Teşekkürler

594 59 39
                                    





Öncelikle merhaba, ben Mabel ve eğer burayı okuyorsanız şimdiden çok teşekkür ederim.

Ne yazsam, tam olarak nasıl hislerimi anlatsam bilmiyorum gerçekten ama bu kitap benim için o kadar değerliydi ki kelimeler kifayetsiz, kalbim kırık.

Bu kitabı geçen sene ekim-kasım aylarında müzik odasında singularityen  ile bir anda aklımıza gelen fikirle yazmaya başlamıştım. O gün aklımıza ilk bu parfüm fikri geldiğinde o kadar heyecanlanmıştık ki masanın üstüne çıktığımı hatırlıyorum. Deli gibi bağırıyor, fikirler geldikçe heyecandan yerimde duramıyor ve telefonuma not alıp duruyordum. Müzik hocamıza sabırlı olduğu için teşekkür etmeliyiz sanırım😅 Düşününce o zamanları çok özledim... NEYSE

Bir yıldan fazla oldu bu kitap ve yazarken can çekiştiğim çok zaman oldu. Kitabın genel konusunun sıra dışı aktiviteler olduğunu fark etmişsinizdir, o fikirleri bulana kadar powerofdes  ile ne kadar can çekiştik anlatamam. Neredeyse her paragrafımda ona soru sordum, rahatsız ettim, belki bazen canımdan bezdirdim ama onun da benim kadar emeği var bu kitapta.

Sadece fikirlerde değil asla kendimi çok iyi bir yazar olarak görmedim, sadece istediğim için yazıyorum ve o kadar çok yazdığım şeyi beğenmediğim zaman oldu ki, bazen bölüm hazır olsa bile atmadığım oldu. Ya da her bir ayrıntısını yine ren'e sordum. Bir şekilde buralara geldik ve siz o kadar destek çıktınız ki her şeye değdi sanırım.

Final bölümü benim için en zoruydu. Aklımda smut yazmak yoktu ama o kadar çok istediniz ki 'tamam' dedim. 'Yazalım bakalım' ama öyle bir zorlandım ki anlatamam. Belki bu birazcık benim final yazmak istemememden kaynaklı olabilir ehe. Yine yüzlerce kez baştan yazıp durdum ve kontrol ederken bile çok üstünde duramadım çünkü bu yapabileceğimin en iyisiydi umarım beğenmişsinizdir.

Yorumlarınız, oylarınız hatta okuyup geçenleriniz bile beni çok mutlu etti. Yorumları tek tek okuyup cevap vermek için bile yanıp tutuştuğum zamanlar oldu, bazen kendi kişiliğimden bir kaç bir şey kattım bu kitaba, bazen yaşamak istediklerimi, hissetmek istediklerimi yoonmin bebeklerim ile aktardım size ve inanın bana bu bile mutlu etti beni.

Yoonmin gerçekten benim hayatım olmuş, bunu bir kaç hafta önce daha iyi anladım ve bu kadar bağlı olmam ne kadar iyi bilmiyorum ama uzun bir süre daha böyle kitaplar yazmaya devam edeceğim sanırım. Bu kitaba veda etmek benim için gerçekten çok zor ama... bir şekilde bugünün geleceğini biliyordum.

Gerçekten ağlamaklı hissediyorum ve bu çok garip bu yüzden çok uzatmak istemiyorum.

Bu kitabı, şirin mi şirin Jimin'i, kendisini kaybetmiş yufka yürekli mükemmel Yoongi'yi, deli dolu Taehyung'u ve sevimli Jungkook'u sevdiğiniz ve destek gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım başka kitaplarımda da görüşürüz. Hepinizi çok seviyorum💖 lütfen sağlığınıza dikkat edin, mutlu olun, gülün, sevin ve sevilin. Hayatınıza anlam katan insanları tutun etrafınızda ve kendinize iyi bakın.

Koskocaman öpücüklerle ben Mabel ve bu Jimin'in mükemmel olduğunu düşündüğü Yoongi'yi kendisine aşık etme hikayesiydi.

Wanjeonhan (완전한) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin