Ne hastanesiydi şimdi bu?
Bi üç ayımı almıştı, nefret etmiştim.
Kendimi her gün ölüyor gibi hissettiriyorlardı.
Bir araştırma hastanesin de her gün üzerimde deneyler yapılarak geçti diyebilirim delik deşik olmuştu kolumdan belime kadar vücudum, ilk tedhişleri emesmiş. Hala tedhiş koyulamamıştı anlayacağınız, unutacaksın dediler, günlük tut dediler, her gün bak örnek bu dediler. Dediler de, dediler. Hepsinden nefret ediyorum onlar o yaşta birine söylenmemeli, tabi ki söyleme sebepleri var ilaçları kullanmıyordum, çünkü onların deney tahtası olmuştum bir aydır oradaydım ben.
Hoş pek sıkıcı geçmezdi aslında agâh kardeşinin yanında kalırdı hastane de aynı oda'da ara sıra çıkarlardı, ben kalırdım ama devamlı gelirdi agâh. Hastanenin en inatçı hastalarının başını ben çekiyordum, hemşireler doktorlar artık ismimi öğrenmişti, her gece ilaçları yutmama konusunda hastaneyi ayağı kaldırırdım.
Iki bucuk ay sonrasında sonunda ne olduğu bulunmuştu rahatsızlığın, beyin damarların'da tıkanıklık varmış. Anneme kalsa agâh yüzünden hep kafama vurduğu için olmuş:) neyse ameliyat olmakmak için direndim, çünkü korkuyordum.
Bir şekilde ikna edilmiş o sedye üzerinde ameliyathaneye giderken agâh yukarı çıkıp elimden tutup ben buradayım demişti, oradaydı.
Gerçekten buz gibi ameliyathaneler, geri sayım başladı 10,9,8,7,al. Gözlerimi ne zaman açtığımı bile hatırlamıyorum, narkoz etkisi var kasığımda koca birşey var hareket etmemem söylenirken ilk işim gözlerimi açıp lavobaya gitmekti. Su içmeyecekmişim tabiki içtim, sigara içemezmişim lavabodan sonra ki işim sigara içmek oldu. Hemşireler doktorlar eminim benden nefret ediyordu lakin, benim keyfim yerindeydi. Bu arada arkadaşlarım her gün okuldan kaçıp ziyaretime gelirdi. Papatya, yeşil vs bir çok kişi daha.
Agâh yine yan odam da kardeşinin başında, yani yanımda.
Ameliyatın ikinci günü hastanenin televizyon odasın da bir dizim var onu izliyorum agâh'la.
Kafamı bir çevirdim kar yağmaya başlamıştı, kışa önem veririz çünkü ilişkimizin en başında bileklere kadar uzanan karlar vardı yerlerde.
Camdan bakmaya devam ederken agâh seslendi bekle burada.
Ne yapıyordu?
6. Kattan izlemeye devam ediyordum ki agâh aşağıdan bana el sallıyordu. Odaya sessizce girip üzerime birşey alıp hemşirelerden kaçarak aşağı inmiştim hemen. Karlar lapa,lapa üzerimize yağarken hastanenin ortasında bir şarkı açmıştı agâh ve bir soru..
Bu dansı bana lütuf eder misin?
Karlar üzerimize yağarken dans ediyor fısıl, fısıl birbirimize olan sevgimizden bahsediyorduk.
Ona âşıktım
Bana âşıktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞÇAKAL SEVGİLİM
Não FicçãoYarım kaldı sandığım hikayenin belki de tamamının bu olması ürkütücü