* 6. She Has A Boyfriend *

649 47 10
                                    

,,Chodíte spolu ?" zeptám se jakobych se chtěl ujistit,že jsem slyšel správně. Chvíli jsem byl jenom potichu a koukal na něj. 

,,Jo už tři roky."uchechtne se a já se nezmůžu na víc než jen na přikývnutí. V tom se u nás objeví Becky, ségra Molly. 

,,Čau Bene." usměje se na....na přítele Molly. 

,,No nazdar." i on jí úsměv opětuje a obejme jí.  To už se k nám připojí i Molly,  která zasebou zavře dveře od tělocvičny a přejede nás pohledem. 

,,Jee, už jste se vy dva seznámili ?"zeptá se a ukáže na mě s Benem.

,,Jo, už jsem měl tu čest." pokusím se ze sebe vyloudit co nejúpřímnější úsměv načež ona se s úsměvem nakoní k Benovi a spojí jejich rty v rychlém polibku. Odvrátím od nich pohled a všimnu si Becky, která na mě řekl bych až soucitně kouká. Jakoby mi viděla až do žaludku. Trochu mě to děsí jestli mám být upřímný. 

,,No každopádně abych na to nezapomněl." lehce si odkašlu a ignoruji Beckyn upřený pohled.

,,V ptáek tady v Londýně máme koncert a sice je vyprodáno, ale jelikož jsi nic neříkala tak předpokládám, že na ten koncert nejdeš." kouknu na Molly. 

,,Nejdu, lístky jsou vždycky pryč hrozně rychle" 

,,No tak jsem se bavil s klukama a chtěli bysme vás na ten kocnert stejně pozvat...sledovali byste celou show ze zákulisí. Říkal jsem, že asi vezmeš tady Becky, ale jestli i Ben chce jít.... Myslím si, že tři lidi taky nebudou ještě problém." dovysvětlím s úsměvem a velmi mě potěší nadšený výraz v Mollině i Becky tváři. 

,,Děláš si srandu žejo ?" pozvedne obočí Becky. 

,,Ne, myslím to naprosto vážně." uchechtnu se. 

,,Moc rádi půjdeme.Děkujeme." usměje se nadšeně Molly.

 ,,No já ne. Nemám nic proti vaší hudbě, nějaký písně mám rád,ale na koncert jít nemusím. Neber to špatně." promluví Ben koukajíc na mě. Načež já chápavě přikývnu. Vůbec mi nevadí, že nepůjde. Všimnu si však takové rychlé změny ve tváři Molly. Jakoby smutek, zklamání ? Ta emoce tam je však jen na chvíli než se začne opět usmívat.

,,Super tak Molly dáš mi číslo ? Napíšu ti až budu přesně vědět co a jak. Ale počítejte s plným sobotním večerem." vytáhnu svůj telefon. 

,,A taky na tom kafi co ti dlužím. Já svoje slovo dodržuji." připomene mi a já se na ní překvapeně podívám. Takže semnou chce jít na to kafe i když má kluka ? To nepochopila, že jsem to kafe myslel tak trochu jako něco víc než jen kamarádský kafe ?Neříkám, že přímo rande, ale jako něco víc. Očividně jsme si to každej přebrali jinak. Ale to nemění nic na tom,že mi přijde fajn. Asi by byla škoda zahodit možný přátelství ne ? Neujde mi však pohled Bena. Že by žárlil ? 

,,Jo jasně." usměju se a předám jí můj mobil, nechávajíc jí aby do něj naťukala své číslo a ona mi ho následně vrátí. 

,,Super tak rád jsm vás poznal...." kouknu na Bena a Becky.

,,Tobě děkuju za hodinu a ozvu se ti." kouknu následně Molly do těch velkých zelených očí.

,,My taky děkujeme. Tak se měj." rozloučí se semnou načež se přidá i Ben s Becky a já opustím klub, nasedajíc do svého auta, kde se opřu do sedačky a s povzdechem se zadívám před sebe. Takže ona má přítele. Nevěřím, že jsem to nevěděl. 

Pohled Molly

,,Děje se něco ?" zeptám se Bena, když zavřeme dveře od našeho bytu. 

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat