Glasgow És A Kikapcsolódás

730 35 15
                                    

Sziasztok!!! Na szóval itt az új rész ami sokkal korábban érkezett , mint szokott. Remélem eddig tetszett a story és, hogy ezek után is fog. Addig is lehet kommentelni és szavazni. (vagy akár véleményt is írni)  Jó olvasást!! 🐍🐍😌😌🐍🐍

Draco szemszöge

Hát a tegnapi nap, sok meglepetés rejtegetett számomra, de főleg Granger számára. Eddig is tudtam, hogy mennyire lobbanékony természetű, de a tegnapi nap után inkább békén hagyom. (ez most komoly ? ezt még te sem hiszed el , nem, hogy ő ... )

Szombat volt, a hét legjobb napja számomra. Ilyenkor szoktam délig vagy annál tovább is aludni, mert csak ez az egyetlen nap amikor pihenhetek végre..., de mivel, hogy ma kell találkozunk Longbottomnal és Lovegooddal , így most az egyszer meg kell törjem a szokásomat és korában kell keljek.

Felültem az ágyra s a karórámra pillantottam , 9 óra volt még. Így nagy nehezen felkeltem s elindultam a fürdőszoba felé. Mikor elhagytam a szobám megláttam Grangert , aki éppen a kanapén ült s valamilyen könyvet olvasott szokásához híven. Halkan mentem felé s egy pillanatban mikor még jobban bele mélyült az olvasásba melléje szöktem a kanapéra,amitől ijedtében a jó vastag könyvét (hangsúly a VASTAGON) hozzám vágott.

-MALFOY! Manapság neked ez a hobbyd  vagy mi??  Egy percre sem hagysz békén? - kérdezte tőlem idegesen s felvonta az egyik szemöldökét, amire én csak egy Malfoy féle mosolyt villantottam.
-Jó reggelt neked is Granger - váltottam témát s vissza adtam a könyvét. - Mióta vagy ébren?
-Ha ennyire tudni akarod nem olyan rég keltem - válaszolt egyszerűen s letette a könyvet az asztalra.
-Aha..., azt látom - szóltam vissza s jól megnéztem.
-Tudod mit? Inkább menj oda ahova eredetileg is indultál, különben napszemüveget kell tegyél a találkozásra - jelentette ki komolyan s felkelt mellőlem.
-Most meg hova mész? - néztem rá kérdően és én is felálltam.
-Készülődni például? - válaszolt nekem s egy amolyan "ez most komoly?" nézéssel nézett rám.
-Kell segítség? - ajánlottam fel neki nagylelkűen s bele turtam a hajamba, mert rá jöttem egy ideje , hogy ez a gyenge pontja.
-Na jó... - mondta halkan, amitől megdöbbentem, de azért elkezdtem feléje menni s rá mosolyodtam . - Most ölek meg Draco!(na ezt is benéztem)
-Nyugalom Granger, úgyse tudnád megtenni - jelentettem ki lágyan.
-Ó, valóban? - kérdezte meg tőlem lágyan s egy veszélyes arcra váltott át .
-Nem félek tőled Granger... , de inkább megyek, mert mindjárt ott az idő, szóval ajánlanám neked , hogy menj te is készülődni inkább és ne húzd továbbra is a drága időt - válaszoltam neki s a fürdő felé mentem, ő meg köpni nyelni nem tudott s elviharzott a szobájába, amin én csak nevetni tudtam.

Egy gyors zuhanyt vettem , hajat mostam és fogat is  , ezután vissza mentem a szobámba. Útközben Granger irányába néztem, de egy árva hangot vagy mozgást sem vettem észre. Egyszerűen a mai napra csak egy sötétkék inget és egy fekete farmert választottam, a hajamat meg hagytam, hogy száradjon meg egyszerűen. Semmi fésű vagy zselé vagy lakk akár, hisz így áll a legjobban. Nameg úgyse elegáns helyre megyek úgyhogy miért is nem.

Fél 11 volt már az idő és még Hermione nem jött ki, így gondoltam oda megyek hozzá s bekopogtattok hátha kijön .

-Igen? - hallottam meg a hangját az ajtón túlról.
-Készen vagy Granger? Már egy órája várlak ide kint  - szóltam vissza s megálltam az ajtó előtt.
-Merlinem gyere le! - hallottam meg ismét a hangját, de most vár egy cseppet idegesebb volt és ekkor kijött az ajtón. - Itt vagyok, most már lenyugodnál végre ?
- Úgy látszik egybe öltöztünk - mondtam neki s végig néztem rajta.

Egy fekete színű lapos talpú tompán feleségett viselt, ami passzolt a fekete színű apró táskájához. (ennél jobban én sem értek az ilyenhez )  Egy sötétkék színű farmer ruhát viselt ami pont erre az évszakhoz való volt és a haját kivasalta, ami így még jobban állt. (nem mintha nem szeretném azokat a göndör fürtöket... ja mi )

A mi titkunkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin