İş çıkışları genelde eve giderim
Ama arkadaşım şehir dışından geldi özleşmiştik.
Hem canlı müzik, hemde sohbet amaçlı bir bar'a gittik.
Sohbet ediyorduk, elim de telefon arkadaşımla fotoğraf çekiniyordum ki.
Hayal gördüğümü düşünüyor arkadaşıma birşey çaktırmıyordum.
Ama yok bu gülümseyen hayal olamazdı, hayalse bile hayalimde cılız'ın ne işi vardı.Evet agâh karşımda..
Aylardır boşuna uğraşmış gibi son yaşananlar gözümün önünden film şeridi gibi geçip gidiyordu.
Üst kat'a doğru ilerlediler..
Ama o kıpırtı yoktu, tamamen öfke vardı.
Yada ben öyle sanıyordum..Arkadaşımı üst kata çıkmak için ikna ettim.
Ve çıkıp eğlenmeye başladım, üst kat biraz club havasıdır.
Pek sevmem ama tam karşılarında bir masaya oturdum.
Gayet eğleniyordum, alkoller kan'a karışıyor, kurmaya da başlıyordum.
Içten içe kimseye birşey belli etmeden.Kalabalık sevmeyen agâh, kalabalığın içindeydi.
Alkol sevmeyen agâh'ın masasına biralar gelip gidiyordu.
Çok hızlı içiyordu, bir sorunumu vardı.
Sanane be kadın, hep mi böylesin sen? Kendime kızıyordum.
Yaptıklarını, olanları.
Terk edilişini, alınan alyansı.
Hiç birşeyi unutmamalısın şuan diyordum kendi kendime.
Ama açıklamayı hep beklemiştim, dedim ya HAK ETMEDİM.
ordan çıkıp başka bir bar'a geçtik, yarım saat kadar orda durduktan sonra, bir arkadaşımız aradı ve biz burdayız hadi gelin demişti.
Dediği yer az önce agâh'ı bıraktığım yer.
Gittik eğlenmeye yine devam ettik, ilerleyen saatler de agâh ayağa kalktı.Ve ayakta durmaya hâli yoktu, belli ki sarhoş olmuştu.
Tuvalete giderken zorlandığını gördüm.
Ve kız arkadaşı yerinde oturuyordu, sinirlenmiştim.
Alkol sevmeyen adam alkol içip sarhoş olmuş ne oturuyorsun.Ama kendini hep bilirdi, neden bu kadar içmişti?
Birşey vardı.
Arkadaşıma dedim ki yazmalı mısın?
Yazdı..
Insan derki yok yok dur bak neler yaşadın.
Yok bunlardan birini bile duymadım hemen yazdı ona..Ve bir anda telefon benim elimde onunla konuşurken bulmuştum kendimi.
Yanında kız arkadaşı vardı..
Bir mesaj da, ben kalktıgımda sende kalk demişti.Ben ondan önce kalkıp gittiğim yeri söyledim geldi, açıklama yapmak istedi..
Ben seni aldatmadım dedi.
Duymak onları konuşmak istemedim, ondan intikam aldığımı düşündü.
Asla ona böyle birşey yapmazdım, böyle birşey düşünmemiştim bile.Çok sarhoştu, sarhoşken hep çok konuşur.
Anlatmaya bayılır.
O anlattı ben ağzımı açmadan dinledim..Bugün bu evde onunla beraber uyuyorum.
Ama kız arkadaşı var, sabah gidecek.Üzülmesi gereken ben değildim, kırk yıl geçse gel dediğin de yine gidecektim.
Bittiğini bile, bile.
Dedim ya ilk AŞK geçmiyor acısı dinmiyor sızısı.Varlığına alıştığın adamın, yokluğuna da alışıyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞÇAKAL SEVGİLİM
No FicciónYarım kaldı sandığım hikayenin belki de tamamının bu olması ürkütücü