•••
Merhabalar ! Bu yazıyı ikinci kez yazdığımdan biraz garip geldi. Neden mi ikinci kez yazdığımdan bahsettim? Çünkü sizin yazarcığınız dün bölümü yazdı ve yayımladığını sanıp uygulamadan çıktı. Sonra ne mi oldu ? İnterneti kapatmış
olduğumdan bölüm silindi. -hani benim alkışım? Sjsjs-Bu bekletmeden dolayı sizlerden özür diliyor ve daha fazla uzatmadan sizleri bölüm ile baş başa bırakıyorum.
İyi Okumalar!
•••
Amy;
Harry'nin bana sorduğu soruya 'evet' cevabı vermemin üzerinden yaklaşık olarak iki saat geçmişti. Benim yaptığım tek şey ise salonumda oturup, The Originals izlemek.
Hepiniz Harry nerede diye merak ediyorsunuz değil mi? Hemen söyleyeyim; Harry süprizi anlamamam adına bavulumu kendisinin hazırlayacağını, itiraz istemediğini söyleyip odama çıktı ve iki saattir bavulumu hazırlıyor -ya da hazırlamaya çalışıyor.- Bende bu durumu düşünmemek adına favori dizilerimden birini izliyordum. Çünkü düşününce yanaklarım kızarıyordu.
Harry odamda ve bavulumu hazırlıyor.
Bu da demek oluyor ki her eşyamı görebiliyor.
Her kıyafetimi.
Umarım iç giyimde fazla takılmaz.
Çünkü yanaklarımı kızartan asıl sebep bu.Agh. Biraz daha bunları düşünürsem, hayatımın diğer dönemlerini domates olarak geçireceğim.
Düşüncelerimden sıyrılmak adına başımı iki yana salladım. Pek faydası olmasada, iyi gelmişti.
***
Bir sezon daha bitirdikten sonra, artık yukarıya çıkmam gerektiğini düşünerek adımlarımı odama yönelttim. Odama geldiğimde neden yaptığımı bilmesemde kapıyı tıklattım.
"Harry? Her şey yolunda mı?"
Bir kaç saniye sonra Harry kapıyı açtı ve eliyle bavulumu gösterdi.
"Gördüğün gibi her şey yolunda güzelim. Bavulun da hazır. Şimdi ben bavulunu arabaya götürüyorum. Sende bu sırada kıyafetlerini değiştirebilirsin."
Kafamı onaylayıcı anlamda salladıktan hemen sonra, nereye gittiğimizi bilmediğim, dolayısıyla ne giyeceğimi de bilemediğim aklıma geldi. Tam ne giymem gerektiği hakkında konuşacakken, Harry bilgilendirici konuşmasını yaptı.
"Kıyafetlerin de hazırlar. Yatağında giyilmek üzere seni bekliyorlar."
Gülümsedim ve Harry'nin hazırlamış olduğu kıyafetlere yöneldim. Rahat parçalar seçmiş olması beni sevindirmişti. Tam üstümü değiştirecektim ki, Harry'nin hâla karşımda olduğunu gördüm. Tek kaşımı kaldırarak baktım ve konuşmaya başladım;
"Harry, gitmeyi düşünüyor musun?"
Harry hafifçe güldü ve saçlarını karıştırdı.
"Aslında bavul biraz bekleyebilir?"
Ufak bir kahkahanın ardından Harry'e yaklaştım ve yerinden bir milim bile kımıldamasa bile onu ittirdim.
"Çok beklersin Styles. Hadi sen git bavulumu arabaya yerleştir."
Harry, sözlerime güldü ve ellerini 'pes ediyorum' dercesine havaya kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.