* 1. The Beginning *

1.3K 65 11
                                    

Otevřu oči do nového dne a otočím se na muže, který vedle mě leží v posteli, aneb mého přítele. Ruku vztáhnu k jeho hnědým vlasům, které prohrábnu. 

,,Bene." oslovím ho, snažíc se ho probudit. 

,,Zlato." zkusím to znovu, ale jeho pusu opustí pouze zamručení a pro jistotu se otočí na druhou stranu, zády ke mně. Pro sebe si povzdechnu a odkryju se,vstávajíc z postele.

,,Že jsem si za ty tři roky ještě nezvykla." brouknu si pro sebe vydávajíc se do naší koupelny stále jen ve svých černobílých kostkovaných kraťasech na spaní a černém obyčejném triku, které taky používám jako pyžamo. 

V koupelně vykonám ranní hygienu a vydám se do naší kuchyně. Náš byt není moc velký, ale bohatě nám stačí. Máme tady naší ložnici, koupelnu se záchodem a kuchyň spojenou s obývacím pokojem. Bydlíme tady spolu něco kolem dvou let a i když ten byt není obří, tak ho mám docela ráda i když být to na mě tak bych tady například ještě nějaké stěny vymalovala jinou barvou, nebo koupila novou sedačku a podobné věci. Ale pořád jsme se k tomu s Benem nedostali. Však to znáte. Rok říkáte, že musíte doma něco opravit nebo změnit a po roce si řeknete, že to vydržíte ještě další rok než to uděláte. Ale nestěžuji si, vcelku jsem tady spokojená. 

Postavím vodu na kafe a připravím dva hrnky. Je mi jasné, že Ben za chvíli vstane. Ono si po třech letech už navyknete na nějaký systém v tom vztahu. A vím, že i přesto, že je po ránu protivný, tak když ho začnu budit je sice mrzutý, ale netrvá to dlouho a on opravdu vstane. Automaticky tedy připravím dvě kávy a zrovna když je zaleju, slyším zavření dveří z naší ložnice. Vidíte ? Já vám říkala, že vstane. ,,Co si dáš k snídani ?" zeptám se hlasitěji, tak aby mě do předsíně slyšel. ,,Vajíčka." odpoví mi a já je tedy začnu dělat zatímco on se vydá do koupelny. Vyndám si pánev, kterou dám na sporák a zapnu. Naleji trochu oleje a vyklepnu na pánev tři vajíčka, která začnu míchat. Akorát když je začnu nandavat na talíř se Ben objeví v kuchyni. Otočím se na něj můj pohled se spojí s jeho hnědým.

,,Dobré ráno." popřeji mu s lehkým úsměvem a odložím jíž prázdmou pánev. ,,Dobré." příjde ke mně, obmotávajíc své ruce kolem mého pasu a přitáhne si mě do polibku, já mu zapletu ruce do hnědých vlasů skoro až po ramena. Mám slabost pro kluky s delšími vlasy. Vždycky jsem měla. 

,,Děkuju za snídani." usměje se na mě, když se od sebe odtáhneme. 

,,Nemáš zač." oplatím mu s úsměvem a nechám ho si vzít jeho snídani včetně mého kafe a usadit se ke stolu. Já si ještě vezmu jogurt a sednu si naproti němu. ,,Máš přes den něco v plánu ? Nebo až odpoledne tréningy ?" zajímám se, upíjejíc svého kafe. ,,Až tréningy." odpoví mi, pouštějíc televizi. Abyste to pochopili tak Ben je trenér fotbalu. Trénuje děti od malých až po velké. A já v tom stejném středisku dávám zase taneční lekce. Jak dětem tak dospělým. Miluju svojí práci. Od mala zbožňuju tanec a když jsem dostala tuhle nabídku...nemohla jsem říct ne. Vlastně jsme se zde s Benem seznámili. Pamatuji si to moc dobře. ,,Zítra jedem k těm rodičům ?" přeruší mí myšlenkové pochody můj přítel. ,,Jo, mluvila jsem včera s mamkou, už se na nás moc těší." přikývnu s úsměvem. ,,Vyrazíme tedy po tom zápase ?" ujišťuje se ještě načež já opět přikývnu. Moje mamka má zítra totiž  narozeninovou oslavu, takže k nim jedeme a přespíme u nich do neděle. 

Niallův pohled

,,Ano jasně brácho neboj. Odvedu Thea na fotbal. Vždyť jsi mi do zpráv poslal adresu toho klubu." uchechtnu se na svého bratra a rukou prohrábnu hnědé vlásky svého synovce, kterého mám na víkend na starost, protože můj brácha Greg s manželkou Denise jedou na dovolenou. 

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat