Auror És Gyógyító Akadémia

1.2K 44 6
                                    

Hermione szemszöge

Estére érkeztünk meg Edinburghbe és még pár dolgot bekellett szereznünk az iskolához.

Itt Skóciában az iskola Augusztus 31.-vel kezdődik. Ahogy olvastam utána, valamiféle beavatási dolgon is át kell esenek az újak. Amit holnap fognak véghez vinni.

-Hé Malfoy , szerinted mi lesz holnap? - kérdeztem meg tőle kíváncsian, éppen az egyik írószer üzletbe mentünk be tintáért.
-Nem tudom, de én is kíváncsi vagyok, de minél hamarabb érünk oda annál hamarabb tudjuk meg - mondta nekem és elvett 15 db tintát.
-Minek annyi tinta neked? - kérdeztem tőle, mert nem értettem meg minek kell neki ennyi !?
- Hát nekem és neked, hisz ha jól látom te nem vettél el egyet sem - mutatott a kezemben lévő semmire s igaza volt, pedig én mondtam neki, hogy jöjjünk be . Mi van veled Hermione???? - Ki tudja, talán elvettem az eszed vagy ilyesmi , de térj vissza a földre , mert tudtommal te vagy a világ legokosabb boszorkánya s kell az eszed neked is és nekem is - mondta nekem egy olyan Malfoy féle mosollyal.
- Ne kezd megint, szálj ki a fejemből te IDIÓTA !!! - akadtam ki s rá kiáltottam.
-Nyugalom Granger, nem ketten vagyunk itt éppenséggel - mutatott körbe, épp mindenki engem nézett, egyből zavarba jöttem és ki is rohantam az üzletből. ( Szép munka Hermione, ügyes vagy, így kell bolondot csinálni magadból mások előtt)

Malfoy pár perc után kijött az üzletből és nagyon jól szórakozott rajtam mint mindig ...

-De jó most mindenki bolondnak fog nézni ezek után - mondtam neki és nagyon rosszul kezdtem érezni magam még a gondolattól is.
- Hát ez igaz, tényleg bolondnak néznek ezek után . - jelentette ki komolyan.
-Kösz, nagyon kedves vagy, de tud, hogy... - akartam válaszolni neki, de megfogta a kezemet és dehoppanáltunk az akadémiára.
-Bocs, hogy félbe szakítottalak az engem való hibáztatás áradásából , de késésben voltunk - mondta nekem unottan.
-Kösz Malfoy - jelentettem ki morcosan.
-Hé, ne légy mérges rám azért amiért nem én vagyok a hibás, inkább néz körbe, szép a kilátás most - mondta nekem és igaza volt (mily meglepő...) épp naplemente volt ami az iskolát még csodálatosabbá tette.

Az akadémiát egy hatalmas kőfal zárta körbe, a kapuk ezüst színűek voltak. Ahogy beléptünk az udvarba a kert közepén egyből megpillantottam egy hatalmas tavat ami körül telis - tele volt növénnyel , sok növénnyel...

-Azta ez csodálatos - mondtam Draconak. - Tényleg jobb kedvem lett, már nem is haragszok rád annyira , de ezt nem felejtem el egy könnyen - jelentettem ki komoly fejjel.
-Nekem így is megfelel - vágta rá egyetértően s vállat vont - Na, de gyere menjünk be inkább.

Az előtér piros - zöld színekben pompázott , tágas és jó idő volt oda bent, tetszett nekem nagyon is.

-Na jó, eddig tetszik nekem, nagyon is vonz a zöld szín - mondta nekem ledöbbenve, de elismerően .
-A nagy Draco Malfoynak tetszik egy épület, ezt el sem tudom hinni, tényleg te vagy az? - gunyolodtam rajta (de csak egy kicsit...) s piszkáltam ezzel , legalább visszaadhatóm a mait . - Hogy lehetséges? - húztam vigyorra a szám.
-Ha ha ha Granger , nagyon vicces s tud, igen tetszik a zöld szín a legjobb választás amit csak választani lehet , csak azt nem értem minek ide piros, az épp elrontaj az összhangot, nem de?? - vigyorodott el ő is és próbált idegesíteni. (na vissza is tért)

Épp szóra akartam nyitani a szám, amikor megjelent egy magas, középkorú férfi . Fekete hajú, kék szemű alak volt borostás arccal s fehér bőrrel, ami nagyon is adta az összképet . Nem olyan mint a Malfoyé(nálánál senki sem tud fehérebb lenni khm... ) annál sötétebb azért, de még látszik rajta, hogy fehér árnyalatú.

-Jó estét kívánok, én Mr. Albus Swott vagyok az intézmény igazgatója - mutatkozott be illedelmesen s egy mosolyt villantott.
-Jó estét kívánok magának is igazgató úr, én Draco Lucius Malfoy vagyok - mutatkozott be Draco udvariasan.
-Én meg Hermione Jean Granger vagyok, örvendek a találkozásnak - jelentettem ki lelkesen .
-Ha megkérdezhetem, melyik iskolából érkeztek maguk ? - kérdezte tőlünk az igazgató figyelmesen.
-Mindketten az angliai Roxfort Boszorkány és Varázsolképző szakiskolából érkeztünk - válaszolt Draco egyszerűen.
-Ó, szóval Albus Dumbledore tanítványai voltak , akkor örülök, hogy ide jöttek folytatni a tanulmányaikat ez nagy kiváltság, hogy ilyen diákok akarnak tovább tanulni itt nálunk - mondta elégedetlen s büszkén, amin mi csak egyetértően bólogatunk. - Akkor ha kérhetném kövesenek engem , megmutattom hol fognak egész tanév ideje alatt lakni - jelentette ki s elindult, mi pedig követűk egyből .

A mi titkunkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora