"OYUN DAHA YENİ BAŞLIYOR."

2.8K 177 43
                                    


•••

Heyy ! :D

Merhaba Waffle'larım ! İşte yeni bölüm sizlerle ! Umarım bu bölümü beğenirsiniz ! :D Geç yükleme sebebim ise kitaba koymuş olduğum vote sınırı. Biliyorsunuz, +20 vote'den sonra yeni bölümü yazıp yayınlıyorum. Ve Aghh herneyse iyi okumalar Waffle'lar ! :D

Upss ! Son olarak Kate karakteri Demi Lovato ballar ! :D

•••

Amy;

Cidden ne halt yiyeceğim ben !? Aghh! Harry, gözlerini kısmış bir şekilde bana bakıyordu. Galiba şüphelenmeye başladı. En iyisi açmak. Umarım arayan kişinin bir erkek olduğunu anlama- Hey ? Niye bu kadar stres yapıyorum ki !? Sonuçta, o benim patronum. Sevgilim değil ?

O anda gelen ani bir cesaret ile ayağa kalktım ve Harry'den biraz uzaklaşarak, telefonu açtım.

"Hey ! Merhaba... Evet, evet iyiyim. Hı hı tabii gelebilirsin. İşlerini erken bitirmene sevindim. Tamam. Ona da haber vereceğim. Zaten o da bu gün gelecekti. Sonra konuşuruz. Bende seni... Hoşçakal."

Sanırım neler olduğunu anladınız ? Jason'un işleri erken bitmiş,

bu gece de akşam yemeği için bana gelmek istemişti. Kate'e de haber vermemi, her ne işi varsa da iptal etmesini söylemem gerektiğini net bir şekilde belirttikten sonra ise görüşmeyi sonlandırmıştık.

Harry bakışlarını telefonundan ayırmayarak,

"Önemli miydi ?" Diye sordu. Bende o kadar da önemli olmadığını, sadece ben geç açınca endişelendiğini söyledim.Bakışlarını telefondan çekti ve bana dönüp ;

"Sanırım arkadaşın neydi ismi... Hah Kate, sana gelecek galiba ?" Dedi.

Kafa sallamakla yetindim. Ve saçımı kulağıma sıkıştırıp, koltuğa geri oturudum. Konuyu dağıtmak için ;

"Ihm... çizimler nasıl olmuş ?" Dedim.

"Mmm.. bu kıyafetleri giyince göreceğiz nasıl olduklarını." diyip göz kırptı. Ve ardından, kolunda ki saatine bakıp ;

"Bu günlük bu kadar yeter çıksak iyi olacak." dedi. Tam cevap verecektim ki, Harry gözlerini kısarak ;

"Hem... Kate'i bekletmek istemezsin değil mi ?" Dedi.

"Şey, evet." Dedim ve çantamı koltuktan alıp, kapıya yöneldim...

Agh! Onunla aynı asansöre yanlızca ikimizin olması, beni niye bu kadar geriyor !? -Çünkü onun cazibesine dayanamayıp, bayılabilirsin de ondan !- İç sesime istemeden göz devirdim ve asansöre girdim. Yani daha doğrusu, girdik...

Harry zemin kata bastı. Asansörde ölüm sessizliği hakimdi. -Birde Harry'nin baş döndüren kokusu- Aghh! Yine mi !?  Tamam kabul, hoş bir kokusu var. Ama... neyse boşverin.

Asansörün kapısı açılınca, garaja yöneldik. Ve hey ? İkimizinde arabasının yan yana olması sizce de ironik değil mi ??

Kafamı, düşüncelerimden sıyrılmak adına, iki yana sallayıp, arabama bindim. Harry'e bakmadan, gaza bastım... tuhaf ama sanki bir şey unuttum gibi geliyor ?? Agh herhalde vedalaşmadığım içindir.

Eve geldiğimde, direk odama çıktım ve o lanet topuklulardan -sonunda- kurtulup çantamı da bir köşeye fırlatıp, banyoya yöneldim.

Yaklaşık 20 dakikalık duş sonrasında, Jason'un buraya geleceğini hatırlayıp hızlıca giydim. Saçımı da kurutup, mutfağa gitmek için merdivenlere adımladım. Bu sırada da Kate ile konuşup, Jason'un buraya geleceğini söyledim. O da geleceğini söyleyince, sırıtmama engel olmayıp, telefonumdan hareketli bir şarkı açıp arada minik danslar yaparak, bizimkilerin sevdiği yemeklerden ve cupcakelerden yapmaya başladım.

•••

Tanrım ! Bu masayı ben mi hazırladım ??

İlk kez mükemmel bir masa hazırladığımı düşünüyorum. Yaptığım şaheserlere memnun olmuş bir ifade ile sırıtıp, çalan kapıya baktım. Gelenler Kate ve Jason'du. Zamanlamalarına hayran kaldım doğrusu. İkisine de aynı anda sarıldım.

Kate'i yanağında öptüm. Jason'a ise her zaman yaptığım şeyi yaptım yani, yanaklarını sıkıp, saçlarını karıştırdım. Buna alışık olduğundan kahkaha atıp salona geçti.

Şaşkın bir ifade ile bana o hayran olduğum mavilerini irileştirip baktı ve eli ile hazırladığım masayı gösterip;

"Sakın.bana.bunları.senin.yaptığını.söyleme ?" Dedi. Bu sefer kahkaha atma sırası bende idi. İkisi de benden böyle bir masa beklemiyordu.

Kahkaha atmaya son verip ;

"Evet, evet mükemmel değil mi ? Biliyorum. Ee hadi ben çok açım yemek yiyelim." Dedim. Hepimiz masaya oturup, hem sohbet etmeye, hem de yemeklerimizi yemeğe başladık.

•••

"Ahaha Jason ahaha b-bunu cidden ahahaha yap-yaptın ahaha mı ?"

Gülmekten zar zor kurduğum cümleye Jason ;

"Hak etmişti sürtük." dedi ve omuz silkti. Olanı hemen anlatayım. Jason önemli bir toplantıda iken sekreter, üstüne yanlışlıkla kahve dökmüş. Jason da bir gün sonra kızı sevgilisi ile bir kafede otururken görmüş. Hemen o kafeye girmiş ve kızın içeceği kahveyi götüren garsonu durdurup içine bir kaç baharat attırmış. Kız kahveyi içtiği an çocuğa doğru püskürtmüş. Jason da o anı çekip tüm sosyal medya ağlarında paylaşmış.

Nedeni ise o gün giydiği gömleği kendini satsa alamayacağı kadar pahalı ve kaliteli olduğuymuş.İşte böyle bir psikopat arkadaşa sahipim.

"Tamam. Tamam, bırakalım Jason'u bebeğim bize biraz işinden bahset. Hiç çizim yaptın mı ??" dedi Kate.

"Hıhı yaptı- Kahretsin! Çizimler şirkette kaldı !" Dedim. O sırada kapı çaldı. Jason ;

"Birini mi bekliyordun bebeğim ?" Dedi. Hayır anlamında kafamı sallayıp kimin geldiğine bakmak için kapıya yöneldim. Kapıyı direk açtığımda, kapatmam bir olmuştu.

Harry. Neden. Geldi !?

Kapı yine çalınca istemeden açtım. Harry yarım ağız sırıtıp ;

"Üzerinde bıraktığım etkiyi sevdim güzelim. Ama şuan konu bu değil. Çizimleri unutmuşsun. Belki eklemeler yaparsın diye getiriyim dedim. Ben bazılarında ufak düzeltmeler yaptım. Onun haricinde dokunmadım. Umarım kız arkadaşınla olan geceyi bölmüyorum ?"Dedi.

"Hayır. Bölmüyorsunu-" Cümlemin yarım kalmasını sağlayan, üstün (!) Zekalı arkadaşım Jason'un sesi oldu ;

"Bebeğim nerede kaldın !? Bak daha devamı da var demedi deme !" Devamı var dediği, sekreter ile olan, Kate'in böldüğü olayıydı ama Harry'nin pek de konuyu o yönden anladığını sanmıyorum ?

Harry'nin bir anda gözü seğredi. Sanırım bu sinirlendiği anlamına geliyor ?? Yumruk yaptığı elini gevşetip, çizimleri elimden aldı ve ;

"Demek bana yalan söyledin.Pekâlâ öyle olsun, oyun daha yeni başlıyor... BEBEĞİM." 

Özellikle 'bebeğim' kelimesine vurgu yapmış, sonrasında ise göz kırpıp arabasına doğru yürümüştü. O çoktan gitmişti ben ise, hâlâ kapıda dikiliyordum.

Oyun daha yeni başlıyor derken neyi kast etmişti ki ??

••••
Waffle'larım ! Başta da dediğim gibi, umarım bu bölümü sevmişsinizdir !

Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım !
••••

MR. STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin