* 14. Ben odjíždí *

603 50 3
                                    

O měsíc později

,,Tak co myslíš, je to dost dobrý pro přítelkyni trenéra týmu, kterej vyhraje ?" zeptám se když se s úšklebkem vrátím do ložnice, kde zrovna Ben zapíná svou světle hnědou cestovní tašku a začnu se nakrucovat ve svých modrých více potrhaných džínách s ohrnutými nohavicemi a vysokým pasem, bílém kratším topu bez ramínek a bílé lehké bundičce.

,,Samozřejmě, že to je dost dobrý." prohodí jakoby nic a zápasí se zaseklým zipem.

,,Vždyť ses na mě ani nekoukl." vyšpulím naštvaně pusu.

,,Protože tady zápasím s tím zapínáním." povzdechne si a tašku nakonec prostě odloží na postel a zvedne ke mně pohled. 

,,Ale sluší ti to samozřejmě." zasměje se a přistoupí ke mně blíž, omotávajíc své ruce kolem mého polo odhaleného pasu.

,,Tak moc, že bych si dovedl představit lepší věci co bysme spolu mohli dělat než jet na zápas malejch dětí." ušklíbne se a já se uchechtnu. 

,,To ti to v noci nestačilo ?" ušklíbnu se. 

,,To byl sex na usmířenou. Co takhle sex na rozloučenou ?" ušklíbne se i on a já se musím lehce uchechtnout. 

,,Zaprvý to včera už bylo hlavně na rozloučenou a za druhý nemáme čas. Za chvíli musíme vyjet a ty pořád nemáš zaplou tu tašku." vysvětlím mu, pokládajíc si ruce na jeho hruď. 

,,Takže to nebylo na usmířenou ? To znamená, že jsi na mě pořád naštvaná ?" zeptá se a v jeho očích se konečně po docela dlouhé době mihne nějaký cit. 

,,Nejsem naštvaná, ale víš jak to mezi námi poslední dobou je." povzdechnu si a on přikývne. Moc dobře ví o čem mluvím. Poslední měsíc to s námi jde od desíti k pěti. Jeden den je dobrý, den na to se pohádáme, pak to je tak nějak v normálu a pak zase nějaká hádka nebo zkrátka nějaký problém...a takhle pořád dokola. 

,,Takže ti nebudu ani chybět ?" položí mi další otázku a já si povzdechnu.

,,Jasně, že mi budeš chybět vždyť tě přeci miluju, ale ty si to užiješ s klukama a já si tady zase od tebe odpočinu." zasměju se a on taky. Abych už vás uvedla trochu do obrazu. Tak teď jedeme na fotbalový zápas. Hrajou Benovy malé děti takže i Theo, pro kterého to je úplně první zápas, stejně jako snad pro všechny z toho týmu. Takže se přijede podívat i Niall. Ben poté hned ze zápasu odjíždí s jeho kamarády na čtyři dny na takové soustředění nebo jak to nazývají. Zkrátka takhle jezdí vždy jednou za čas. Někdy jednou do roka někdy třeba dvakrát, třikrát. Jezdí někam na chatu jednoho z nich a u toho je i nějaké sportovní středisko i s venkovními hřištmi a posilovnou a tak, takže tam hrají fotbal, sportujou, popíjí... Vždy si to tam hodně užijí co vím. 

,,Taky tě miluju." usměje se a krátce mě políbí.

,,Tak uka, musíme zavřít tu tvojí tašku nebo na nás budou všichni čekat." uchechtnu se a oba se vrhneme na jeho tašku. Hned zjišťuji, že je problém v tom, že se zip zasekl do látky, kterou je taška vyplněná a tak to rychle napravím a tašku zavřu.

,,Nevím co ty bys beze mě dělal. Vyřiď klukům na tebe pořádně dávají pozor ty tři dny. Nebo tam ještě něco podpálíš." uchechtnu se.

,,Ty už jsi zapomněla co se stalo když jsme tam byli loni ?" 

****

,,Dobrý den, ahoj Chrisi." usměje se Ben na nově příchozí rodiče s jedním z jeho svěřenců a postupně přicházejí od parkoviště další a další. Jsme tu u jakési sportovní haly s venkovním hřištěm na fotbal, kde se bude odehrávat dnešní zápas.

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat