¤11¤

1.4K 150 51
                                    

~¤~

სისუსტე, ყველაზე მარტივად აღწერდა ჯონგუკის მდგომარეობას, მაგრამ ყველაზე რთულად წარმოსადგენი იყო, რადგან ეს არ ჰგავდა არც ერთ მანამდე განცდილს, უკვე შეგუებულს, ანტისხეულები რომ გამომუშავებული აქვს ორგანიზმს მის წინააღმდეგ. ჩვეულებრივი სისუსტის დროს, სხეული მძიმდება, თითქოს უსულო ხდება, ახლა კი საოცარ სიმსუბუქეს გრძნობდა ბიჭი.
თვალებში ჩაჰყურებდა თეჰიონს და მისი გულის რიტმი დამოკიდებული იყო წაბლისფერთმიანის ხელის მოძრაობის სიჩქარეზე.
ერთადერთი ფხიზლად დარჩენა უჭირდა იმ დროს, რადგან ყველაზე მეტად რაც სურდა, ეს თვალების დახუჭვა და ბოლომდე გადაშვება იყო სიამოვნების საშიშ მორევში.
თეჰიონის მზერა კი ამის საშუალებას არ აძლევდა, უსიტყვოდ გასცემდა ბრძანებას და უპირობო მორჩილებას ითხოვდა მისგან, რასაც წინააღმდეგობას ვერ უწევდა.
ყოველი მოძრაობა საციცოცხლო ძალებს აცლიდა, მთელს ენერგიას კი თეჰიონი ისრუტავდა, რადგან  ყოველი ამოკვნესება, რაც კი დასცდებოდა ჯონგუკის ბაგეებს, უფრო ძლიერ ცეცხლს აჩენდა თეჰიონის თვალებში.
უფრო დიდ სურვილს, ისეთს ჯონგუკი რომ ვერასდროს წარმოიდგენდა.
ვერც კი იოცნებებდა, თუ ოდესმე გახდებოდა ამ მზერის მომსწრე და მით უფრო თუ ამ ჟინის მიზეზი, თავად გახდებოდა.

თავდავიწყებამდე იყო მისული თეჰიონიც.
ყველაზე არარეალურ ფანტაზიაშიც კი ვერ განიხილავდა იმას, რაც მის თვალწინ ხდებოდა.
ლტოლვა, რასაც მის წინ მდგარი სხეულის მიმართ გრძნობდა, პირველად იყო ამდენად მძაფრი.
პირველად არ ოცნებობდა დიდ მკერდს ჩაბღაუჭებოდა ხელებით, ან კბილებში მოექცია ძუძუს თავები.
არ წარმოედგინა ამდენად უინტერესო თუ გახდებოდა მისთვის ვაგინა და მას, იმ წამს ხელში მოქცეული პენისი ჩაანაცვლებდა.
არ იფქიროთ, რომ ამ შედარებას იმ დროს აკეთებდა თეჰიონი და არამც და არამც არ წარმოედგინა იმისგან განსხვავებული სხეული მის მკლავებში, ვიდრე ახლა ეპყრა ხელთ, მაგრამ ერთი კი ნამდვილად გაიფიქრა, ამ სცენას ვერაფრის დიდებით, ვერასდროს ამოიგდებდა გონებიდან და ალბათ არც აღარასდროს აუდგებოდა სავსე მკერდის დანახვაზე ისე, თუ ამ წამს განმეორებით არ გადაახვევდა გონებაში.
ოხრავდა, მინაბული თვალები მის წინ კი უფრო მეტად აღაგზნებდა.
ის, ამ დროის მანძილზე ახლოს ჰყავდა და თითქოს ახლაღა იაზრებდა, რას ჰკარგავდა მისგან შორს ყოფნით.
რა დაკარგა, მისი სხვასთან გაზიარებით და ამ შეცდომას აუცილებლად გამოასწორებდა.
მხოლოდ მისად სურდა.
არავის გაუყოფდა.
ამისთვის ყველაფერს გააკეთებდა.

¤Make Him Feel¤ (დასრულებული)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ