,,Tak holky. Pět, šest, sedm a......" začnu odpočítávat holkám a předcvičuji jim choreografii. Ony jí po mě zopakují a já se v duchu raduji, že jim to konečně jde.
,,Skvěle, běžte se napít." nadšene se usměji, když se jim to konečně povede a ony se tedy poslušně vydají ke svým flaškám na pití. Pohledem sklouznu ke proskleným stěnám a k mému údivu zde spatřím modrookého bruneta, který kouká mým směrem a usmívá se. Nevím proč,ale automaticky se musím usmát taky a lehce na něj mávnu. On mi mávnutí oplatí a poté si poklepe na hodinky na svém zapěstí a zvedne dva prsty do vzduchu. Pochopím,že myslí, že za dvě minuty je zpět a já přikývnu načež on se široce usměje a s Theem odejdou od tanenčího sálu. Jde ho nejspíš odvést k Benovi na fotbal.
,,Tak holky protáhněte se." usměji se na své svěřeňkyně, když se napijí a ty tak hned začnou dělat. Já se mezitím natáhnu do svého batohu odkud vytáhnu propisku a papírek, na který chci Nialla poprosit o podpis pro Becky jak jsem jí slíbila. Než se naději,dvě minuty utečou jako nic a kromě konce tréningu to taky znamená, že Niall už stojí a čeká před tělcovičnou.
,,Super holky, vidíme se na příštím tréninugu. Můžete jít." ukončím tedy hodinu a holky si posbírají své věci a odejdou. Já se vydám za nimi.
,,Ahoj." usměju se Nialla a stoupnu si naproti němu.
,,Ahoj. Máš dnes víc času než minule ?Nemáš třeba čas na kafe? " zajímá se hned a mě to překvapí.
,,Ráda bych,ale přesně za......" kouknu na hodiny na svém mobilu.
,,Pět minut mám další tréning." omlouvně se na něj kouknu.
,,Jasně chápu to. Ty se taky moc nezastavíš jak tak koukám co ?"
,,Ale jo, mám i volný dny." uchechtnu se. On na mě chvíli jen tak kouká a nic neříká. Upřímně je to trošku divný moment a tak si lehce odkašlu.
,,Říkala jsem mojí sestře, že jsem tě potkala a ehm.....myslíš, že by ses mi mohl podepsat ještě pro ní prosím ?" tázavě se na něj podívám a doufám, že to není nějaké blbé. Nechci působit jakože se tady s ním bavím jenom proto, aby mi dal autogram.
,,Jo jasně. Jak se jmenuje ségra ?" uleví se mi však, že hned nahodí svůj řekla bych typický úsměv a papírek s propiskou si odemě vezme.
,,Becky." odpovím mu a on něco napíše na papírek, který mi to vrátí načež já mu poděkuji.
,,Noo, chtěl jsem ti říct, že fakt hezky tancuješ. Už jsem si toho všiml minule, ale nějak jsem ti to pak zapomněl říct. A upřímně tomu moc nerozumím, ale přijde mi to fakt dobrý." souká ze sebe tak až bych si řekla, že je snad nervózní, ale tím to nejspíš nebude.
,,Jo, děkuju. Tancuju od malička." usměju se.
,,Je to poznat. Já třeba nikdy tancovat neuměl." zasměje se.
,,No a nechceš si s náma ve středu přijít zatancovat ? Od šesti večer tady mám lekci dospělých lidí, na kterou se můžes kdykoliv přihlásit a troufám si říct, že to je vždycky sranda." navrhnu mu.
,,No já ti nevím....."začne a nervózně si promne zátylek. Tak teď už je určitě nervózní.
,,Ale notak. Niall Horan se snad bojí, že by něco nezvládl ? Neboj na tu lekci chodí i....starší ženy a taky to zvládají. Nepřijdeš mi jako srab." ušklíbnu se načež on se uchechtne.
,,Samozřejmě, že se nebojím." řekne hned rozhodně a to už se blíží holky, které mám na další lekci, k tělocvičně.
,,Fajn v tom případě se vidíme ve středu v šest tady." mrknu na něj a otevřu dveře do sálu,aby tam už holky mohly jít. Přitom se s nimi se všemi zdravím. Čekám jestli náhodu některé z nich poznají Nialla a budou po něm třeba chtít foktu nebo tak, ale očividně pro holky 8-10 let není dost zajímavý. A pro holky co jsem měla předtím, které byly ještě mladší, také ne.
ČTEŠ
Confused In Love (N.H.)
FanfictionNe vše co jsme schopni udělat pro lásku je vždy správné. A ne vždy to stojí za ten risk. Jak to, ale bude v tomto příběhu? Original story by @NikCik Cover by @caukymnaukyy