* 2.Strejda se zamiloval *

894 57 6
                                    

Niallův pohled

,,Strejdo." křikne nadšeně malý Horan když jim skončí tréning a běží ke mně. 

,,No nazdar,tak jak to šlo ?" usměju se na něj.

,,Super." pokrčí jakoby ledabyle rameny a vezme si do ruky pití.

,,Ahoj." mávne na jeho tenéra, který mu to oplatí nazpět.

,,Nashledanou." prohodím taky načež trénér i mně pozdrav oplatí, a poté se s Theem vydáme dovnitř. 

,,Co bude k večeři ?" zjaímá se když se vydáváme chodbou do šatny. 

,,No buďto si můžeme něco uvařit, protože jsem byl nakoupit a nebo.....se můžeme cestou stavit někde pro jídlo. Myslím, že si to po tréningu zasloužíš, co ty na to ?" zeptám se a rukou mu prohrábnu spocené vlasy.

,,Někam pro jídlo joo." zajásá radostně načež já se zasměju. Poté zvednu pohled před sebe a všimnu si zelenooké brunetky, která zrovna vychází z tělocvičny a kouká mým směrem. Očividně se otočila za hlasem mého synovce. Usměju se na ní a ona mi úsměv oplatí.

,,Tak se jdi převléct a pak pojedeme jo ?" skloním se ještě k Theovi, který hned přikývne a odběhne do šatny zatímco já se odhodlám a dojdu blíže k Molly.

,,Jsi si jistej, že to je jenom tvůj synovec ? Je ti celkem podobnej." zasměje se a já jsem až překvapenej tím jak je přímočará. Neznám až tolik lidí co by s někým vtipkovali hned hodinu potom co by je poznali. Ale líbí se mi to. Já sem totiž takovej dost taky. 

,,Ne to jen my všichni Horanovic kluci máme stejnej šarm." ušklíbnu se načež se on opět zasměje. 

,,Jsi taková hodně přímočará koukám co ?" řeknu hned poté koukajíc jí do očí, ve kterých však spatřím zmatení.

,,Já....jo promiň...jestli to bylo nějak nevhodný nebo tak. Já jsem prostě už taková." pokrčí rameny a mě překvapí to jak je zároveň možná trochu nejistá, že řekla něco špatně,ale zároveň si stojí za tím jaká je.  

,,Ne. Myslel jsem to v dobrým. Taky jsem takovej." mrknu na ní. 

,,Takový lidi jsou nejlepší náhodou."  ušklíbne se a rukou si prohrábne vlasy načež se oba zasmějeme.

,,Už končíš ?" zeptám se jí, koukajíc na prázdnou tělocvičnu. 

,,Ne, teď mám půl hoďky pauzu a pak mám ještě jednu hodinu." vysvětlí.

,,Aha. Tak si to užij. Jinak v pondělí sem ještě odpoledne povedu Thea, budeš tady ?" zeptám se s nadějí v hlase. Sice by ho sem v pondělí měl už vést Greg s Denise,ale já si to zařídím. Chci jí ještě vidět a třbea se jí zeptat na kontakt nebo tak. Takhle je to asi ještě moc brzy, nechci jí vystrašit.

,,Jo jsem tady." usměje se na mě a v tom už k nám přiběhne Theo, který se s Molly pozdraví. Očividně se tady vídají tak už se znají.

,,Strejdo tak jedem na to jídlo ?"koukne na mě a já přikývnu. 

,,Tak se uvidíme v pondělí." řeknu ještě směrem k Molly.

,,Jasně, tak se mějte." zamává na nás a my se tedy otočíme a vydáme se ven ze sportovního centra nasedajíc do mého auta. 

Molly pohled

S úsměvem koukám na vzdalujícího se Nialla s jeho synovcem. Nemůžu uvěřit, že jsem fakt dneska potkala Nialla Horana z One Direciton. Jejich hudba je prostě super a to nejsem zblázněná puberťačka, protože mi je 22, ale i tak mám jejich hudbu ráda. Hlavně je ještě mnohem překvapvější jak milej a přátelskej byl. Opravdu mě to překvapilo, nečekala jsem, že bude až tak v pohodě. 

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat