Hermione szemszöge
Mire megérkeztünk Londonba már este volt, így nem mentünk máshova csak Draco lakásához. Útközben még vettünk pár karácsonyi díszt és egy fenyőt, mert hiába, hogy nem együtt töltsük az ünnepeket, az újévet ígyis - úgyis együtt fogjuk indítani , de azért a jó hangulathoz nameg a partyhoz nem hiányozhat a karácsonyi sürgés -forgás .
Én meg Draco abban állapodtunk meg, hogy amíg én Ginnyéknél töltöm a karácsonyt, hogy ne legyen feltünő, hogy másnál vagyok addig ő az édesanyánál fog lenni , majd pedig a szilvesztert együtt s később Nevilleékkel fogjuk ünnepelni.
Megérkeztünk s mielőtt lefeküdtünk volna gyorsan neki kezdtünk feldíszíteni a lakást és a fát , szerencsére így is jól nézett ki a helység. (nekem köszönhetően khm, khm...) Nálunk vagyis Ginnyéknél mindig is vörösbe , narancsba s aranyba bújt ilyenkor a ház , míg Malfoyéknál az ezüst volt a domináns szín. Így végül a fa közös megegyezéssel arany s ezüst gömböt viselt, mind nagy méretben, mind kis méretben. A helységeket körbe raktuk különböző égősorral, minden szobába egyet - egyet, még kintre is raktunk a teraszra. Az ajtóra meg tettem egy fenyő koszorút, hogy még karácsonyosabb legyen a lakás . (persze Malfoynak nem tetszett, de engem ez egy kicsit sem érdekelt) Végezetül Draco meglepett s elővett pár darab fahéj illatú gyertyát, néhány fényszórót s egy doboz világító hópelyhet s csillagot, amit egyből le is helyzetem ahova csak tudtam. Míg én a égősorokat kapcsolam be addig ő tüzet rakott a kandallóba...
December 24.
Reggel 6 óra lehetett mikor kikeltem Malfoy mellől az ágyból, egyből a fürdőbe mentem. Arcot s fogat mostam, a hajamat meg kifésültem se egyszerű kontyba tettem. Átöltöztem s Mrs. Weasley karácsonyi pulóverét vettem magamara, amit tavaly karácsonyra kaptam tőle. Kimentem a fürdőből s lesiettem a konyhába reggelit készíteni . (siettek, mert 7-re ott akarok lenni) Míg főztem közben leérkezet Malfoy és az ajtó félfának dőlve figyelt engem azzal a perverz fejjével, amit én annyira imádtam utálni.
-Boldog Karácsonyt Granger! - hallottam meg a hangját, amire egyből hátra néztem, ő meg önelégülten vigyorgott.
-Boldog Karácsonyt Malfoy! - válaszoltam neki vidáman s oda mentem hozzá, majd pedig megcsókoltam.
-Hova siettel ennyire? - kérdezte tőlem kíváncsian, míg leült az asztal mellé.
-Ginnyékhez - adtam meg a választ s elejébe tettem a csokis palacsintát. - Megakarom lepni őket.
-De ilyen korán?? - nézett rám kérdően s felvonta az egyik szemöldökét.
-Ühüm - mondtam neki röviden s visszafordultam a kakaó mellé.
-És engem csak itt hagysz? Ez nagyon nem szép dolog tőled Granger - mondta nekem megsértődve, amitől jött, hogy nevessek.
-Malfoy ne légy dráma királynő már megint. Tessék inkább kóstold meg - tettem elejébe a bögre forró csokoládét s én is leültem. - Na?
-Ez mennyei - szólalt meg lenyűgözve, én meg csak elmosolyodtam a reakciójára. - Kérhetek még?
-Természetesen - mondtam neki s hoztam még egyet.
-Köszönöm, de ez a pulóver meg honnan van? - jegyezte meg s furán vizsgálni kezdte.
-Ez? Ez Mrs. Weasley készítette nekem még tavaly - adtam meg a választ, amire ő egy amolyan "tudhatam volna" nézzéssel válaszolt. - Miért mi a bajod vele?
-Látszik, hogy egy Weasley csinálta - jegyzete meg, amire én ölni tudó szemmel meredtem rá. - Nyugalom Granger , csak arra akarok kilyukadni, hogy ilyent darabot csak akkor láttam mikor Weasley Patkány hordta még a Roxfortban s tudtom szerint nagyon is utálta .
-Na és? Nekem nagyon is tetszik és attól függetlenül , hogy Ron nem szerette , mert egy idióta, én még imádni fogom, sőt büszkén fogom hordani mindenki előtt ha kell - vágtam hozzá s felkeltem az asztaltól, csakhogy Malfoy kapta magát s visszahúzott egyenesen az ölébe.
-Ne légy mérges Granger, szerintem jól áll rajtad akár mennyire is ocsmány - jelentette ki hízelgően s átölelt a derekamnál.
-Légy hálás Merlinenek, hogy nem tudok rád haragudni, különben most olyant kapnál tőlem karácsony fejére , hogy azért nem lenne köszönet az is biztos - jelentettem ki durcásan , amire ő maga felé fordított s megcsókolt. - Utállak.
-Én meg szeretlek - súgta a fülembe s ismét zavarba jöttem.(na szép, még ez hiányzott nekem ...) - Imádom mikor zavarba jössz.
-Fogd be!
YOU ARE READING
A mi titkunk
Fanfiction" Az élet eléggé titokzatos, sok mindenre nem lehet választ kapni. Egyedül csak azokat a titkokat tudjuk meg amiket meg kell, hogy tudjunk. Most pedig ott tartok ,hogy életem legfontosabb és legnagyobb titkát ,vagyis a MI titkunkat kell megtartsam...