Igazság

441 24 14
                                    

Hermione szemszöge  

Majd elsüllyedtem szégyenemben amikor megláttam Harryt és Ginnyt a fotelekben, Draco óvatosan letett a földre s egy amolyan "erre is csak te vagy képes Potter" nézéssel meredt rájuk. Ginny tátott szájjal figyelt minket , Harry kivolt akadva, Malfoy most az egyszer érezte magát kicsit kellemetlenül, én meg abban pillantban inkább megszünni vágytam a legjobban .

- Malfoy.
- Potter.
- Hermione...
- Ginny, Harry én.., én megtudom magyarázni, ez - ez nem az aminek látszik - kezdtem bele, csakhogy  közbe szólt.
-TE MOST KOMOLYAN VELE VAGY EGYÜTT ??? - förmedt rám s elővette a pálcáját, amit Dracora szegezett .
-Csillapítsz le magad Potter, legalább neki van ízlése  - szólt vissza könnyedén s megvonta az egyik szemöldökét amire jött, hogy pofán vágjam. - Már nem azért Weasleyke .
-Pofa be Malfoy! - szólt rá Ginny, majd pedig rám nézett. - Hermione, hogy teheted ezt velünk ?
-Mi az, hogyhogy tehete ezt ?? - lépett közelebb feléje, amire én is léptem . - Nem volt kötelessége azzal a szerencsétlen Weasley Patkánnyal együtt maradni .
-MALFOY, fejezd be különben - állt elejébe Harry dühösen , de Draco csak gúnyosan nézett rá.
-Különben mi lesz ? - vette elé a pálcáját s ha tudtak volna a szemük szikrát szórni, eddig már az épület éget  volna .
-Malfoy ne, tedd el a pálcát! - álltam elejébe könnyes szemmel, de ő még mindig Harryt nézte.
-Hogy voltál képes vele összejönni Hermione ? Már elfelejtetted miket tett veled, hogy miket mondott rád?? Mindig bántott téged, minket... miért árultál el?
-Harry én nem .. - és megint közbe szólt Malfoy.
-Azóta már megváltoztam csakhogy tud és minden szót, tettet megbántam amit Grangernek okoztam akkoriban - jelentette ki, közben engem nézett . -  S attól még hogy velem van miért árult volna el titeket?? Ugyan már kérlek, ne nevetes Szent Potter, azzal van együtt akivel lenni akar.
-És te még azt várod, hogy higgyük is el ezt amiket mondasz ?? Egyébként is - vonta fel a szemöldökét, majd pedig ismét rám nézett.- Csalódtam benned Hermione ...
-Harry... - nem tudtam többet szólni, sírtam, fájt a tudat, hogy azt hiszi elárultam a barátságunkat . - Ginny...
-Sajnálom Hermione, de az a tény, hogy nem voltál képes elmondani, hogy az ellenségünkkel vagy együtt, az eléggé összetört... Ennyit ér a barátságunk Mione ? - könnyes szemmel mondta ki a szavakat amik találtak is, de keményen , egyben még rosszabbul éreztem magam, hisz tudtam, hogy valamilyen szinten mind igaz . (sajnálom Ginny...)
-Nem, de erről nem tudhatott senki - böktem ki s rémülten megszorítottam Draco kezét.
-Mi az, hogy nem tudhatott erről senki ???  - ment Harry mellé, közben a kezünket figyelte.
-Ahhoz semmi közöd  - vágta rá Malfoy amire Harry jó pofán vágta. - Igen Szent Potter, csak ennyire vagy képes? Úgy ütsz mint egy kislány- erre a mondtra megint kapott egyet, de Draco se hagyta magát .

Szájon vágta, majd pedig gyomorszájon amitől a földre esett, hiába próbáltuk szétszedni őket, esélytelen volt. Ahol csak tudták üték egymást, sőt épphogy nem ölték meg egyik a másikat. Azt hittem ennél rosszabb nem is lehetene, de tévedtem...

- Szétfogom ütni azt az ocsmány képed - kezdte el ismét Draco, amire Harry orrba vágta s megindult a vér.
-Ne csak a nagy szád járjon Malfoy - amire ezt kimondta állon is vágta amitől a vért is kiköpte,mi meg semmit sem tudtunk tenni annyira lefagytunk a helyzet kialakulása miatt.
- Valamit szóltál?? - szorította le a földre egy nyomással . - Inkább fogad el azt a tényt, hogy együtt vagyunk.
-Nem fogom hagyni, hogy tönkre tedd Hermionet vagy hogy akár egy ujjal is hozzá érj! Elegett bántottad már szegényt.
-HÁNYADJÁRA KELL  ELMONDANOM NEKED, HOGY MEGÉRTS EGYSZER ÉS MINDENKOR, HOGY SOHA SE TUDNÁM BÁNTANI ŐT, MÁR NEM.. - itt rám nézett fájó szívvel, amitől még jobban sírni kezdtem , a szívem szakadt ketté, hogy ezt teszi magával értem s mikor engem nézett Harry ismét állkapcson vágta amire kidőlt.
-DRACO!!

A mi titkunkWhere stories live. Discover now