,,With your love nobody can drag me down." zpívám si zatímco si vlním své vlasy, připravujíc se na rande s Benem, když v tom mě vyruší zvonění mobilu. Ségra. Vypnu hudbu. Hovor přijmu a dám si jí nahlas, aby mě slyšela ikdyž mám mobil položený na poličce u umyvadla a ne u ucha.
,,Ahoj co potřebuješ ?" zajímám se zatímco pokračuji s doupravováním mých vlasů.
,,Ahoj. Proč mám pocit, že tě ruším ?" zasměje se do hovoru.
,,Protože rušíš. Jako vždy." pronesu ironicky.
,,Ha ha ha, co máš tak důležitého na práci teda prosímtě ? Že tě ruší vlastní sestra ?" ptá se a já odložím kulmu, protože vlasy jsou navlněné už dost.
,,Chystám se na rande s Benem."
,,No neke vy jdete ven jo ?" překvapení z jejího hlasu je dobře rozeznatelné.
,,Taky jsem se divila, ale včera mě sám od sebe pozval." pousměju se pro sebe a vlasy si lehoulince přelakuji lakem na vlasy, aby držely nějaký tvar. Znám moje vlasy. Venku by zafoukal vánek a s účesem jsem se dělala zbytečně.
,,Tak to je super. No každopádně volám kvůli zítřku. Mám v práci delší pauzu na oběd tak jestli semnou nechceš zajít na jídlo ?" zeptá se a já už automaticky chci odpovědět ano, než mi dojde, že jsem domluvená zítra dopoledne na kafi s Niallem.
,,Víš ráda bych,ale jdeme zítra s Niallem na kafe a nevím na jak dlouho se to protáhne tak nerada bych to pak rušila. Dám ti asi vědět jo ?" řeknu jí zatímco si vezmu mobil do ruky a opustím koupelnu míříc do ložnice.
,,Takže jdete zítra na kafe jo ? Tak si to užijte a uvidíš."
,,Jasně." přikývnu a s úsměvem si prohlédnu svůj odraz v zrcadle. Mám na sobě mé oblíbené fialové minišaty, které hází i odlesky do modra či růžova.
,,Každopádně když už mluvíš o Niallovi....Nechci ti kazit náladu nebo tak, ale řekla bych, že jsem o něm měla pravdu." začne tak opatrně.
,,Jak to myslíš ?" zeptám se nechápavě.
,,No když jsem ti říkala, že se mu možná líbíš a chtěl tě pozvat na rande." vysvětluje.
,,Fajn a podle čeho tak soudíš ?" uchechtnu se.
,,Já ti nevím, ale včera když potkal Bena a zjistil, že to je tvůj přítel....mělas vidět jeho výraz. Nebo když jste si spolu před ním dávali pusu. Očividně to nečekal." pokračuje dál v její smyšlené story.
,,Tak byl prostě překvapenej protože o tom nevěděl. Na tom přeci není nic divnýho. Hele Niall je skvělej kluk, na tom se shodneme obě. Je fakt sympatickej a tak, ale pořád to nic nemění na tom, že by nechtěl holku jako jsem já. Budu ráda, když z nás budou kamarádi,ale ani z toho si nedělám velký naděje. Jen doufám. Bylo by to fajn. " pokrčím ledabyle rameny balíc si nějaké věci do mé malé kabelky, kterou si s sebou dnes večer beru.
,,Fajn jak myslíš, já ti jen říkám co si zase myslím já. To jen, abys jednou nebyla překvapená."
,,Dobře." zasměju se a na to už slyším klíče v zámku.
,,Hele Ben je tady tak já budu končit." oznámím Becky.
,,Jasně, tak si to užijte. Dnes večer i zítra s Niallem a dej mi vědět. Pa." začne se semnou loučit.
,,Pa." oplatím jí a hovor ukončím. Na to už se v ložnici objeví Ben.
,,Ahoj." nadšeně ho pozdravím.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy