Amy;Bunu yapmaktan zevk duyar mış mış ! Hah ! Kendini ne sanıyor bu çocuk !?
Size neler olduğunu anlatayım. Cümlesini bitirdikten sonra, bir kaç adım geri gitti, sonra da " Dediklerimde gayet ciddiyim güzelim. " diyip arabasına doğru yürüdü. Ben ise hemen arabama binip eve geri döndüm ve duşa girdim. Yarım saat sonra duştan çıktım. Perdeleri kapadığıma emin olduktan sonra şortumu ve askılı tshirt'ümü hızlıca giydim. O sırada telefonum titreşti. Şifonyerin üstünden telefonu aldım ve gelen mesaja baktım;
" Benden bu kadar etkilendiğini bilseydim evine de gelirdim güzelim
;) Perdeleri kapadığına göre yine etkilenmek istemiyorsun galiba -H x "Bu sefer mesajına geri cevap verdim.
" Bu sizden etkilendiğimi göstermez... bay Styles. Perdeleri kapatmam, sadece rahatsızlık yarattığınızın bir göstergesidir. - A "
Hah ! Şuan suratının aldığı şekli görmek isterdim. Gelen yeni bir titreşim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve gelen mesaja baktım.
" Wow ! İyi savunmaydı güzelim ! ;) Ama bu şeyleri pek taktığımı
söyleyemem - H x "Harry;
Şu anda yüzünün hangi şekle büründüğü gerçekten merak ediyorum.
Değişik biriydi. Yanii kimse bana karşı koyamıyorken, o yanlızca sessiz kalıyor, ve bir an önce yaşanılan şeyin bitmesini bekliyordu. Size bir sır veriyim... onunla uğraşmaya bayılıyorum...
Gelen bildirim sesiyle sırıttım ve mesajı açtım;
" Ben her zaman kendimi savunurum bay Styles... ister takın ister takmayın - A "
Wow! Bak bu iyiymiş ! Tek sorun bana bay Styles demesi ! Tamam onu sesli bir şekilde söyleyince çok sexy oluyor. Ama sinirimi bozuyor, iki de bir bay Styles demesi. Ne !? Bakmayın öyle 21 yaşındayım ! Resmiyeti sevmem !
" Ne zaman bana ' bay Styles ' demeyi bırakacaksın güzelim ? - H x "
Amy;
" Ne zaman bana ' bay Styles ' demeyi bırakacaksın güzelim ? - H x "
Hah ! İşte tam sırası ! Attığı mesaja hemen cevap verdim;
" Siz bana ' güzelim ' demekten vazgeçtiğiniz zaman. - A "
Şimdi de o düşünsün ! - Kızım sen deli misin? Çocuk ne güzel iltifat ediyor işte ! Ahh senin yerinde ben olsam, o çocuğu kaçırmak istemezdim ! - Size iç sesimin bir sürtük olduğunu söylemiştim.
Elinde olsa benim bedenimi ele geçirerek onunla konuşacak, sürekli onu dikizleyecek ve - Heyy ! Dikizlemenin nesi suç ! Ben yanlızca Tanrı'nın yarattığı şahesere bakmak istiyorum ! - Şaheser mi ?
Aghh ! Hadi ama ! Tamam çocuk biraz yakışıklı olabilir a- Harry'e cevap versem iyi olacak ! İç sesime laf yetiştirmekten onu unuttum !
Yazmış olduğu mesajı hemen açıp okumaya başladım ...
" Pekâlâ bundan sonra sana güzelim demiyorum ' Prenses ' ;) Şimdii hemen yatıyorsun. Yarın göz altı torbaları şiş bir sen görmek istemem ;) Ha eğer yatmak istemiyorum dersen, yorulmanı sağlayıp seni uyuturum ;) - H x "
Okuduktan sonra dediği şeyi gerçekten yapabileceğini düşündüm ve hemen ışığı kapatıp yatağa girdim. Telefonum yine titreşince tuş kilidini açtım ve attığı son mesajı okudum.
" Bende öyle düşünüyordum ;) iyi geceler ... prenses ve mmm son olarak, yarın sexy bir kıyafet giymeyi unutmuş olarak işe gelme.
Ha eğer gelirsen de ne yapacağımı biliyorsun ;) - H x "Mesaja geri cevap vermek yerine, gözlerimi devirip uyumaya çalıştım...
Mağlum yarın zor bir gün olacaktı...
●●●●
Selam !! :D Ahahahahaha umarım bu bölümü sevmişsinizdir!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ! :D
●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.