Az Ódú

827 40 6
                                    

Hermione szemszöge

Korán keltem, olyan 6 óra lehetett amikor felébredtem. Egészen jól aludtam a tegnapihoz képest. Felkeltem, elmentem zuhanyozni, fogat mosni és visszatértem a szobába, majd pedig rendbe tettem az ágyamat .

Épp átöltözni akartam amikor eszembe jutott, hogy egy darab ruhám sincs itt, mind az akadémián maradt... (na még ez kellett nekem)

Elvettem a pálcámat a szekrényről, kimentem a szobából le a lépcsőny egyenesen a nappaliba ahol még mindig aludt Malfoy. Oda sétáltam a kanapéhoz és ébreszteni kezdtem.

-Draco, Draco, hé Draco ébren vagy? - kérdeztem tőle halkan s meglöktem a vállát .
-Aha, hogyne... - mondta nekem egy ásítás közben, majd pedig a takarót a fejére húzta s aludt tovább .
-Malfoy ébredj fel, hasadra süt a nap, itt az idő felkellni - jelentettem ki .
-Na Granger még 5 percet, ne légy ilyen tökéletes inkább gyere búj ide mellém - mondta nekem s megjelent az arcán az a bizonyos Malfoy féle mosoly.
-Álmodban Malfoy, akkor legalább mond meg azt, hogy hoztál pár ruhát nekem is az akadémiáról, mert nincs amit felvegyek - mondtam neki könyörgöen a végét.
-Mit kapok cserébe ha elmondom? - kérdezte tőlem még mindig becsukott szemmel.
-Nem foglak leönteni vízzel  - adtam rá a választ s egy ravasz vigyorra húztam a szám.
-Cseles Granger, cseles  - mondta nekem dicsérően, majd pedig a másik felére fordult. - Ha még egy kicsit aludhatok, akkor talán megmondom, hogy hol találsz pár ruha darabodat  - jegyezte meg fáradt hangon s egyet ásított ismét.
-Igen - mondtam neki egyszerűen.
-A szekrényben találsz egy fekete hátizsákot, ott van pár ruhád, amit sietségemben hoztam magammal az akadémiáról - magyarázata nekem, én meg figyeltem . - És ha megbocsátasz akkor még folytatnám az alvást , úgyhogy ha csak nem akarsz mellém bújni akkor indulj vissza a szobámba - jelentette ki egy vigyor kíséretében s rám nézett.
-Óhajod számomra parancs Malfoy  - mondtam neki ironikusan s azzal ott is hagytam.(idióta)

Mikor a lépcső tetejére értem, elé vettem a pálcámat és a nappaliban lévő pohár vízre mutattam, ami épp Draco mellett volt.

-WINGARDIUM LEVIOSA! - jelentettem ki s azzal a víz Malfoy fejére ömlött. (Merlinere mondom ez mennyire jól esett ...)
-GRANGER MENJ A POKOLBA,EZT MÉG VISSZAKAPOD. ANNYIRA, DE ANNYIRA GYŰLÖLEK REMÉLEM TUDOD  - kiáltott utánam haragosan s ahogy fordult egyet úgy egyből le is esett a földre . - AÚÚÚ!!!
- MALFOY, ÉN IS SZERETLEK  - kiáltottam vissza s ott hagytam a robbanásban lévő Dracot a nappaliban .

Visszasétáltam a szobába és egyből a szekrény felé vettem az irányt. A táskában a kedvenc fekete farmer nadrágomat kaptam meg egy fekete lapos talpú cipővel párosítva, amit épp annyira nem szerettem, de csak ezt az egyet hozta magával  és két felsőt vett el még , egy piros inget s egy kék pulóvert, így a pulóver mellett szavaztam s azt vettem ki onnan .

Felöltöztem, egyszerű varázslat segítségével kivasaltam a hajamat ami így könnyedén omlott le a vállamra. (ilyenkor örülök annak, hogy ennyi féle varázslat van)

7 óra után lesétáltam a konyhába egy csésze kávét csinálni, útközben sehol sem láttam Malfoyt . Miután készen lettem kimentem a nappaliba, elvettem a tegnapi könyvemet és leültem a fotelbe majd pedig olvasni kezdtem.

Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy lépteket hallok a lépcső felől, így letettem a könyvet s egyből oda fordultam. Draco volt az, eléggé morcos hangulatban ült le a másik fotelbe. Rajta egy fekete nadrág volt párosítva egy sötét zöld inggel plusz egy fekete nyakkendővel . (nem is Malfoy lenne, ha nem ezt vette volna fel, de azért ismerjük el nagyon is jól fest...)

-Mily meglepő, hogy ismét rólam ábrándozol Granger  - mondta nekem hízelgően s rám pillantott . - De még ez sem fog megmenteni téged attól, amit most fogsz kapni - jelentette ki egy bosszúálló nézéssel, majd felállt s az irányomba kezdett jönni.
-Malfoy mit akarsz csinálni? - néztem rá kérdően és letettem a kezemben lévő könyvet.
-Én semmit... , csak visszaadom azt, amit megérdemelsz - válaszolt nekem ártatlan arccal s csak ezek után láttam meg a kezében lévő csésze vízet.
-Draco ez nem vicces, kérlek tedd le ezt, ez egy kicsit sem vi... - akartam folytatni tovább , csakhogy leöntött és tiszta víz lett a pulóverem nameg én . - MALFOY, HOGY A JÓ FÉSZKES FENÉBE MENNÉL!!!! - kiáltottam rá mérgesen. - Most mehetek átöltözni ismét te idióta barom  - magyaráztam neki még mindig mérgesen s elindultam az emelet felé , de ő csak jót nevetett az egészen. - Utálak!
-Granger kell egy kis segítség? - jött utánam s a lépcső végénél neki dőlt a falnak .
-Menj a pokolba a segítségeddel... - szóltam vissza s ott is hagytam.

A mi titkunkWo Geschichten leben. Entdecke jetzt