Megmenteni

760 38 13
                                    

Draco szemszöge

Ahhoz képest, hogy egy ocsmány szobában voltam, nagyon is jól aludtam. Felkeltem elmentem zuhanyozni, felöltöztem majd pedig egyenesen Longbottomhoz készültem.

Egy csésze kávét ittam, mikor a folyosóra léptem. Senki sem volt itt , mindenki az óráján ült, így feltűnés nélkül sétáltam el a gyógynövénytan teremhez.

Mikor oda értem megláttam McGalagonyt és Longbottomt , épp beszéltgetek így gondoltam nem zavarom őket.

Bementem a terembe és egyenesen a mandragórához mentem, de sehol sem találtam . Ezért elkeztem keresni a tiltott növények részlegénél, de ott sem kaptam , így egy kis idő után épp kiakartam volna menni a teremből , csakhogy észre vettek. Így vissza fordultam s oda kellett mennem McGalagonyékhoz.

-Jó reggelt - mondtam egyszerűen,s elvettem a kávémat az asztalról.
-Jó reggelt Mr. Malfoy, egészen kitűnően fest ma, úgy látszik jót tett egy kiadós alvás önnek - jelentette ki egy nagy mosoly kíséretében.
-Igaza van Minerva, most már nem fest olyan ocsmányul mint szokott - mondta Neville amit csak egy szemforgatással jutalmaztam.
- Igen, nagyon jót tett készen is állok, hogy megmenstem Grangert, csakhogy nem találom a mandragórát -jelentettem ki McGalagonynak s Nevillere néztem. - Longbottom te nem tudod, hogy hol van? - kérdeztem tőle.
-A szobámban van Malfoy - válaszolt egyszerűen.
-Rendben akkor megyek és ide hozom, utána meg el is kezdheted a bájitalt - jelentettem ki s azzal el is indultam az ajtó felé, csak éppen Neville vissza rántott . - Most meg mi van? - néztem rá unottan .
-Semmi, csakhogy már a főzet készen van, szóval nincs nagy értelme elmened, de ha ennyire menni akarsz akkor inkább ajánlom, hogy fus egy kört a kviddics pályán s utána térj vissza - mondtam nekem vigyorogva.
-MI VAN??? - akadtam ki. - Fél órája keresem azt a rusnya dögöt, s te csak most mondod, hogy készen van az egész??? - néztem rá ölni tudó szemekkel és a csésze kávét a földhöz vágtam.
-Nyugalom Malfoy nem kérdezted - vágta rá nyugodt hangon. ( Merlinere mondom, hogy egyszer megölöm ...)
-Mr. Malfoy csillapodjon le ahelyett, hogy itt törne, zúzna inkább menjenek és találják meg Ms. Grangert - mihelyst McGalagony ezt kimondta abban a percben eszembe jutott Hermione. (megkell, hogy mentsem őt)
-Igaza van tanárnő, most csak is ez a fontos, nincs vesztegetni való időnk - mondtam komolyan s Neville felé néztem. - És most mit csinálunk, hogy áll a főzet? - kérdeztem tőle s oda mentem az üsthöz, éppen sárga színere váltott. - Ez így kell kinézen? - kérdeztem majd pedig figyelni kezdtem a benne lévő folyadékot.
-Na végre ideje, már azt hittem soha sem lesz kész - mondta Neville és ő is mellém állt. - Már 3 órája várom, hogy kész legyen - tette hozzá cseppet nyugodtabban .
-Hány órája? - kérdeztem ledöbbvenve.
-3, reggel 9-től csak ezen dolgoztam .-válaszolt egyszerűen.
-9-től??? - akadtam ki. - Hány óra van?? - kérdeztem idegesen s félve vártam a választ.
-Mindjárt 1 óra lesz, miért fiam? - nézett rám kérdően McGalagony.
-1 ÓRA?? Na ne, eddig hagytak aludni, miért nem tudtál felkeltni Longbottom, de most komolyan, MIÉRT?? - néztem rá komoly tekintettel,s közben még idegesebb lettem.
-Ne engem hibáztas , én akartalak csak Minerva nem engedte - kezdtet magyarázkodni nekem s láttam rajta, hogy most az egyszer igazat mond.
-Ez meg mire volt jó igazgatónő? - kérdeztem tőle még mindig idegesen.
-1, hogy maga tudja végre kipihenni magát. 2, hogy Neville tudja megcsinálni a főzetett anélkül, hogy maga zavarná. És 3, kell az ereje ahhoz, hogy Ms. Grangert megmentse ,egyébként szívesen - zárta le a monológját, én meg csak hallagtam s nem szóltam semmit.

-De, de... - akartam vissza szólni, de egy hangot hallottam meg az egyik polc mögül. - Valaki itt van - jelentettem ki nyugtalanul.
-Senki sincs itt Mr. Malfoy csak mi hárman vagyunk - mondta nyugodtan Minerva majd a üst felé fordult és tanulmányozta az állagát.
-Malfoynak igaza van, én is hallottam valamit - mondta Neville. (na végre, hogy neked is valamilyen hasznodat tudom venni)
-Nincs itt senki minden diák az óráján van, úgyhogy fejezzék be ezt a képzelgést! - parancsolta meg nekünk s rá 3 percre egy csomó könyv esett le a földre.
-Én megmondtam, hogy valaki itt van és most megyek s elkapom, de bárki is legyen az most nagyon megbánja hogy mert hallgatozni - jelentettem ki s elindultam a polc felé.
-Én is megyek - mondta Neville és elé vette a pálcáját.
-Mr. Malfoy nehogy bántani merje, ki tudja lehet csak az egyik diákom az - szólt utánam McGalagony parancsoló hangon.
-Meglássuk tanárnő, de nem ígérek semmit - vágtam vissza s egy ravasz vigyora húztam a szám.

A mi titkunkWhere stories live. Discover now