"BAY STYLES SİZİ ODASINDA GÖRMEK İSTİYOR."

3.1K 190 51
                                    


••••

Selam güzellikler ! 2 günün Ardından boş vakit bulduğum için yeni bölümü yazıp, yayınlamak istedim. Lütfen oy vermekten sakınmayınnn ! Biz artık 1K 'lik bir alieyizz !! Sizi Çok Seviyorum iyi okumalar :D

••••

Amy;

Kapıyı sert bir şekilde kapatınca yerimde sıçradım. Tanrım... az önce neler olmuştu öyle ?? Kendimi tutamayacağım derken ne demek istemişti ? Umarım düşündüğüm şey değildir ? Hayır. Hayır. O benim patronum. Öyle bir şey olamayacak. Olmamalı...

Hâlâ aynı yerde olduğumu fark edince, kafamda ki düşüncelerden kurtulmak için kafamı sağa, sola sallayıp odama çıktım.

Ne derler bilirsiniz ? İşler yolunda gitmiyorsa, duş al.

Bende öyle yapacaktım. Hemen yeni giysiler çıkardım ve banyoya gidip suyu dolması için açtım. Dolduktan sonra, içine çok sevdiğim çikolata kokulu banyo köpüğünü döktüm. Köprünce, kıyafetlerimi çıkarıp küvete girdim.

Tanrım... olanları bir türlü unutamıyorum.Onu... onu ilk defa bu denli sinirli gördüm ve aghh gözlerimi her kapadığımda, onun gözlerini görüyorum. Ve evet biliyorum bu, delice...

Suyun soğuduğnu hissedince, küvetten çıktım ve bornozumu giydim. Üstümü giyinmeden kendimi yatağa bırakıp, tavana bakmaya başladım. Biliyorsunuz yarın işe gideceğim. Harry'nin odasının tam karşısında odamın bulunması sinirimi bozuyor. Onu sürekli göreceğim, bu kaçınılmaz bir gerçek...

Nedense, yüzüne bakamayacağımı düşünüyorum... Düşüncelerimden sıyrıldım ve, yarın için alarm kurdum. Üstüme de pijamalarımı giyip, yatağa girdim. O kadar çok gergindim ki yarını düşünmekten, uyuyamıyorum. Aghh ! Lanet olsun! Neden sıradan bir şekilde işime gidip gelemiyorum ?? Bu istediğim çok mu zor bir şey !?

Sinirle yataktan kalktım. Üstüme hırka geçirip bahçeye inmek üzere merdivenlere adımladım. Bahçeye çıkan arka kapıyı açtım ve bahçe salıncağına oturup kafamı kaldırıp gökyüzünü izlemeye başladım...

Bazen kendimi motive etmek için yıldızlara bakıp konuşurum. Senin hiç arkadaşın yok mu diyebilirsiniz. Elbette var. İsmi Kate. Ancak, şuanda yurtdışında 1-2 ay da yok. Onu arasam mı acaba ?? Ama o uyumuştur çoktan. Kıyamam uyandırmaya. En iyisi yarın akşam erken bir saatte aramak...

Uykumun geldiğini anladığımda odama çıktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

•••

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Banyoya adımladım ve rutin işlerimi halledip çıktım. Dolabımın karşısına geçtim ve ne giyeceğim diye düşünmeye başladım. Sanırım alışveriş yapmalıyım. İş için uygun kıyafetler alsam iyi olacak.

Koyu bordo, dizlerimin biraz üstünde biten elbiseme uygun olsun diye abartılı makyaj yapmak yerine minimum bir makyaj yapmaya karar verdim. Eyeliner, rimel ve hafif tonlarda olan rujumu sürdüm.

Canım yemek yemek istemediğinden, Starbucks termosuma sütlü kahve yapıp, çantamı, ev / araba anahtarlarını da alıp evden çıktım.

Arabama binip çantamı yan koltuğa bıraktım ve gaza bastım. Şirketin önüne gelince, yanda duran kahvemi ve çantamı alıp, aşağı indim.

İçeride direk asansöre ilerleyip, 10. Kata çıkmak için tuşa dokundum.

Açıldığında dair bir ses geldiğinde, asansörden çıkıp odama ilerliyordum ki sekreterin sesi ile olduğum yerde durdum ;

" Bay Styles sizi odasında görmek istiyor. Hemde hemen. "

••••

Beybilerim, oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Sizleri başta da dediğim gibi...
Sizi Çık Siviyorum !! :D

••••

MR. STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin