,,Už je ti tepleji ?" zeptá se Niall. Už nějakou chvíli se plavíme po moři, pozorujeme vlny a sluneční paprsky nás příjemně hřejí, i přesto jsme však pořád zachumlaní v dece.
,,Jo už je to lepší, ale já mám ráda teplo takže mi ta deka vůbec nepřekáží." zasměju se.
,,To rád slyším." pousměje se a pod dekou se přiblíží ještě víc ke mně a přitáhne si mě do obětí. S lehkým zasmáním kolem i já omotám své ruce a spokojeně se zachumlám do jeho obětí.
,,Mám pustit nějakou hudbu ?" zeptá se.
,,Jo to by bylo fajn." přikývnu a chci se od něj tedy opět dotáhnout, aby mohl jít zapnout rádio, ale jeho stisk zesílí a tak mi nedovolí se od něj odtáhnout.
,,Hey Alexo pusť BBC rádio 1." řekne trochu hlasitěji načež se během několika vteřin ozve odpověď Alexy a pak už to tvá jenom dalších několik sekund než se po jachtě začne ozývat písnička Teach me how to love od Shawna.
,,Jasně mohlo mě napadnout, že tahle jachta má rádio, který reaguje na hlas." protočím se smíchem očima.
,,Jen to nejlepší samozřejmě." ušklíbne se. Ještě chvíli tady jen tak stojíme v obětí a pobrukujeme si danou písničku, tedy než skončí.
,,Fajn už je mi docela teplo." přiznám se a odtáhnu se z jeho obětí, sundavajíc deku ze svých ramen.
,,Jo mně taky, ale nechtěl jsem tě pouštět." zasměje se a já musím taky. Deku z nás tedy stáhne a vydáme se dále od okraje. Mám žízeň musím se napít. Z rádia se ozývá písnička od Lady Gagy já i přesto, že jí mám hodně ráda tomu nevěnuji nějakou větší pozornost než odložím pití a trochu začnu tancovat po palubě. Niall mě pozoruje zvláštním pohledem, ale tak asi si jenom myslí, že jsem šílená.
,,Co je ?" nedá mi to po chvíli a tázavě na něj kouknu.
,,Na tuhle písničku jsi tancovala, když jsem tě poprvý viděl." řekne naprosto vážně a já se překvapeně zastavím a zírám na ně. Moje srdce, které po velkou dobu rande bylo až neobvykle moc v klidu se teď zase rozbuší jako o závod.
,,Opravdu?" zeptám se pro jistotu.
,,Jo. Byl jsem odvést Thea na trénink, protože jsem ho hlídal a uviděl sem tě v tělocvičně. Nemohl jsem z tebe spustit oči. A pak jsme se dali do řeči a já z tebe byl celkem pryč." podrbe se na zátylku a rozejde se blíž ke mně.
,,Až tak ?" zeptám se krátce, protože ani nejsem schopná ze sebe dostat něco víc.
,,Jo myslím to naprosto vážně. Dokonce jsem ho na ten další trénink už vodit neměl, ale přemluvil jsem bráchu s jeho manželkou, abych ho mohl ještě jednou odvést, abych tě viděl." dodá a už stojí úplně přede mnou.
,,Páni...já....to jsem nevěděla." dostanu ze sebe a koukám mu do očí.
,,No buďto jsem to dával málo najevo, nebo jsi hodně nevšímavá. Každopádně pak jsem potkal Bena a zjistil, že je to tvůj přítel a........tak nějak jsem věděl, že mám po šanci." trochu až smutně se pousměje a rukama mě chytí za pas.
,,Spíš jsem já byla nevšímavá, protože ségra mi říkala, že se ti líbím od tý chvíle co tě poprvý viděla, ale já jí nechtěla věřit. Jak bych se ti přeci mohla líbit." zakroutím očima.
,,A přitom jsi byla po dost dlouhý době holka, ze který jsem byl opravdu hodně mimo. No a teď jsme tady." pousměje se.
,,A jsem ráda, že tady jsme. Upřímně, když na to koukám zpětně tak jsem k tobě taky od začátku cítila něco víc než jenom ke kamarádovi, ale nechtěla jsem si to přiznat a navíc jsem to sváděla na to, že jsem tvoje fanynka. Ale vždycky tam něco bylo." oplatím mu úsměv. Chvíli se koukáme navzájem do očí a pak už není absolutně potřeba nic říkat. Zkrátka jenom spojíme naše rty v jedny a nic víc není potřeba. Je to klidnější polibek než ty, které jsme spolu doposud zažili. Ty byly totiž naplněné určitou touhou po tom druhém. A tím, že nám to bylo, tak dlouho odepíráno a tak dlouho jsme to nechtěli dopustit. Tentokrát už víme, že můžeme, není tu nic co by nám překáželo. Teď si prostě jenom užíváme jeden druhého a není kam spěchat. Je to prostě pohádkové.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy