♤"Jimin-ie~~~"
"Yah! Doğum günü çocuğu kalk hadi."
Jimin kendini sarsan ellerle yüzünü buruşturarak gözlerini açmış ve Taehyung'un elini çekmesiyle mırıldanarak "Günaydın." demişti. Taehyung da ona yüzünde güller açan kare gülümsemesiyle "Sana da günaydın pamuk şekeri." dediğinde gülümsemesine engel olamamıştı.
Aklına gelen düşünceyle yüzünü dönerek yastığa gömmüş ve sesinin boğuk çıkmasını umursamadan "Yoongi'de öyle söylemişti." demişti.
Taehyung, Jungkook'un evinden döndüklerinde yemek yemelerine bile izin vermemiş ve kolundan tuttuğu gibi odasına götürmüştü Jimin'i. Olayları her ayrıntısına kadar öğrendikten sonra da gece yarısı olmadan bir kaç dakika önce, odadan 'lavaboya gideceğim' diyerek çıkmış ve elinde küçük bir kekle geri dönmüştü.
Sessiz olmaya çalışarak doğum günü şarkısı söylemiş ve Jimin'in dilek tutarak mumları üflemesinin üzerine keki bir kenara bıraktığı gibi işaret parmaklarıyla alkış tutmuştu. Arkadaşını bol bol kucaklaşmaya boğmuştu ama tabi ki de bugün için farklı planları vardı.
Yoongi önceki akşam Taehyung'a mesaj atmış ve Jimin'e belli etmeden planı çoktan konuşmuşlardı, doğum günü pazara denk geldiği için oldukça şanslılardı.
Jimin tekrardan sırt üstü dönüp yumruk yaptığı eliyle gözlerini ovuştururken bir yandan da geriniyor ve ayılmaya çalışıyordu. Aslında uykusunu aldığından emindi ama ne kadar çok uyursa o kadar da çok uykusu geliyordu.
Taehyung "Hadi kalk kahvaltı yapalım." diyerek Jimin'in poposuna vurmuş ve yataktan kalkarak odanın kapısına yönelmişti.
Jimin şakayla karışık "Bunu dışarıda yapmamalısın, sevgilim var benim." dediğinde Taehyung dişlerinin arasından gülmüş ve kapının girişinde dikilerek "Çen çevgili yaptın da övünüyor musun agucuk bugucuk." demişti.
Kafasına doğru gelen yastığı fark etmesiyle kapıyı kapatarak odadan çıktığında cidden ucuz kurtulduğunu düşünüyordu.
——————
"Taehyung gözlerimi kapatmana gerek var mı cidden?"
Taehyung bir yandan dikkatlice yürüyor bir yandan dudaklarını dişleyerek arkadaşının gözlerini kapatıyorken kaşlarını çatmış ve "Tabi ki de var!" demişti azarlar gibi. "Soruyor musun bir de?"
Bunun üzerine Jimin gözleri kapalı olmasaydı devireceğini düşünerek "Sormadım var say." demişti. Yine de heyecanlı olmadığını söyleyemezdi. Oldukça da mahcup hissediyordu çünkü böyle uğraşlara gerek olmadığını düşünüyordu. Alt üstü 19 yaşına girecekti.
Taehyung geldiklerini fark ederek ikisini de durdurmuş ve ellerini çekmeden ayağıyla kapıyı vurmuştu. Jimin hızla "Kapı mı tıklattın sen?" diye sorduğunda cidden merakından soruyordu çünkü nereye geldikleriyle ilgili en ufak bir fikri bile yoktu. Yürüyerek bir binanın önüne gelmiş ve içeriye girerken de gözleri kapalı ilerlemişti.
Taehyung cevap vermeden gülmesini bastırmaya çalışırken kapının açılmasıyla Jungkook'a kocaman gülümsemiş ve tekrar hareket etmelerini sağlamıştı.
Kapı arkalarından kapanırken Taehyung ikisini tam ortada durdurmuş ve "Ellerimi çekeceğim sakın açma bak gözlerini." demişti emin olmak ister gibi. Jimin onu hızlı hızlı onayladığında ellerini çekmiş ve koşar adımlarla Jungkook'un yanına ilerleyip "Açabilirsin!" diye bağırmıştı.
Gözlerini açmasıyla eş zamanlı olarak doğum günü şarkısı söylemeye başladıklarında yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamadan bakışlarını tek tek Taehyung'ta, Jungkook'ta ve Yoongi'de dolaştırmıştı. Yoongi'yle bakışları kesişirken Yoongi'nin elindeki pastayla şarkıyı söylemesi gözüne o kadar şirin gelmişti ki dalıp gitmiş, Jungkook başında konfeti patlattığında da korkmuştu. Daha sonra korktuğu için kendine gülmeye başlarken "Mutlu yıllar sana." diyerek son sözleri de söylediklerinde Taehyung önceki akşamın acısını çıkarır gibi yüksek sesle alkışlamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanjeonhan (완전한) ✓
Hayran KurguJimin Yoongi'nin mükemmelliğin vücut bulmuş hali olduğunu düşünüyordu. ♤ #1 yoongi #1 semegi #1 soft #2 ukemin #2 parkjimin #3 jimin #4 yoonmin #4 highschool