SU GIBI

113 16 46
                                    

Günler geçiyor, haftalar geçiyordu. Biz hala beraberdik bir hafta süreceğine inandığım ilişkimiz bitmemişti. Gerçekten bir sorun mu vardı? Neden bitmiyordu? Evet sorun vardı, güzel bir sorundu bu
Birbirimize karşılıklı aşık olmuştuk.
İki insan birbirini koşulsuz, çıkarsız, karşılıklı bir kucak dolusu temiz duygu.
Ilk defa başıma geliyordu böylesine temiz duygular. Onu çok seviyordum ona gerçekten aşık olmuştum, eğer aşk buysa ben aşıktım.
Onsuzluğa tahammül edemeyecek hallerdeyim öyle birşeydi ki onda beni bulmuştum. Bu ben miydim?
Agresif, kıskanç, korkak bir o kadar da cesaret dolu bu ben miydim? Yoksa onun bana sunduğu hayat mı?
Aylar oldu herşey yolunda gibiydi..
O gün geldi ilk mahvoluş, ilk göz yaşı, ilk yalan, ilk bitiş. Hala herşey yolunda mı? Aslında evet herşey yolunda ben dışında, depresif haller. Umutsuzluk, inanmışlığın verdiği yanılgı. Hayır, hayır baya da geberiyordum birşey vardı bu böyle bitemezdi. Birbirimizi seviyorduk, içim de bir yerde hala bunu hissediyordum. Toparlanıp ona ulaşmam gerekiyordu ama o çoktan şehirden uzaklaşmıştı, kendi isteği ile değildi ailesi öyle istediği için. Ulaşabileceğim bir telefonu bile yoktu, pes etmeyecektim tabiki. Lakin ne yapacaktım şehir, şehir, gezip onu mu bulacaktım? Yada benden hiç hoşlanmayan annesine gidip yalvaracak mıydım? Noldu aşk'a bir anda uzaklaştı yerini gurur aldı.
Böyle olmamalıydı elimden birşey gelmeliydi.
Veyahut beni seven adam birşey yapmalıydı, öylece bitmişti, öylece bitmiş olamazdı. Konuşmamıza bile izin verilmemiş, sadece gözlerine bakabilmiştim. Gözlerimi bende salonda soğuk suyu yüzüme yerken açmıştım. O çoktan gitmişti ama son bakışlar aklımda kalmıştı. Onu bekleyecektim, yola önce onu beklemeye koyulmakla başlamıştım. Bir rüya olmalıydı bu hayır, aylar süren hikayemiz bitmeyecekti. Kafayı mı yiyordum acaba? Yemin ederim yemiyorum. Sadece o son bakışını silemiyorum, gözlerimin önünden.
Dayan sevgilim,
Bekle sevgilim.
Son bakışa koca bir ay sığdırdım, ne gelen var, ne giden.
Giden var aslında ama gidişi oldu dönüşü olamadı belki.
Ondan bile şüpheliyim, hala onu hissediyordum. Biliyorum bir yerde oda beni arıyordu ama zaman durmuyor, yine su gibi akıp gidiyordu.
Oda su gibi akıp gitmişti zaten.

HOŞÇAKAL SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin