"GİT"

40 5 0
                                    

Evet her defasında bu defa kesin BİTTİ" dediğim zamanlar oldu, ama hiçbir zaman bitmedi, bitemeyecekti.
Hayatlarımıza insanlar girdi çıktı, yaklaşık koca 1'seneyi başkasıyla yaşadı. Bir başkasına bir şekilde bende gönlümü açtım, ilk defa.
Güzel giden bir ilişkim vardı, beni seviyordu bana kendimi oldukça değerli hissettirmişti. Bir senenin sonlarına doğru, agâh'ın bir arkadaşı gelip bana kendimi korumam gerektiğini söyleyene kadar. Neyden kimden? Agâh'tan kendimi korumam gerekiyormuş bana zarar verecekmiş zırvalarını dinlemiştim, inanmamıştım çünkü agâh böyle birşey asla herkese yapardı, yapacaktı biliyordum ama bu kişilerin arasında ben yoktum! Derken olabilme ihtimalini de düşünüyordum çünkü bir senedir görmüyordum ve giderken pek hoş gittiği söylenemezdi, bir pişmanlığım vardı içime dert olmuştu. Hayatım boyunca bir konu da belki yanında olmamı istemişti, bense bunu koca bir hayal kırıklığına çevirmiştim. Konu ailesi olduğu için neyin doğru, neyin yanlış olduğunu artık bilemiyordum ve bu yüzden onu çok kırmıştım. Onun yanında olmak yerine annesinin yanında olmuştum oysa o benim doğrumda'da yanlışımda'da hep elimden tutmuştu. O an yaptığım aptallıktı aksini iddia etmiyorum. O gece git demişti "GİT"
Gitmemeliydim kalmalıydım orada kullandığım bir cümle ona bunu dedirtmişti.
Gitmiştim kalamamıştım ben onun gözünde sevmeyi beceremedim, ben onun bana öğrettiklerini ona öğretememiştim. Ama çok güzel sevmiştim, ilk olduğu gibi son olucaktı.
Bana hep ben olmasam da devam et, beni yaşat dedi, onu onsuz yaşata bileyim diye o kadar yükler yüklemişti ki, farkında değildi.
O gidişten sonra bir kadın aldı hayatına, uzun bir süre durdum, gördüm, sustum.
Sonra inandım, bir başkasına kalbini açmıştı beni çoktan yok etmişti, daha önce bunu hissetmedim, kendisi artık benim şehrim'de değildi.
Içinde koca bir intikam duygusu, gözlerinde öfke, kalbinde kırıklarla gitmişti.

HOŞÇAKAL SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin