Zazvoním Niallovi, který jde ke mně a přitom ještě letím zpět do ložnice přetahujíc si bílé tričko přes hlavu. Víte ségra sice odjížděla ráno do práce, ale já jsem se ještě nějakou dobu tady poflakovala jen v pyžamu a než jsem se nadála, uvědomila jsem si, že za chvíli má přijet Niall jak jsme se dohodli. Je to jen malá chvilka,než se ozve zaťukání na dveře od bytu a já je s úsměvem otevřu koukajíc na modrookého bruneta, který stojí na chodbě.
,,Ahoj." usměju se na něj a nakloním se k němu pro obětí.
,,Ahoj, přivezl jsem jídlo." oplatí mi úsměv když se odtáhneme a zvedne ruku, ve které má tašku s jídlem.
,,Ty jsi úžasnej." opět se usměju, ale dál jen stojíme.
,,A..pustíš mě dovnitř nebo si vezmeš jenom jídlo a mě necháš tady na chodbě ?" zeptá se pobaveně a já se musím také zasmát.
,,Jasně, že tě pustím dovnitř, jen....." začnu, ale na chvíli se odmlčím trochu nervozně na něj koukajíc.
,,Jen ?" zeptá se a stále se ušklíbá.
,,Není to takovej luxus v jakým si žiješ ty jo ? Já jen, abys s tím počítal." skousnu si ret načež on zakroutí hlavou. Úsměv z jeho tváře nemizí.
,,Nikdy bych tě nesoudil. Sám jsem vyrůstal v naprosto normálním domě a dodnes se tam rád vracím a vzpomínám na to. Buď v klidu." řekne a volnou rukou mě pohladí po rameni. Já se tedy jen pousměju a přikývnu otevírajíc dveře do kořan.
,,Tak pojď dovnitř, když jinak nedáš." protočím s lehkým smíchem očima a on tedy vejde dovnitř zouvajíc si boty a poté mě následuje do obýváko kuchyně.
,,Tak tahle půlka je kuchyň a tahle půlka je obývák." uchechtnu se a ukážu postupně na dvě části místnosti.
,,Dva v jednom ? To se mi líbí." usměje se koukajíc na mě a já se musím usmát. Jsem tak moc ráda, že není jako nějaké namyšlené celebrity, které by se pomalu štítily sem přijít.
,,Tak si dáme to jídlo než to vystydne ?" vezmu od něj tašku a položím ji na linku.
,,Jo jasně. Doufám že máš ráda nudle s kuřecím."
,,Miluju." přikývnu.
,,Posaď se." pokynu mu rukou a on tak tedy udělá.
****
,,Takže jste si to včera se ségrou užily ?" zajímá se, když už jsme po jídle a na televizi nám v pozadí hraje hudba. Dokonce už jsem mu i ukázala celý byt.
,,Jo bylo to skvělý, akorát nechápu, že po tom byla ráno schopná vstát a jet do práce." uchechtnu se.
,,Ale, ale, že by to tady někdo trochu přehnal s pitím ?" ušklíbne se.
,,Tím jako myslíš mně ? Pff takovou slušňačku." zakroutím nechápavě hlavou.
,,Ale ne, nevypily jsem toho nějak extra moc,ale šly jsme spát později." vysvětlím a on chápavě přikývne.
,,No, každopádně jsem chtěl říct, že to tady máte hezký. Nevím čeho ses bála." rozhlíží se po místnosti.
,,Děkuju, ale být to jenom na mě tak bych tu přeci jen nějaký věci pozměnila." pokrčí rameny.
,,Jaký třeba ?" zajímá se.
,,Například bych to tady vymalovala pro nějaký oživení nebo třeba vytapetovala. Líbí se mi takový tapety s různejma města. Třeba se scenérii New Yorku nebo tak. Ale ta barva by stačila. Tohle je prostě nuda." vysvětlím a poukážu na naše obyčejné bílé zdi.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy