,,Tak co jak vypadám ?" usmívám se trochu nervózně zatímco se nakrucuji před kamerou svého mobilu. Připravuju se totiž na rande s Niallem. Včera večer mi volal a dohodli jsem se na dnešní dopoledne.
,,Vypadáš opravdu skvěle. Navíc Niall z tebe bude hotovej ať na sobě budeš mít cokoliv." zasměje se Becky na druhé straně obrazovky.
,,To není vtipný, je to naše první rande, chci vypadat dobře." protočím očima a zkouknu se v zrcadle. Vlasy jsem si stáhla do dvou francouzských copů a taky, že mi to dalo zabrat. S líčením jsem dnes opravdu spokojená. Po delší době jsem použila i highliter, protože je tam dnes opravdu nádherně a svítí sluníčko a já prostě miluju jak se to na slunci leskne. Jinak jsem si však udělala nevýrazné oči až tedy na mě dlouhé řasy a rty jsem přejela jen jelením lojem. Původně jsem si chtěla nanést vínovou rtěnku, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Přeci jen to na rande není úplně praktické. Niall nemusí mít taky celou fialovou pusu když na to přijde.... No a na sebe jsem si vzala černobílé tričko s podobiznou Justina Biebera, které jsem tenkrát dostala od kamarádky ještě když jsem byly ve škole, a obyčejnou bílou kolovou sukni. K tomu si vezmu jen své bílé tenisky s vyšší platformou. Sice jsem spokojená s tím jak vypadám, ale přeci jenom chci prostě vypadat co nejlépe.
,,Ale prosím tě. A pořád teda nevíš kam jdete ?" zajímá se.
,,Ne a to mě taky dost znervózňuje. Co když tohle není dobrý outfit na to ?" povzdechnu si a hodím si do své malé černí kabelky peněženku.
,,Třeba si vezmu džíny a to tílko s vypláznutým jazykem." začnu se náhodně přehrabovat skříní.
,,To vážně ?" pozvedne tázavě Becky obočí, když na ní kouknu a v tom se rozesměju.
,,Ne jasně, že ne." usměju se dál stejně jako ona.
,,Neboj. Moc ti to sluší a tvůj outfit určitě bude v pohodě na vaše rande. Věř mi." mrkne na mě jedním okem a tak podivně se zašklebí.
,,Moment ty něco víš ?" podezřívavě se na ní zaměřím.
,,Já ? Pff nevím vůbec nic. Tak se vidíme odpoledne na grilovačce. Užijte si to a moc nezlobte. Pa." pošle mi pusu a než stihnu cokoliv říct, tam hovor ukončí. Ta určitě něco ví. No každopádně musím být dole za pět minut, takže to je tak akorát. Vezmu tmavě modrou lahvičku s voňavkou co práve používám a navoním se s ní. Na oči si nasadím kulaté sluneční brýle, kabelku si hodím přes rameno a opustím ložnici. Ben tu není, protože se jel podívat na ten byt a je obeznámený s tím, že přijedu dnes až večer. Nazuji si boty, vezmu klíče opustím byt. Cestou výtahem dolů se snažím zbavit nějaké nervozity, kterou přeci jen pociťuji. S Niallem....vycházíme prostě skvěle. Když se na to teď koukám zpětně, tak od začátku mezi námi zkrátka něco bylo. Ale tohle je první rande, je to takové oficiálnější a co když to třeba bude trochu divné ? Tyto myšlenky se mi hlavou prohání až do doby kdy mířím k k Niallovu autu a otevírám dveře od spolujezdce, ale přísahám, že všechny ty pocity nervozity se rozplynou ve chvíli, kdy spatřím jeho zářivý úsměv. V tu chvíli vím, že vše bude v pořádku, a že není důvod proč být nervózní nebo se něčeho bát, protože Niall je prostě Niall.
,,Ahoj." pozdraví mě a jak už jsem řekla, jeho úsměv mě oslní jako vždy.
,,Ahoj." oplatím mu taktéž s úsměvem zatímco si sedám a nakloním se k němu pro pusu na tvář na přivítanou.
,,Jsi si jistá, že jdeš na rande se správným zpěvákem ?" zeptá se, zatímco se já zapínám.
,,Cože ?" nechápavě na něj kouknu.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanficNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy