AŞK MI?GURUR MU?

175 29 81
                                    

Onu iyice tanımaya başlamıştım. Onu tanıdığım zaman 3 aylık bir ömrünün kaldığını, bunun yanı sıra bir çok şey duymuştum hakkında.
Hayatımın belki en zor zamanları başlıyordu. Arkamı dönüp baktığım da hayatımda daha önce böyle bir hikayeyle karşılaşmamıştım bu beni onda daha çok şey bulmama sebep olduğu için, daha fazla çekiliyordum ona. Ama bilmiyordu hala ona karşı hislerimi ve ilişkilerimiz çoktan bitmişti o haftalar da bizim için önemli olan AŞK mıydı? Yoksa GURUR mu?
Tabiki de gurur.
Beklenen gün ne zaman gelecekti, birbirimize birşeyleri söyleme cesaretini ne zaman bulacaktık? Telefonum da bir yeni mesaj bu o biliyorum.
Açamıyorum dakikalardır konuşuyorduk aslında ne oldu birden bana neden terliyorum, neden ellerim uyuştu.
Açamıyorum garip kelebekler var midem de, bir ağrı da girdi. Evet şu anda hissediyorum bunu bu farklı birşey. Artık açtım o mesajı, mesajın içeriği telefonu fırlatıp evin içinde deli gibi dans etmeme, bağırıp çağırmama sebep olmuştu çoktan, heyecandan cevap veremiyor kafamın içindeki tilkileri susturamıyordum. Telefonu elime aldım kendimi dizginledim bir şekilde, hala ellerim titriyor ama cevap vermem gerekiyordu. Ne bok yediğimi bilmeden heyecana kapılıp kendimi kandırmamak için, hala ikna olamadığım, bir türlü inanamadığım mesaja cevabım.
Sen beni mi deniyorsun agâh??

HOŞÇAKAL SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin