Sana zarar verecek dedikten kısa bir süre sonra, içim içimi yemişti.
Hayatımda biri varken, sosyal medya hesaplarına bakmaya başlamıştım ki.
Çekirge bir dedi, iki diyemeden telefon geçmişinden yakalanmıştı. Bir açıklama yapamazsın, tabiki de böyle şeyleri affedecek biri değildi, ilişkim bu yüzden bitmişti. Hayat kaldığı yerden devam etti, bir kaç gün geçti karşımda agâh sevgilisiyle, çalıştığım bar'ın karşısına gelmişti.
Ne işi vardı burada? Gitmişti, işte akılları karıştıran günler geldi. Arkadaşı'da iki gün önce, kendini koru intikam almaya gelecek yakında demişti, evet inanmayıp asla demiştim ve belki gelecekti lakin o konuşmadan iki gün sonra karşımda görmek işkillendirmişti beni. Ondan asla korkmadım isterse dünyayı yakıp, yıkar ve eğer isterse bana zararın en kötüsünü verir. O isterse herşeyi yapardı adım kadar emindim buna ama korkmadım, çünkü ben ondaki yerimi hep haddimle beraber bildim.
Çok durmadan bardan çıkıp gitmişlerdi, benimse aklımda tek soru neden burada? Gelmesi için çok sebebi yoktu, annesiyle konuşmuyordu, belki de kardeşlerini görmeye gelmişti.
Göz göze gelmiştim ilk gördüğüm de iki kere bakmıştım çok değişmiş gelmişti gözüme, belki de değişmişti. Aylarca görmemiştim sonuçta hala yakışıklı hala kendine bakıyordu.
Yanındaki kız esmer, uzun boylu, cılız açıkçası kıyaslama asla yapmayacağım. Bana göre tek artısı boyunun uzun olması, agâh'ın kısa olması..
Ama Agâh'a göre artıları çoktu demek ki.
Haftalar geçiyordu, aylar geçiyordu. Görmedim o günden sonra onu muhtemelen dönmüştü izmire.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞÇAKAL SEVGİLİM
Non-FictionYarım kaldı sandığım hikayenin belki de tamamının bu olması ürkütücü