* 12. Party *

579 48 15
                                    

Když vstoupíme do domu, musím se rozhlížet na všechny stany. Je tu opravdu poměrně dost lidí, ale zase to tady není narvané k prasknutí. Tak akorát. Spíš mě překvapuje to jak hezké to tady vevnitř opravdu je. 

,,V kuchyni je pití i nějaké jídlo. Berte si co chcete a v obýváku hraje hudba a lidi tam i tancují." oznámí mi Liam zatímco postupujeme dále do domu.

,,Takže bych navrhoval jít si vzít něco k pití a pak si můžeme někam sednout a pokecat ?" navrhne ještě. Všichni přikývneme. V kuchyni je velká linka a ještě takový bar k ní připojený a to vše se prohýbá pod flaškami a nějakým jídlem. 

,,Tak co budete pít ? Máme všechno. Rum, vodku, aperol, víno, pivo......" začne Liam vyjmenovávat.

,,Něco nealkoholickýho pro lidi co řídí bys tam neměl ?" uchechtnu se. 

,,Jo jasně, v ledničce by toho mělo bejt spoustu, posluž si." pokyne rukou k ledničce a tak se k ní rozejdu. Mezitím si i Ben s Molly začnou vybírat své alkoholické pití. Otevřu ledničku, koukajíc dovnitř. Ale ať kouknu na cokoliv,vše v sobě má alkohol.

,,Liame, zdá se, že tady nic nealko už není." vystrčím hlavu z lednice a kouknu na něj.

,,Jejda tak už to asi vybrali. Nebral jsem sem toho tolik. Tak pojď semnou nahoru. Nechal jsem nějaký pití nahoře v ledničce na terase. Tak si rovnou vybereš." usměje se na mě. Zavřu ledničku a pohledem vyhledám Bena. Ten přikývnu, jakože to je v pohodě ať jdu. Tak ona tu je i Becky, kterou zná, takže mu to asi nevadí.

,,Tak já tam můžu s Molly skočit." navrhne Niall a já se na něj s úsměvem podívám. Neujde mi jak se Louis něčemu zasměje a zaboří hlavu Harrymu do ramene.

,,Fajn tak běžte. My pak asi budeme v obýváku." kývne Liam a Niall mi pokyne rukou,abych šla za ním. 

,,Musíme nahoru." oznámí mi když se vrátíme do předsíně a začne šlapat do schodů. Já ho následuji.

,,Tak jaký jsi měla den ?" zajímá se, když tedy vystoupáme po schodech do druhého patra, kde už žádní lidé nejsou a je to poměrně velký rozdíl od spodního patra plného lidí.

,,Ale jo, dalo se to." pokrčím rameny. Nemusí hned vědět o naší hádce s Benem. Nějak nevidím důvod ho tím zatěžovat.

,,Nezní to moc vesele." uchechtne se a otevře třetí dveře napravo a nechá mě projít první. Očividně se ocitneme v některé ložnici.

,,Taky nebylo, ale nic velkýho. A co tvůj den ?" zeptám se ho na oplátku zatímco přejdeme pokoj až k proskleným dveří, které očividně vedou na terasu. 

,,Upřímně jsem dneska docela lenošil. Po delší době jsme nemuseli do studia ani nikam. Tak jsem si doma poklidil, uvařil si jídlo a pak prostě odpočíval u telky." pokrčí ledabyle rameny a otevře dveře, takže vstoupíme na terasu. 

,,Páni sám si vaříš a uklízíš jo ?" zeptám se zatímco se ta nějak automaticky rozejdeme k zábradlí, o které se opřeme a koukáme kamsi před sebe. Vidím kus zahrady, pak nějaké stromy a silnici. Ve větší dali nějaké paneláky a zkrátka město. Jako bychom úplně zapomněli, že jsme sem přišli pro pití. Na to, to tady je moc příjemné.

,,To víš, když bydlím sám tak mi nic jiného nezbývá, ale troufám si říct, že minimálně jako kuchař jsem celkem dobrej." ušklíbne se.

,,Tyjo, tak to k tobě asi pošlu na týden Bena, abys ho něco naučil." uchechtnu se. 

,,Jako, abych ti ho převychoval ?" zasměje se tentokrát on.

,Jo, to by nebylo od škody. Snad na to ještě není pozdě po těch třech letech." opět se lehce zasměju.

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat