♤Jimin yastığına sarılmış derin bir uyku çekerken annesi kapıyı tıklatma gereği duymadan odaya girmiş ve ikisinin hala uyuduğunu görünce kendi kendine cık cıklamıştı. Oğlunun başına gidip fısıldayarak "Jimin." demişti. Bir yandan da omzunu hafifçe dürterken Jimin duyduğu sesle gözlerini aralamış ve "Hm?" demişti annesine dönerek.
Annesini henüz tam açamadığı gözlerinden dolayı bulanık görüyor ve yastığın altında kalan kolunun uyuştuğunu hissediyordu. Annesi "Hadi Yoongi'yi de kaldır da kahvaltı hazırladım." diyip odadan çıkarken Jimin uyuştuğu için bir anda 100 kilo olan kolunu kaldırmaya çalışmıştı.
Fısıltı şeklinde kendi kendine söylenirken yattığı yerden doğrulmuş ve Yoongi'nin yüzüne doğru bakmıştı.
Sabah uyanır uyanmaz yanında Yoongi'yi görebilmek... hayallerinin çok ötesindeydi.
Yoongi'nin sırtı kendisine dönüktü ama Jimin oturduğu için uyuyan yüzünü rahatlıkla görebiliyordu. Yoongi'nin dağılmış saçları, büzülmüş dudakları ve kısa kollusunun omzunun üzerine kadar çıkmış olması...
Ve o an Jimin bir şey fark etmişti.
Yoongi'nin üzerindeki tişört Yoongi'nindi yani bu demek oluyordu ki Jimin Yoongi'ye uyuması için kıyafet vermeyi unutmuştu.
Kendi kendine söverek alnına hafifçe vururken bunun Taehyung'un suçu olduğunu da eklemeyi unutmuyordu. Taehyung Jimin'lerde kalmaya gelirken bavul yapıp geldiği için Jimin'in ona kıyafet vermesi gerekmiyordu ve alışkın değildi işte.
Söylenmeyi bırakıp Yoongi'nin çıplak omzunu hafifçe dürterek "Hyung?" diye seslenmişti.
Yeni uyandığı için sesi beklediğinden daha kısık çıkmış ve boğazını temizleyip tekrar "Hyung!" demişti omzunu yavaşça okşamaya başlarken.
Yoongi gözlerini açmadan sadece "mm?" dediğinde Jimin gülmüş ve "Hadi uyan." demişti.
Yoongi gözlerini açmadan tekrar "hm hm." dediğinde Jimin bu sefer kıkırdamış ve "Annem kahvaltı hazırlamış hadi." diyerek yataktan çıkmıştı.
Dolabına yönelip Yoongi'ye giyecek kıyafetler çıkartırken de "İstersen duşa gir hyung." diye seslenmişti.
Yoongi'den hala ses gelmezken elindeki tişörtle birlikte bedenini Yoongi'ye çevirmiş ve "Hyung?" demişti tekrardan.
Yoongi'nin hala hareketsiz bir şekilde uykusuna kaldığı yerden devam ettiğini görünce "Yah!" demiş ve yatağın etrafından dolaşıp karşısına geçmişti.
"Hyung uyansana hadi!" derken elini tekrar Yoongi'nin omzuna koymuş ve sarsmıştı.
Yoongi "Jimin uyuyayım ya." demiş ve Jimin'in elini tutup omzundan çekerken ikisinin elini de yatağın üzerine bırakmıştı.
Jimin'in ani gelen hareketle kalbi teklerken gözlerini kırpıştırmış ve Yoongi'ye bakakalmıştı. Tam onun dokunuşlarına alıştığını düşünürken yine tek bir harekette kulaklarının uğuldamasına neden olabilmişti.
"A-annem"
"Kahvaltıya bekliyor."
Yoongi bu sefer iç çekerek tek gözünü açmış ve Jimin'in yüzüne bakmıştı. Oflayarak elini Jimin'den çekip sırt üstü uzanırken gözlerini ovuşturmuştu.
Jimin temasın kesilmesiyle derin bir nefes alırken elindeki tişörtü yatağın kenarına bırakmış ve sakin olmaya çalışarak bir kez daha "Duşa girmek ister misin?" diye sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanjeonhan (완전한) ✓
FanfictionJimin Yoongi'nin mükemmelliğin vücut bulmuş hali olduğunu düşünüyordu. ♤ #1 yoongi #1 semegi #1 soft #2 ukemin #2 parkjimin #3 jimin #4 yoonmin #4 highschool