,,Tak pa. Vrátím se po obědě." loučí se semnou Ben zatímco si strká klíče do kapsy od své červené mikči.
,,Jasně, užij si to." usměji se na něj a poté co mi věnuje polibek zmizí z bytu. Jde si zahrát basket s jeho kamarády. Zdá se, že ti jsou téměř jediní, kdo ho dopoledne vytáhnou ven. Ne, že by mi to vadilo, alespoň mám klid na úklid a vaření a taky na to, abych se pomalu začala chystat na koncert. Domluvily jsme se s Becky, že si nakonec zavoláme a vyberem co si obléct. Skoro jakobysme spolu pořád žily v jednom domě. Každopádně já v klidu dosnídám u televize, a poté se vydám do ložnice, kde své růžové dlouhé triko na spaní vyměním za obyčejné žluté triko a černé legíny. Vlasy si stáhnu do culíku, pustím si písničky, mezi kterými je první písnička Engima od Lady Gagy a dám se do úklidu. Nejprve všude otřu prach, poté vyměním naše bílo černé povlečení za takové esmeraldově zelené, také umeju záchod a sprchu a vyčistím zrcadla, no a nakonec už jen zametu a vytřu a pro dnešek mám úklid hotov. Upřímně nesnáším uklízení a nejsem ani velkej fanoušek vaření. Řekněme, že zkrátka nejsem takový ten typ, ženy v domácnosti. Ale když si to udělám opravdu po svém a mám na to klid tak mi to až tolik nevadí. Takže to, že šel dnes Ben ven bylo úplně perfektní načasování. Když mám tedy tak nějak poklizený byt, a netrvalo mi to ani tak dlouho, tak se dám do vaření. Včera k večeři už jsem dojedla nějaké ty zbytky co jsme tady měli a tak je čas zase něco ukuchtit.
****
,,Takže myslíš, že takhle dobrý ?" zeptá se ségra. Která se mi přes videohovor ukazuje jak v ruce drží oblečení co jsme jí vybraly. Což je obyčejné bílé delší triko, které jí slouží jako šaty a končí v půli jejích stehen a džínovou bundičku.
,,To si piš, byl by hřích neukázat tvoje dlouhý nohy." ušklíbnu se. Upřímně, vždycky jsem jí je záviděla.
,,To si je, ale musím nejdřív oholit. " uchechtne se a já se zasměju.
,,Teď na to máš čas neboj." usměju se.
,,U tebe teda taky vybráno ? Nepotřebuješ ještě něco ?" zajímá se.
,,Myslíš, že můj outfit snad není dost dobrej ?" rádoby si odfrknu.
,,Ne to si nemyslím, myslím,že v něm budeš vypadat fakt dobře. Já jen jestli ještě s něčím nepotřebuješ poradit." mrkne na mě do kamery.
,,Nene mám to. Tak za dvě hoďky před barákem ?" zeptám se ještě pro ujasnění.
,,Budu tam, tak se jdi chystat, už se nemůžu dočkat." usmívá se nadšeně.
,,To já taky, těším se jak malý díte na dárky. Tak pa." rozloučím se a videohovor ukončím. Oblečení, které jsme tedy vybraly si položím na postel a opustím ložnici.
,,Jdu do sprchy." nakouknu do obýváku kde Ben zrovna hraje fifu na telce.
,,Jasně." sdělí mi pouze aniž by odvrátil oči od televize a tak zalezu do koupelny. Pustím si písničky a vlezu do sprchy. Celá se umeju, oholím, umějí si vlasy a po půl hodině spokojeně vylézám ven. Zabalím si vlasy do ručníku, zatímco si začnu utírat celé tělo. Obleču si jen černý župan a začnu si fénovat vlasy a česat vlasy, aby byly co nejrovnější to jde a stáhnu si je jen do obyčejného culíku, aby mi nevadily při líčení. Natáhnu se pro svou modrou taštičku s líčením, přitahujíc jí blíž k sobě a dám se do práce. Nejprve nalíčím obličej jako takový, nějakým tím makeupem, korektorem, pudrem a těmhale věcma, trochu poupravím a zvýrazním obočí, oční víčka přejedu hnědým trochu lesklým stínem a na řasy nanesu řasenku. Pro teď hotovo. Lesk si dám až těsně než půjdu. Opustím koupelnu vydávajíc se do ložnice, kde se s radostí začnu převlékat do vybraného oblečení. Nejprve si samozřejmě natáhnu spodní prádlo a musím pro dnešek použít nalepovací podprsenku bez ramínek. Na nohy si natáhnu černé kalhoty s vysokým pasem a nahoru si obleču černý krajkovaný top, který je vlastně jen pás přes prsa s rukávy spadlými pod ramena. Budu si přes to muset ještě vzít nějakou lehkou bundu na cestu zpět, přeci jen to už bude večer. Nebude úplně teplo na to, abych si tady vykračovala s kouskem odhaleného břicha a hrudníku. Ale jsem opravdu spokojená. Opět zase tedy zalezu do koupelny, cítím se fakt divně. Jak tady pobíhám z místnosti do místnosti. Vlasy si z obyčejného culíku stáhno do pevného vysokého ohonu a ještě je trochu přelakuji, aby to drželo. Miluju jak jsou moje vlasy dlouhé a husté. S úsměvem se na sebe koukám do zrcadla, ale něco tomu chybí. Chvíli na sebe jen tak koukám a pak mi to dojde. Sáhnu po takové krabičce, kde mám nějaké šperky a na krk si dám černý tenký pásek jako náhrdelník, jsem si jistá, že víte co myslím, a do uší si dám malé bílé náušnice. Kouknu na svůj mobil a zjišťuji, že ségra bude dole už za dvacet minut. Vytáhnu nakonec tedy i růžový lesk, kterým si přejedu své poměrně plné rty a spokojeně se na svůj odraz usměji. Vypnu hudbu a opět se vydám z koupelny do ložnice. Už snad naposledy. Tady si rychle nacházím vše potřebné do malé kabelky a také si vyndám džínovou bundu, kterou si tedy vezmu sebou. Párkrát se vyfotím v zrcadle, vezmu si věci a vydám se za Benem.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy