* 20. He Is Back *

536 49 7
                                    

Niallův pohled

,,Tak." odpoutá se Liam, který sedí vedle mě, když naše letadlo vzlétne.

,,Tak ?" zvednu tázavě obočí koukajíc se na něj a odpoutám se stejně jako on. 

,,Už nám řekneš co se stalo při tom malování s Molly ?" vysvětlí Louis, který sedí přímo naproti mně a vedle něj sedí ještě Harry a Zayn.

,,Co tím myslíš?" zeptám se stále nechápavě a v duchu si říkám jestli jsem jim snad nevyzradil něco o tom co se stalo, ale co si pamatuji tak snad ne. Chtěl jsem si s nimi o tom promluvit až v klidu buď teď při letu nebo na hotelu. 

,,Notak neříkej, že se nic nestalo. Jsi celej den takovej divnej a když jsme se tě zeptali jak šlo malování, tak jsi odpověděl jenom, že dobře. Přitom jakmile se něco týká Molly, tak se úplně celej rozzáříš a mluvíš jak to bylo super a tak. To znamená, že se muselo něco stát." pokrčí Harry rameny jakoby to byla ta nejjasnější věc na světě, a já se nestačím divit. Vždy mě překvapí jak moc dobře se navzájem známe a jak jsme na sobě schopní poznat spoustu věcí.

,,Fajn, no něco se stalo." přikývnu nakonec s povzdechem. 

,,Pohádali jste se ?" zeptá se první Zayn, ale já zakroutím hlavou. Všichni mě propaklují pohledem, který jasně říká, že už mám mluvit a tak tedy začnu. 

,,Vlastně jsme se líbali." přiznám a jejich pusy se roztáhnou v překvapení dokořan.

,,No to si děláš srandu. Že to, ale trvalo." tleskne nadšeně Harry, který se jako první ozve. 

,,Gratuluju brácho." poklepe mě Liam po zádech,ale můj výraz se moc ve šťastný nemění.

,,No řekl bych, že z toho Niall nemá takovou radost jakou by měl mít. Možná kdybys nám to nějak zrychleně popsal. Co se vlastně stalo ?" pousměje se na mě povzbudivě a ostatní začnou přikyvovat. 

,,Dobře. No zkrátka včera než jsem odešel, tak jsem jí ještě přinesl obraz co jsem jí koupil jako dárek. Tak jsme se objímali a pak jsme měli zase takový moment, který už jsme párkrát měli. Znáte to takové to jak na sebe koukáte, opravdu se schyluje k polibku, ale na poslední chvíli jsme se od sebe opět odtáhli jako zatím pokaždé. Rychle jsme se rozloučili a já tedy odešel, ale.....když jsem byl na chodbě jakoby mi došlo, že už nikdy nebude lepší příležitost jí políbit než teď, když tady není Ben. Vím, že to bylo fakt špatný,ale já v tu chvíli nedokázal myslet na nic jinýho. Vlastně jsem ve finále ani moc nemyslel. A tak jsem zaklepal na dveře a ona otevřela. Pak jsem to nevydržel, políbil jí a ona......" 

,,Odstrčila tě a naštvala se na tebe ?" zeptá se Liam, když se na chvíli odmlčím, ale já zakroutím hlavou.

,,Spolupracovala se mnou a líbali jsme se. Docela dlouho. Ale když jsme se odtáhli.....zkrátka mi vysvětlila, že tohle byla chyba, což je taky pravda vzhledem k tomu, že má přítele, a že i když jim to neklape úplně nejlíp, tak se ho nechce po tolika letech vztahu vzdát a dohodli jsme se, že zůstaneme kamarádi a na tu pusu, že zapomeneme." domluvím a hlavu si opřu o zeď vedle sebe.

,,Jenže ty na to nemůžeš přestat myslet." dodá Louis a je to tak jasné, že snad ani nemusím souhlasně přikyvovat.

,,Achjo Nialle, to je mi opravdu líto, ale pořád je to lepší než kdyby se na tebe naštvala a nebavila se s tebou." povzbudivě se na mě pousměje Zayn.

,,Jo to určitě. Nemůžu nikoho donutit se do mě zamilovat nebo něco podobného a respektuji to a taky si můžu být jistý, že se se mnou nebaví jenom kvůli penězům a slávě, ale přesto.........při tom polibku sem opravdu cítíl...něco... Opravdu bych odpřísáhl, že ke mně taky něco cítí a vlastně pak sama přiznala, že ani neví co cítí, ale přesto zůstává ve vztahu s klukem, proti kterýmu sice osobně nic nemám, ale není s ním šťastná. Nedává jí to, co ona by chtěla a co potřebuje. Já to postě nechápu." vysvětlím a u toho kroutím nechápavě hlavou.

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat