* 5. Boyfriend? *

712 54 4
                                    

,,No teda ségra. Ty jsou skvělý." nadšeně pronese Becky když nakoukne ke mě do kabinky, ve které si zrovna zkouším černo červené minišaty áčkového střihu.

,,Vypadají dobře co ?" usměju se na svůj odraz v zcadle.

,,To teda já ti říkal ať si je zkusíš. Musíš si je vzít." rozhodne hned.

,,No nevím moc kam bych si je vzala. Nejsou sice nějak extra elegantní, ale zase na cesty do tělocvičny a domů nebo na nákupy s tebou jich je škoda." lehce se zamračím.

,,No a co až tě vezme Ben někam na rande ? Na rande jsou skvělý" navrhne.

,,Děláš jak kdyby mě Ben ještě bral na rande." ironicky se uchechtnu. 

,,A tak jednou za čas přeci někam jdete. Ikdyž vím,že to není moc často." chápavě přikývne.

,,No tak jednou za měsíc, když navrhnu, že bysme něco podnikli tak někam jdeme no. A na to je škoda šatů za takovouhle cenu. Takže nic." kouknu na visačku. 

,,Chápu, tak se převlíkni."pusměje se a opustí mou kabinku. Já ze sebe sundám ty hezké šaty a převléknu se do mého dnešního oblečení a vylezu ven.

,,Já už mám vše co jsem chtěla." usměje se ségra.

,,Já taky, takže jdeme na oběd ?" tázavě se na ní kouknu přičemž šaty pověsím na věšák.

,,Na oběd nikdy neřeknu ne, to víš moc dobře." zasměje se a já musím taky a opustíme se obchod vydávajíc se na jídlo. 

****

Otevřu dveře od bytu a vlezu dovnitř v jedné ruce držíc tašky s věcmi co jsem dnes koupila. Nemyslete si, že jsem nějaká nakupovací maniačka co lítá každý den po obchodech,  to ne. Většinou jsme s ségrou tady nebo u ní a jen pijeme kafe nebo tak. Sem tam tam si zajdeme na kafe nebo na jídlo ven a  občas i takhle nakupovat. To se taky přeci musí. Zavřu a za sebou dveře, sundám boty a vydám se do naší kuchyně/obýváku, kde objevím Bena jak sedí na gauči a kouká na televizi.

,,Ahoj." pozdraví mě a zvedne ke mně svůj pohled.

,,Ahoj." jen rychle na něj kouknu a tašku si odložím na stůl a začnu vyndavat nákup. Nakoupila jsem i nějaké potraviny. V místnosti je ticho, kromě tedy naší televize, ale ani jeden z nás nemluví.

,,Děje se něco ?" ozve se po chvíli. 

,,Ne, mělo by ?" zeptám se zatímco skládám věci do ledničky. 

,,No já nevím, jen že jsi mi ani nepřišla dát pusu." ozve se a já se na něj s úšklebkem otočím.

,,A co kdybys ty třeba přišel dát pusu mně a pomohl mi uklidit nákup ?" zeptám se s pozvednutým obočím. 

,,Hm tak to asi zvládnu bez tý pusy." broukne, ale poté co mu věnuji ještě vražednější pohled se zasměje a zvedne se přecházejíc ke mně. Za bradu si mě přitáhne do rychlého polibku.

,,Jak bylo s Becky ?" zajímá se zatímco mi tedy začne pomáhat s tím nákupem. 

,,Super jako vždy." pousměju se a on chápavě přikývne.

,,Promiň za to ráno mimochodem." ozve se opět po chvíli ticha, když uklidíme všechny potraviny.

,,Já  už si zvykla." mávnu nad tím rukou. 

,,Jinak co kdybysme si třeba dneska zašli někam ven na večeři ? Nebo se projít podél řeky nebo tak ? Dlouho jsme nikde nebyli a ty máš dnes jenom jeden tréning." zeptám se, ale hned vidím jak se zamračí a vím, že mé naděje na strávený večer venku jsou ty tam.

Confused In Love (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat