Merhaba ponçik okuyucularım !
İşte yeni bir bölüm daha sizlerin huzurunda bu bölümü yazmayı bilerek bu zamana kadar beklettim çünkü; oy, yorum ve okunma sayısının yükselmesini bekledim bu sayede kitaba olan isteği tespit etmeye çalıştım ayrıca lütfen yorumlarınızı bırakmayı unutmayın beğenip, beğenmediğinizi bilmek isterim.Lafı daha fazla uzatmıyor, yazım yanlışı var ise şimdiden özür dileyip, sizleri yeni bölüm kısmına alıyorum sjsjsjsjsj
İyi okumalar !
•••Amy;
Gözlerimi hissettiğim keskin acı yüzünden araladım.
Tanrım, her güne yataktan düşerek mi başlamam gerek ?
Oldukça yavaş olduğunu düşündüğüm bir hareket ile doğruldum ve banyoma doğru ilerledim. Rutin işleri hallettikten sonra küveti sıcak su ile doldurdum ve içine çilekli banyo köpüğünden bir miktar boşaltıp, o sıcacık suyun verdiği rahatlık hissi ile gözlerimi kapattım.
Yaklaşık olarak kırık dakika sonra suyun soğumasından dolayı istemeyerek de olsa küvetten çıktım. Bornozumu üstüme geçirdikten sonra karnımdan gelen sesler üzerine kıyafet giyme seansını biraz bekletmeye karar verip, odamdan çıktım ve mutfağa gitmek üzere merdivenlerden, kaymamaya dikkat ederek inmeye başladım.
Düşmeden merdivenlerden inebildiğim için kendimi tebrik etmeye baş-
"Sonunda uyuyan güzelimiz uykusundan uyanmı- Ihm... Amy, bornozun çok... İyi duruyor. Yani, siyah ve kısa olmasından, ya da senin fiziğini ortaya çıkartmasından değil tabi ki ama yani bence hep böyle durabilirsin."
Tek kelime ile; KAHRETSİN.
Ben Harry'nin salonda olduğunu unuttum !
Bravo Amy, harikasın Amy, aferin Amy.!
Elimi istem dışı olarak alnıma, sert olduğunu hissettiğim bir şekilde vurdum. Acıdığı için yüzümü buruşturduktan sonra, Harry'nin kurduğu o saçma cümleleri dikkate almamaya çalışıp, aç olan karnıma içimden biraz daha beklemesi gerektiğini söyledim ve Harry'e gözlerimi kısarak bir kaç saniye baktıktan sonra hemen rotamı odama doğru yönlendirip, üstümü değiştirmek için giysi odasına koştum.
Evet, evet. Cidden koştum. Neden mi ?
Nedeni yok. Ama koştum. Ve bu bir kez daha Harry'nin kahkaha atmasına sebep oldu.Harry'nin kahkahaları buraya kadar geldiği için, gözlerimi devirdim ve dolaptan; şort-tshirt çıkartıp, Victoria Secret'tan aldığım müthiş ikiliyi giydikten sonra şortumu ve tshirt'ümü de üzerime geçirip, önceden taradığım saçlarımı hafifçe kuruttum.
Aşağıya indiğimde, Harry gülmekten sulanmış olan gözlerini ovuşturuyordu. Geldiğimi görünce ise o çarpık gülüşünü suratına yerleştirdi.
"Güzelim, dün sen yemek yapmanın çocuk oyuncağı olduğunu ve de bir gün bana yapacağını belirtmiştin ya."
Tek kaşımı havaya kaldırıp, boş bakışlarla Harry'e baktım ve de devam etmesini bekledim. O da devam etmesini beklediğimi anlamış olacak ki, yarım bıraktığı cümlesini tamamlamak için dudaklarını araladı.
"Ben sabırsız bir kişi olduğum için, o söz verdiğin yemeği bugün, hatta şimdi yapmanı istiyorum."
Ciddi mi o !?
Lütfen şaka yaptığını söyle.
Tamam. Gayet ciddi bakıyor.
Bittin sen Amy.
Rezil oldun Amy.
İkinci kez; aferin sana Amy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.