Sabah oldu, şuan heyecanla evden çıkmıştım çoktan otogara gidiyordum, giderken sürekli telefon'da konusuyorduk, afyona gitmek hiç bu kadar uzun gelmemişti.
Otobüsün mola yerinde oyalanacağı tuttu, aksilikler olmasa olmazdı o kadar heyecana karşılık.
Bir kaç saat geçmişti ve ben afyon otogarında inmiştim.
Evet o güzel kavuşma an'ı
Kocaman bir sarılma, kokusunu almıştım tahmin ettiğiniz gibi titriyorum.
Hiç gitmemiş, hiç bitmemiş gibi. Gelen ben değilim oydu sanki, öyle özlem, öyle his.
Böylesine güzel hislerim sadece o varken vardı, bana iyi hissettiren'de bana bok gibi hissettiren'de aynı kişiydi.
Başta açtığı dükkana, daha sonra ilerleyen saatler de evine gittik. Bir ablası vardı çok tatlı, oturduk sohbet muhabbet, geçmişimizden bahsettik ona. Peki neden şimdi bitti dediğin'de bile yan, yanaydık.
Aslında hiç bitmiyordu, onca sene boşuna başkaların da mutluluk aramış gibi hissediyordum, mutlu olduğum yer onun yanı, kendimi tekrardan bulmuştum. Biraz kızgındık, biraz kırgın.
Nereden tutsak elimizde nasıl kalmayacaktı.
Tam 8 senedir beraberdik, koca bir 8 sene.
Oysa bana dün gibi geliyor, gülümsüyoruz arkamıza baktığımız da bu gece, 8 yıl demek sadece dile kolay. Herşey daha fazlasıyla yaşandı, her güzel şey gibi kötü şeyler de çok yaşandı, ama sonuç hep aynı oldu.
Kürkçünün dükkânına hep döndük, o dükkândan hiç vazgeçemedik. Öyle güzel bir dükkan görmedim ben, bugün beraberiz, sarılmış uyuyorum ona.
Herşey yolunda derken, nedenini hatırlamadığım bir şekilde kavga etmiştik. Orada yanında yine ağlatmıştı beni, neden bu oluyordu devamlı bilmiyorum. Ama yine de göz yaşlarına rağmen beraber uyumuştuk.
Sabah oldu dükkanına gideceğiz yine, kahvaltılık birşeyler alıp geçmiştik, izmirden ortak bi arkadaşımız gelecekti akşama.
Beraber alkol alacaktık, son günüm yarın döneceğim evime.Evet saatler geçerken alkoller alındı, ortak arkadaş da geldi, güzel ablamızda yanımızda, bir de kedimiz var aramızda.
Sohbet muhabbet, birbirimize bakarak birbirimizi nasıl sevdiğimizi konuşuyoruz, içim buruk tekrarlanacak biliyorum, yine gidecekti.
Yeniden aynı şeyleri yaşayacaktım, salonun ortasında bir şarkı açtı dans'a kaldırdı.Ani hareketleri, birden güzel şeyleri vardır. Beklenmedik yerde, beklenmedik hamleler hep onun farkı olmuştur.
Sevgili değildik, ama alışkanlığın verdiği rahatlık vardı üzerimizde, çünkü birbirimize bir anneden, bir babadan daha tanıdıktık.
Orada konuşuyor, anlatıyordu bir anda ağzından çıkan kelime.Ben artık seninle evlenip bir aile kurmak istiyorum, aile olalım istiyorum, çok zaman geçti.
Artık geçmesini bekleyeceğimiz bir zaman yok derken o,
Aslında tek istediğim şeyin bunun olması, ama ya tekrardan aynı şeyler olursa? Korkusu içime dert olup, kemirmeye başlamıştı. Kaldı ki hayatıma birini almıştım daha bunları yüzüme vurması gerekirdi, kavgalar etmemiz.
Evet oda yapıyordu, o yaparken sorun değildi. Ama ben yapamazdım.
Biliyorum olacak olması gerekenler bunlar, ama hayır pamuk gibi konuşuyordu, bir tarafım ikna olacakken, bir tarafım dur diyordu.
Beraber aşacağız geçmişimizi dedi. Söz verdi sorun olmayacak dedi.
Acaba bir sorun mu vardı?
Onu çok istiyordum, çok seviyordum.
Onsuz zaten yapamıyordum, biz hep bir şansı hak ettik, o şansı da hep verdik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞÇAKAL SEVGİLİM
Non-FictionYarım kaldı sandığım hikayenin belki de tamamının bu olması ürkütücü