♤Jimin pek de uykusunu alamamış bir halde yine annesinin sesiyle kalkmıştı.
Önceki gün Yoongi göz yaşlarını omzunda akıtırken kendisini çok zor tutmuştu. Yoongi ise ağlamasını sonunda durdurabildiğinde Jimin'in yüzüne bile bakamamış eve dönene kadar tek bir kelime etmemişti. Eve girdiklerinde de kısık sesle "Uyuyacağım." diyerek Jimin'in odasına çıkmıştı. Jimin ona istediği alanı vermiş saatler sonra odasına Yoongi'nin uyuduğundan emin olduğunda girmişti. Ama yatakta ne kadar dönerse dönsün kalbindeki ağrı yüzünden uyuması o kadar da kolay olmamıştı.
Annesi odadan çıktığında Jimin yattığı yerden doğrulmuş ve hala uyuyan Yoongi'ye dönmüştü.
Dudaklarına buruk bir gülümseme yerleşirken Yoongi'nin omzuna dokunmuş "Yoongi Hyung." demişti.
Yoongi zaten hafif olan uykusundan Jimin'in sesini duymasıyla hemen uyanırken gözlerini açıp Jimin'e bakmıştı. Jimin gülümsemesini bozmadan "Günaydın." demiş ardından "Annem kahvaltıya çağırıyor." diyerek yataktan çıkmıştı.
Yoongi ağzının içinde bir "Günaydın." mırıldanmış ve önceki günün aksine hemen doğrulmuştu.
Yoongi utana sıkıla Jimin'e duş alması gerektiğini söylediğinde Jimin karşısında bir anda çok farklı bir kişiliğe dönüşen Yoongi'ye karşılık kıkırdamamak için zor tutmuştu kendini. Yoongi'ye bir kaç kıyafet vermiş ve o banyoya giderken kendisi alt kata inmişti.
Hala sofraya bir şeyler yerleştiren annesine arkadan yaklaşarak yanağına bir öpücük bırakmış ve "Bugünde mi gitmiyoruz okula?" diye sormuştu.
Annesi üzgün bir yüz ifadesiyle oğluna dönmüş ve "Yoongi dün eve geldiğinde kötü görünüyordu. Az daha dinlensin dedim." demişti.
Jimin başını sallayıp onu onaylarken televizyon izleyen kardeşinin yanına oturmuş ve o sırada annesinin "Sende nasibini alıyorsun işte." demesiyle gülerek kardeşinin saçlarını karıştırmıştı.
Chaeyoung gülümseyip oturduğu yerden kalkmış ve "Günaydın abi." diyerek Jimin'e sarılmıştı. Jimin'de kardeşine "Günaydın Chaeyoung-ah" derken sarılmasına karşılık vererek kucağına oturmasına izin vermişti.
Chaeyoung başını omzuna yaslayıp gözlerini kapattığında Jimin gülmüş "Hala uyanamadın mı sen?" demişti.
Chaeyoung gözlerini açmadan dudakları büzülü bir halde "Gece kabus gördüm." demişti.
"Senin yanına gelecektim ama Yoongi Oppa var diye gelmedim."
Jimin kardeşinin söylediklerine burukça gülerken "Ne gördün ki?" diye sormuş ve elini kardeşinin sırtında gezdirmeye başlamıştı.
"Annemin yüzünden hep."
Jimin Chaeyoung'un dediğine kaşlarını çatarken Chaeyoung "Dün bana çok çikolata yediğimi, intikam almak için çikolataların canavara dönüşüp beni yiyeceklerini söyledi." diye devam etmişti sözüne.
Jimin kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırırken Chaeyoung "Çikolatadan dinozorlar vardı rüyamda, beni kovalıyorlardı." dedi.
Jimin iyice kendini sıkarken merdivenlerden Yoongi inmiş ve ikilinin sarmaş dolaş haline bakarak gülümsemişti.
Jimin'in annesine dönüp "Günaydın Bayan Park." dediğinde Jimin kucağında kardeşiyle kalkmış ve kahvaltı masasına adımlamıştı.
Jimin'in annesi de "Günaydın Yoongi-yah. Hadi oturun." demiş ve boş sandalyeleri göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanjeonhan (완전한) ✓
FanficJimin Yoongi'nin mükemmelliğin vücut bulmuş hali olduğunu düşünüyordu. ♤ #1 yoongi #1 semegi #1 soft #2 ukemin #2 parkjimin #3 jimin #4 yoonmin #4 highschool