First Thank You

1.6K 152 55
                                    







Jimin adımları bahçeye yönelmiş, hava almaya çıkıyordu. Arka arkaya işledikleri dersler ona ağır gelmiş ve Taehyung'u sınıfta kafasını sıraya gömmüş bir şekilde hayatı sorgularken yalnız bırakıp bahçeye çıkmıştı.

Tam her zamanki yaslandığı kolona ilerliyordu ki bakışları spor salonuna girmek üzere olan Yoongi'yi bulmuştu. Onu tanır tanımaz koşarak ona yetişmeye çalışsa da Yoongi çoktan içeri girmişti. Jimin'de arkasından kapıyı açarak içeri girdiğinde Yoongi çıkan sesle arkasını dönmüş ve olduğu yere bakmıştı.

Jimin'i gördüğünde kaşlarını çatmış ve sahanın ortasında durup "Jimin?" demişti sorarcasına. Jimin yalnız oldukları spor salonunda Yoongi'nin karşısına geçmiş ve "Burada ne yapıyorsun hyung?" diye sormuştu çünkü eğer ders programları değişmemişse bugün Yoongi'nin beden dersi yoktu.

"Dersten kaçtığımı söylersem beni sürükleyerek sınıfa geri götürür müsün?"

Jimin'in duyduğuyla gözleri şaşkınlıkla büyürken "Dersten mi kaçıyorsun?" demişti. Yoongi derin bir nefes almış ve "Cidden önemli bir ders değildi ve sıkıcıydı. Bende 2 ders burada antrenman yapar, böylece çıkışta bir yere gideceksek gecikmem diye düşünmüştüm." demişti.

Yoongi hazır eline konuyu değiştirme fırsatı geçmişken gülümsemiş ve Jimin'in konuşmasını beklemeden "Çıkışta bir yere gidiyor muyuz?" diye sormuştu.

Ve Jimin kanmıştı. Anında aklı son dediğine odaklanırken gülümsemiş ve başını sallayarak "Hm hm." demişti. Yoongi daha da büyük gülümsemiş ve "İp ucumu alayım." demişti tek kaşını kaldırarak.

Jimin onun bu hareketine kıkırdarken zil çalmıştı ve kısaca "Uçmaya gidiyoruz." diyerek arkasını dönüp çıkışa doğru yürümeye başlamıştı.

Yoongi arkasından panikle "Bungee Jumping falan yapmayacağız değil mi?" diye sorduğunda Jimin kapıyı açıp arkasına geçerken Yoongi'ye dönmüş ve "Bilmem." diyerek kapıyı kapatmıştı.

Sınıfına gelmek üzereyken duraksamış ve gülümsemesi solarken "Konuyu değiştirdi! Ah Jimin nasıl kandın hemen." diyip alnına vururmuştu.

"Üstelik bu sefer antrenmanını da izleyemeyeceğim, mükemmel."


——————

Çıkış zili çaldığında Jimin hızla çantasını toplamış ve Taehyung'a gülümseyip "İyi eğlenceler!" diyerek sınıftan çıkmaya yeltenmişti. Taehyung'da arkasından "Sana da!" dediğinde daha büyük gülümsemişti çünkü Taehyung ve Jungkook randevuya çıkacaklardı.

Jimin son derste Yoongi'den "Seni arabada bekliyorum." şeklinde bir mesaj aldığından zaman kaybetmeden koşarak okulun çıkışına ilerlemişti.

Siyah kısa kollu tişörtünün altına giydiği beyaz uzun kollunun kollarını dirseğinden indirerek tanıdık arabaya ilerlediği gibi kendi tarafının kapısını açıp arabaya yerleşmiş ve gözlerini Yoongi'ye çıkarmıştı.

Tabi ki ıslak gri saçlarıyla karşılaşmayı beklemiyordu.

"Se-lam." diyerek yutkunduğunda Yoongi ona gülümsemiş ve "Selam." demişti. Zar zor gülümseyip yeni duş aldığı belli olan Yoongi'den bakışlarını çekerken öne eğilip şoförün kulağına gidecekleri yeri fısıldamıştı. Artık adam da alışmış olmalıydı ki geriye yaslanıp kulağını Jimin'e yakınlaştırmıştı.

Bu sırada gözlerini kısıp Jimin'in dudaklarını okumaya çalışan Yoongi kafasının karıştığını fark edip bunu yapmaktan vazgeçmiş ve kafasını camdan dışarıya çevirmişti.

Wanjeonhan (완전한) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin