Amy;
Duyduğum sesi, titrememe sebep oldu. İhtiyaç meselesiymiş!
Bu çocuğun kesinlikle egosu tavan yapm- 1 dakika...?
Az. Önce. O. Benim. Boynumu mu. Öptü ? Yerimde rahatsızca kıpırdanınca, boynumda ki kafasını nihayet (!) Kaldırdığında bana bakıp çarpık bir şekilde sırıttı ve masasına geri oturdu.
Bende yanımdan gitmesinin verdiği rahatlıkla, derin bir nefes aldım. Kekelememeye dikkat ederek ;
"Ihmm.. Görüşme bittiğine göre... Çıkabilirmiyim ? " Dedim.
O da bana görüşmenin " Bu Günlük " sona erdiğini, artık sık sık karşılaşacağımızı söyleyip, " yine " göz kırptı. Aghh! Göz kırpınca gerçekten çok sexy ol-
Ne diyorum ben ?? Sanırım git gide iç sesime benziyorum ! - Bebeğim ! Herkes bana benzemek ister ! Tadını çıkar ! - İç sesimle uğraşamayacağım için onu dinlememezlikten geldim.
Elimde ki evrakları toparlayıp, o'na döndüm ve "İyi günler, bay Styles. " dedim. O ise " Mmm... bana bay Styles demen hoşuma gitti güzelim. Pazartesi günü görüşürüz. " deyip göz kırptı.
Tanrı aşkına! Niye sürekli göz kırpıyor ki !?? Göz devirmemek için kendimi zorlardım ve yanlızca kafamı salladım.
Şirketten dışarı çıktığımda yine derin bir nefes aldım ve arabama binip Starbucks'a sürdüm. Bir kahve iyi gelecekti...
•••
Kahvemi içtikten sonra hemen eve geldim, anahtarları masaya bıraktım, kendime bir sandviç hazırlayıp televizyon karşısına geçtim.
Kanalları gezerken Teen Wolf dizisini görünce sırıtmama engel
olamadım ve izlemeye başladım...
•••
Sandviç yediğim tabağı bulaşık makinesine koydum. Telefonumu masadan aldım ve odama çıkıp temiz kıyafet, iç çamaşırı bulup, banyoya koydum. Heyy ! Bakmayın öyle ! Odada giyinmek pek hoşuma gitmiyor o yüzden banyoda giyiniyorum.
Yarım saatlik duş sonunda vücudum tamamen gevşedi. İç çamaşırlarımı giydim. O sırada tshirt'ümü yatağın üstünde unuttuğumu fark ettim. Şortumu giydim ve banyodan çıktım. Yatağın üstündeki tshirt'ümü hızlıca giydim. Tam saçımı kurutmak için banyoya geri gidiyordum ki telefonumun mesaj sesi ile geri döndüm.
Mesaj tanımadığım bir numaraya aitti. Hemen mesajı açtım.
" Mmm... İç çamaşırını sevdim güzelim ! Siyah her zaman sexy bir renktir ;) - H x "" H " kim şimdi ? Beni sütyenle görmüş! Cama yaklaştım ve aşağıdaki siyah Range Rover'ına yaslanmıs, sevgili (!) Patronuma baktım. Bana sırıtıp el salladı. Perdeyi kapattım elimi anlıma vurdum. Tanrım! Evimi, telefon numaramı nasıl buldu bu !?
- Evraklardan iletişim bilgilerine bakmıştır şapşik! - Tabii ya! Nasıl düşünemedim! Perdeyi hafifçe araladım ve gitti mi diye baktım. Gittiğini görünce memnuniyetle sırıttım. Uyumam lazımdı. Bu gün çok fazla gerilim dolu bir gün yaşamıştım. O yüzden hemen yatağa girdim. Uykuya dalmam uzun sürmemişti.•••
Bu günün cumartesi olduğunu hatırlayınca gülümsedim. Ne zamandır koşu yapmıyordum o yüzden bu gün koşmaya karar verdim. Nike'ın yarım tshirt'ünü, taytını ve ayakkabısını giydim. Saçımı da tepeden bir at kuyruğu yaptım. Masada duran telefonumu, kulaklığımı alıp aşağıya indim. Ev ve araba anahtarlarını da alıp evden çıktım...
Koşacağım patikaya yaklaşınca, arabayı park ettim. Kulaklığımı takıp koşmaya başladım. Aslında spor salonuna da gidiyordum ama açık havada koşmayı daha çok sevdiğimden, havalar soğuk olduğunda spor salonuna gitmeyi tercih ediyordum...
İki saatlik koşudan sonra arabama yöneldim. Kapıyı açtım ve içinden suyumu çıkarıp içmeye başladım. O sırada arkamdan bir ses duydum.
" Bende bu vücut hatlarını nasıl koruduğunu merak etmiştim. " Tanıdık gelen sesle arkamı döndüm ve sevgili (!) Patronumla karşılaştım. O'nun da koştuğu belliydi. Saçlarına bandana takmış, önüne düşmesini engellenmişti. Açıkçası bandana ona yakışmış. - Tabi ki yakışır ! Çocuk taş diyorum sana ! T-A-Ş ! - İç sesimle kavga etmek hobilerim arasındadır da o nedenden sürekli varlığını hatırlatır. Her neyse kulaklığımı kulağımdan çıkardım ve " Sporu sadece vücut hatlarımı korumak için değil, sağlıklı olmak için de yapıyorum bay Styles." Dedim. O ise sırıtıp gamzesini ortaya çıkararak ;
" İş dışında resmiyetten hoşlanmam güzelim. Bana Harry demen yeterli. Tabii istersen Sexy Tanrıça da diyebilirsin." Dedi ve göz kırptı. Dediği şeye göz devirdim. Hah! İş dışı resmiyeti sevmezmiş! O yüzden boynumu öpüp etkilenmeme sebep ol- Hey ! Unutun gitsin! Patronuma yanii Harry'e " İş dışında görüşeceğimizi pek sanmıyorum. Ama denk gelirsek de... Harry demeyi tercih ederim." Dedim.
O'nun yaptığı tek şey, bana daha da yaklaşıp beni arabam ile gövdesi arasında almak oldu. Aghh! Hadi ama! Önce koltuk, şimdi de araba !? Bu çocuğu anlayamıyorum!
Yüzünü bana doğru yaklaştırıp nefesini dudağıma üfledi ve şunları söyledi ;
" Mmm... Ben istersem sürekli denk geliriz güzelim. Ve bu arada... Pazartesi günü sexy bir kıyafet giymezsen, seni kolundan tutup evine götürürüm, o kıyafeti bir güzel çıkarıp sana sexy bir elbise giydiririm. Son olarak da... bunu yapmaktan zevk duyarım güzelim."●●●●
Sellam ballar ! :D Yeni bölüm umarım hoşunuza gider/gitmiştir ! :D Hahahaha Oy ve yorumlarınızı dört gözle bekliyorum ! :D Kendinize iyi bakın bir diğer bölümde görüşmek üzere! :D
●●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. STYLES
FanfictionHarry Styles ; Ünlü bir dergi olan Vogue'un varisi, yani o şirketin patronu... Amy Black ; İşinde üstün başarılara sahip stilist... Ve onlar... Onlar aşık olmayacak... Onlar Aşkın Merkezi Olacak.