın." Tekrardan kafamı olumlu anlamda salladım.
"Son olarak da... Sakın işe kalem etek ile gelmeye kalkışma. Her zaman sexy kombinler ile gel."
Son dediği pek hoşuma gitmese de, bu pozisyondan kurtulabilmek adına, kafamı olumlu anlamda salladım. Harry son kez kulağımın hemen altına minik bir öpücük kondurup o aşırı ağır olan bedenini üstümden çekti. Üstümde ki yük kalkınca derin bir nefes alıp, yataktan seri bir şekilde kalktım ve Harry'de dönüp ;
"Bence gitseni- yani... gitsen iyi olacak." dedim. O ise ona resmi bir konuşma dili ile hitap etmediğim için, memnuniyetle kafasını sağa doğru yatırdı ve çarpık bir gülümse ile bana baktı.
"Ihm... tamam gidiyorum. Ve. Söylediklerimi sakın unutma güzelim." Dedikten sonra, göz kırpıp kapıya yöneldi. Ben ise hâlâ ayakta dikiliyordum. Harry omuz hizasından bana baktı ve ;
"Beni geçirmeyecek misin yoksa ?" Dedi. Bu yüzden arkasından onu, ona oranla daha minik adımlarla takip ettim. Kapıya ulaştığımızda bana döndü ve, sanki az önce hiçbir şey olmamış gibi bir tavır ile ;
"Hoşçakal güzelim." Diyip, yanağıma boynuma yaptığının aksine, yumuşak, masum bir öpücük kondurup arabasına atladı ve gecenin sessizliğinde yankılanan arabanın gürültülü sesi ile gözden kayboldu.
Ben de gelen rahatlama hissi ile kapıyı kapattım ve ardından karnımın guruldamasıyla açlık duygum âdeta " ben buradayım sürtük ! " diye bağırdığından mutfağa gidip, buz gibi olan hamburgerime acınası bir bakış attım ve mikrodalgaya koyup ısınınca yemeye başladım.
Bitiremediğim menüyü, diğer hiç dokunmadığım menü ile beraber çöpe atıp, odama çıktım. Odamda bulunan banyoya girip, duşa girdim. Sonrasında ise, saçlarımı kurutup, rutin işlerimi hallettim. Son olarak da dişlerimi fırçalayıp, banyoda ki işlerimi tamamladım.
Giysi dolabımdan, pijamalarımı ve iç çamaşırlarımı çıkarıp hızlıca giyindim ve yatağıma girdim. Yaklaşık olarak bir saat önce yaşamış olduğum anlar aklıma gelince, olanları unutmaya çalışıp, gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim.
....
Sabah çalan alarm ile kafamı yastığın altına aldım ve bir elimde de telefonumu bulmaya çalıştım. Yatakta bulamayınca sinirle kafamı yastıktan kaldırıp şifonyerin üstünde öten alarma uzandım. Fakat alarma uzanayım derken, her sabah olduğu gibi yine o çok sevgili (!) popomu yerle buluşturdum.
Elimi şifonyere uzatıp alarmı susturdum ve banyoya adımladım. Rutin işleri halledip giysi dolabımdan kıyafet seçmeye baş- Aynada gördüğüm yansımam düşüncelerimi terk etmemi sağladı.
Dün gece bu geceliği mi giymişim ?? Yorgunluktan fark edemeyip direkt olarak üstüme geçirmişim işte. Bende niye popom üşüyor diyordum. Ve Agh, gecelik hani şu biricik (!) Arkadaşım Kate'in zoru ile almış olduğum siyah gecelikti. Aslında gerçekten hoş bir parça. Fakat benim tarzım deği-
Dış kapının zil sesi kulağımı doldurunca, düşüncelerimden sıyrıldım ve alt kata indim. Yanılmıyorsam bugün eve temizlik şirketinden bir bayan gelecekti. Heyy !? Bakmayın öyle evimi bende temizliyorum ancak, dip-bucak temizlik için vaktim olmuyor bu yüzden her ay temizlemek için eve, orta yaşlarda olan sevimli bir bayan geliyor.
Bu yüzden kapıyı bekletmeden açtım ve beni süzen Harry'e-
Hey ?? Bir dakika ?
Harry mi !?
Ve beni yine gecelik ile gördü !?
Ah, Tanrım.
Beni süzmeye son verip gözlerime odaklandı. Beni süzmüş olmasına aldırış etmemeye çalışarak ;
"Şey... Neden... Geldin ?" Dedim. Bu cümle çok... Hesap sorar gibi olmuştu. Umarım terslemez.
Ben ondan sert bir bakış beklerken, o tam aksine sırıtarak konuşmaya başladı.
"Ihm, Sadece... seni giydirmeye geldim güzelim."
•••
Vee bölümün sonu ! Umarım beklediğinize değer bir bölüm olmuştur ! Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım ! :D
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.