"TIPKI BENİM SANA İHTİYACIM OLDUĞU GİBİ. "

2.3K 135 53
                                    

•••
Merhabalar biricik Mr. STYLES okurları ! :D Umarım iyisinizdir ! İşte yeni bölüm sizlerle buluşuyor ! :D bugün çenem düşmedi hayret :D Ahahahaha :D
İyi Okumalar ! ^-^
•••

Amy;

Harry'nin beni kolumdan tutup sürükleyeceğini, kısacası polislerden kaçacağımızı sanmıştım. Ama o bakışlarını gözlerimden ayırmadan, silahını çıkardığı yere yeniden koydu.

Tamam... Belkide bundan sonra daha az film izlemem gerekiyor.

Gittikçe yaklaşan siren sesleri içime bir ürperti girmesine sebep olmuştu.

Jason'un inlemesini duyunca, bakışlarımı bulunduğumuz yerin girişine arabasını park etmiş polis aracından ayırıp sexy pandama yönlendirdim. Tanrım... resmen dağılmış. Kaşında bulunan kan kurumuş, ağzından ise kan gelmişti. Kalbime giren sızı ve biriken göz yaşlarım, burada daha fazla duramayacağımın bir belirtisi idi.

O sırada içeriye giren iki üniformalı polis Harry'e kelepçe takıyordu...

Peki neden Harry bu denli sakindi ??

Sanki... sanki bu olayları bir çok kez yaşamış gibi...

Yaşamamıştır... değil mi ??

Aklımı buğulandıran düşüncelerimden sıyrılmak adına, başımı iki yana sallayıp, Jason'a kalkması için yardım ettim. Sonrasında yavaş hareketlerle dışarıya çıktık o sırada polis memuru ;

"Hanımefendi, siz gelmiş olduğunuz araçla bizi takip edin. Ve merak etmeyin orada arkadaşınıza ilk yardım müdahalesi yapılacak." Dedi.

Onaylamaktan başka çarem olmadığından, kafamı hafifçe aşağı yukarı sallayıp, polisin uzatmış olduğu anahtarı aldım ve Jason'u uzun uğraşlar sonucunda arabanın yolcu koltuğuna oturtup,emniyet kemerini de taktıktan sonra, sürücü koltuğuna geçip, önümde ki aracı takip etmeye başladım...

***
Sıkıntıyla ofladım ve ifade odası yazan yere milyonuncu bakışımı daha attım. Yaklaşık olarak yarım saattir bu rahatsız koltukta oturup Harry'nin ifadesini vermesini bekliyordum.

Kahretsin ! Benim Jason'un yanında olmam gerekiyor ama ben burada onu beklemek zorundayım ! Çünkü gerekirse benim de ifadem alınabilirmiş.

Jason burada yapılan ilk müdahaleden sonra hastaneye kaldırılmıştı.

Acaba canı çok yanıyor mudur ??

Ağrısı var mıdır ??

Lanet olsun ki bunların hiç birini bilemiyorum !

Tek bildiğim....

Harry'i affetmemin kolay olmayacağıydı.

Harry'nin içinde bulunduğu odanın kapısı açıldı. İçeriden çıkan görevli hızlıca köşeyi dönüp gözden kayboldu. Kısa bir süre sonra, elinde bir dosya ile geri döndü. Aralık olan kapıdan ; Jason McClaud'un ifadesi denildiğini duymuştum. Hızlıca oturmuş olduğum yerden kalkıp, ayakta dikilmeye başladım.

Bir kaç dakika sonra içeriden bu sefer Harry çıkmıştı. Ellerinde kelepçe yoktu. Yani... serbest mi bırakıldı ??

İçeriden çıkan polis elini Harry'nin omzuna koydu ve ;

"Sen o çocuğun ifadesine şükranlarını sunmaya başlasan iyi edersin evlat. Eğer senin için kötü bir şey söyleseydi, seni çoktan kodese tıkmıştım." Diyip yanımızdan uzaklaştı.

Aghh... işte benim dostum. Yine yapmıştı yapacağını... Verdiği ifade her nasılsa, Harry'i serbest bırakmaya yetmişti.

Kısık sesimi umursamadan Harry'e ;

"Gidelim mi..?" Dedim. O ise yanlızca kafasını sallandırmakla yetişmiş, eli ile koridoru gösterip bir nevi gidelim demişti.

Ve... Oh, hayır, hayır. Bu sefer o önden ben arkadan değil, yanyana yürüyorduk. İkimizden de ses çıkmıyor olması ortamı daha çok gerginleştiriyordu. Arabaya yaklaştığımız zaman çantamdan arabanın anahtarlarını çıkartıp Harry'e uzattım. O ise sessizce elimden almıştı.

Tam da kapıyı açıp yolcu koltuğuna oturacaktım ki, Harry'nin aniden bana sarılması yüzünden çantam yere düşmüş, ellerim ise havada kalmıştı. Beni biraz daha sıkınca, havada olan ellerimi beline doladım. Kafasını boynuma gömüp, bir şeyler mırıldanmaya başlamıştı. Fakat sesi fazla boğuk çıktığından anlayamıyordum.

"Ihm... Harry, hastaneye gitmem gerekiyor biliyorsun Jason hastane de ve-" Cümlemin yarım kalmasına sebep olan Harry'nin ağızdan dökülen sözcükler olmuştu.

"Ve sana ihtiyacı var." Diyip yarım kalan cümlemi tamamlamıştı. Sonrasında ise kafasını boynumdan kaldırdı. Beni sarmalayan kollarından birini yanağıma koyup, aynı boya gelebilmemiz için başını hafifçe eğdi. Yüzünü yüzme biraz daha yakınlaştırıp gözlerime bakarak dudağıma doğru fısıldadı ;

"Tıpkı benim sana ihtiyacım olduğu gibi..."

•••

Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur ! Oy ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım ! ^-^

•••

MR. STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin