,,Bylo to fajn kluci, ale už půjdeme." usměji se asi po hodině od jejich vystoupení. To hlavní se zde už odehrálo a teď už to tady lidé tak nějak postupně opouštějí a i my chceme jít domů. Benovi rodiče odešli už před chvílí. Ben je přeci jenom unavený tím, že dnes přijel z toho víkendu s kluky a já výjimečně nic nenamítám na to, že už chce jít domů. Taky se na to celkem těším.
,,Jo než půjdeme chtěl jsem se tě ještě na něco zeptat." ozve se Harry a hlavou pokyne kousek od naší větší skupinky. Sice nevím o co jde, ale dost mě to zajímá. Přikývnu a následuji ho tedy několik kroků stranou zatímco Ben se loučí se zbytkem kluků.
,,O co jde ?" zeptám se mile.
,,Víš...já mám takovou prozbu. Co děláš zítra ?" položí mi otázku.
,,No odpoledne mám akorát tréninky s holkama." pokrčím rameny.
,,A myslíš, že by sis na mě udělal čas odpoledne ?" nervózně se kousne do rtu.
,,No...jasně.." podezřívavě zvednu obočí. O co sakra jde ? Harry a nervózní ?
,,Super víš....nechtěl jsem to probírat před klukama protože ono....emm, ono jde vlastně spíš o takovou emm....spíš holčičí věc." stále si nervózně prokusuje rty.
,,Harry prostě mi řekni o co jde, věř mi, že se ti nebudu smát ani nic takovýho." mile se na něj usměju.
,,No prostě bych si chtěl zkusit nalakovat nehty a úplně nevím jak na to. Tak jsem myslel, že bych třeba zítra přijel k tobě ? Chci, aby to pro Louise bylo i takový překvapení a on bude u nás doma." vysvětlí.
,,Vážně to je všechno ? Teda Harry podle to ho jak jsi nervózní jsem čekala, že budeš minimálně chtít, abych ti pomohla vybrat nějaký holčičí prádlo na vaše radovánky s Louisem." zasměju se.
,,Ne to ne...On Louis už ehm nějaký kousky má ehm." odkašle si a já se musím zase zasmát.
,,Dobrý, dobrý zase nepotřebuju vědět všechno. Ale jasně přijeď. Třeba na desátou ? Ben stejně říkal, že si pojede něco zařídit, takže na to budeme mít klid."mrknu na něj.
,,Dobře děkuju." usměje se jeho dolíčkovým úsměvem, ze kterého se bezpochyby podlamují kolena spoustě holkám i klukům, ale já mu pořád odolám spíše než třeba Niallovi. Nemluvě o tom, že jsou s Louisem tak moc roztomilí, že snad ani kdybych chtěla bych znej nemohla být úplně zblázněná. Oni prostě patří k sobě. Školní se ke mně a krátce mě obejme. Poté se vrátíme zpět ke skupince.
,,Tak vyřešeno ?" pozvedne tázavě obočí Louis zatímco já se chytnu Benovy paže.
,,Ano. Tak jdeme ?" kouknu na Bena.
,,Čekal jsem jenom na tebe. Jako vždy." uchechtne se a i kluci se trochu zasmějou.
,,Nojo, nojo prosímtě." protočím nad ním očima.
,,Tak se mějte kluci." sdělí jim Ben. A všichni na sebe kývnou. Já se se všemi rychle obejmu, a poté se s posledním pohledem do Niallových očí otočím a vydáme se pryč ze sálu.
,,Co ti chtěl Harry ?" zajímá se Ben, když už míříme ulicí k jeho autu.
,,Zíta dopoledne přijede. Potřebuje....holčičí pomoc." vysvětlím s lehkým zasmáním a i on se zasměje.
,,Dobře, já stejně pojedu něco zařídit jak jsem ti říkal. Tak tam, alespoň budete mít klid." pokrčí rameny.
,,Přesně, to samý jsem mu taky řekla ." uchechtnu se a poté už nastoupíme do auta a vyjedeme domů. Dnešní večer byl hezký...až na ty splašené pocity, ale musím říct, že i Ben byl dnes mnohem víc společenský než jindy.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy