Evimdeyim ve izin günüm,
Öylesine uzanmış müzik dinliyorum, bir yeni mesaj.
Abla, abime ulaşacakmışsın önemli, kim olsa ulaşır şu mesaja zaten ama tam bir sene sonra tam olarak nereden çıkmıştı bu?
Ulaştım, bir kişi hakkında bilgi alıp bilgi vermek gibi bir durumdu.
Oda benim hayatımı ilgilendiriyordu, sonrasında yanlış anlaşılma olduğuna karar vermiştik. Tam bir sene sonra bunlarla da gelmezsin be adam.
Nasıldım iyi miydim faslı olsaydı bari, biraz konuştuktan sonra arayayım mı müsaitsen demişti.
Aramıştı müsaittim, hayatında biri vardı ne oldu? Demişti. Evet vardı sayende bitti oda demiştim gülerek, neden falan derken baya konuşmuştuk belki yarım saat'e yakın. İlişkisi bitmişti,
Onu özlemişim, onu çok özlemişim.
Afyon'a gelmişti kendi dükkanını açmış bunlardan bahsetti biraz, yanına gitmemi istedi bir anda.
"HAYIR"
Tabiki de demedim, bu kelime benim hayatımın hiçbir yerinde yok galiba,
Yine de hemen kabul etmedim tabi.
Ama durum şu ki biletim alınmıştı çoktan sabah yanına gidecektim, heyecanlıydım.
Bir sene sonra yan yana gelecektik, elim ayağım yine titriyordu. Acaba rahatsızlığım mı vardı? Ne bu böyle el ayak titremesi, bunun bi adı olmalı.
Bir süre daha telefonla konuştuk, birbirimize biraz yaptıklarımızdan bahsettik, biraz yapacaklarmızdan.
He bu arada
Arkadaşının yanıma gelip bana zırvaladığı şeylerden haberi yok, zaten ne diyecektim.
Benden intikam alacakmışsın ben bunu duydum da alacak mısın? Ona göre geleyim falan mı diyecektim. Gayet normal, agâh.
Yani öyle hissettiriyor ama olmaya da bilir belki bilemem. Ama bana zarar vermeyecekti onu bilirim, konuşmasından belli özlediği..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞÇAKAL SEVGİLİM
Non-FictionYarım kaldı sandığım hikayenin belki de tamamının bu olması ürkütücü