,,Víš tak mě napadlo...." začne Ben, když se večer válíme vedle sebe na gauči a koukáme na několik epizod Simpsnových, které zrovna dávají v televizi. Teď je tam teda reklama.
,,No ?" zeptám se, vyzývajíc ho, aby pokračoval a zvednu hlavu z jeho ramene, abych na něj viděla. Upřímně ne moc často na něco koukáme a u toho se nějak mazlíme. Většinou jsme spíš každý natočený k jedné straně gauče a u sebe jsou pouze naše nohy, ale musím říct,že co se vrátil z toho výletu s klukama, tak mi přijde takový o něco víc pozornější. I když pořád jsou věci, které nefungovaly, jako třeba jeho "nadšení" z toho jak jsme tu s Niallem vymalovali. Ale to jsem teď hodně odbočila z cesty....opět k Niallovi...překvapivě.
,,Co kdybych nám zítra uvařil večeři ?" řekne a já nevěřím vlastním uším,že jsem něco takovýho slyšela.
,,Cože ?" ještě víc se od něj oddálím, abych ho viděla opravdu celého. Víte opravdu tomu nemůžu uvěřit. Stačila by mi jedna ruka na spočítání kolikrát Ben za náš vztah uvařil. Jako uvařil. Nemyslím tím, že občas udělá vajíčka.
,,Slyšela jsi dobře. Prostě mě napadlo, že bych nám mohl udělat něco dobrého k večeři." zopakuje.
,,Ty uvaříš jo ?" ptám se opět jako kdybych byla blbá.
,,Jo a neptej se tak vyjeveně. Nedělej jakobych nikdy nevařil." protočí se smíchem očima.
,,No moc často to není. Nebudou vajíčka, že ne ?" zvednu tázavě obočí.
,,Ne, slibuju, že to bude hezká a dobrá večeře." zvedne do vzduchu dva prsty ve znaku přísahy.
,,Dobře to ráda slyším. Moc se těším." usměju se a on mi úsměv oplatí.
,,To jsem rád, doufal jsem, že ti to udělá radost. A myslíš, že bys mohla tak tři hoďky předtím někam odejít ? Chtěl bych to připravit jako takové překvapení. I když o tom víš, ale chápeš, abys prostě přišla a jídlo už bylo hotový." vysvětlí.
,,A-ha, jo jasně, stejně jsem slíbila, že s něčím pomůžu ségře, takže jen řekni v kolik bude večeře." jsem taková docela dost mimo z toho všeho a tak mu to zkrátka odsouhlasím.
,,No tak na sedmou ?" zeptá se já souhlasně s úsměvem přikývnu.
,,Promiň, ale co to, že jsi se rozhodl uvařit a ještě z toho děláš takovou...chápeš velkou věc. Nestěžuji si, naopak jen tomu nerozumím. Stalo se něco nebo ?" nedá mi to.
,,Co ? Ne nic se neděje. Prostě mě napadlo, že si uděláme takový hezký večer. V klidu si promluvíme a tak. Takový rande doma." vysvětlí, ale přeci jenom zní a i vypadá docela divně.
,,Tak dobře." pokrčím rameny a to už končí reklama, tak se vrátíme do naší předešlé pozice a koukáme na Simpsonovi. Mně to však stále vrtá hlavou. Znám ho už nějaký ten pátek, abych poznala když mi lže, nebo minimálně když něco tají nebo neříká úplnou pravdu. Moc se mi nechce veřit, že by ta večeře byla jen tak. A co znamenala ta věta o tom, že si v klidu promluvíme. Stalo se snad něco ? Co když se nějak dozvěděl o tý puse mně a Nialla ? Nebo se snad stalo jemu něco o čem se mi chce svěřit ? No zdá se, že na odpovědi si budu muset počkat do zítra. Jedno je, ale jasné. Ben není člověk co by jen tak uspořádal romantický rande kvůli ničemu. Něco se určitě stalo a já se možná trochu bojím co to je.
Druhý den odpoledne
,,Takže nevíš proč to chystá ?" ptá se ségra. Potřebovala pomoc s něčím do práce a to už jsme zvládly, ale ještě máme nějaký ten čas na to si popovídat.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy